Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Muziek-topic nummer 9!
Collapse
X
-
Sorry é, als je een lied in het dialect wil brengen, wil je dan wel kunnen zingen.
Muziek is goed, tekst kan er door maar die zang...
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Die Billie Paul versie van Your Song is een voorbeeld van een goeie cover, veel beter dan het origineel van Elton John die het wel geschreven heeft.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendas in zijn versie hét lijflied van mijn andere stamkroeg...bij de volgende barreel
al een jaar of 25 't teken dat ze op den toog mogen komen staan dansen
Alleen vrees ik dat we dit lange tijd niet gaan mogen meemaken Ik mis dat draaien elk weekend, vandaar mijn frequentere aanwezigheid hier waarschijnlijkEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Comment
-
smaak is goesting, ik ga me nu geen fan noemen (hoewel ik al twijfel )...maar ik vind dat ze in feite echt niet slecht zingt, vind echt dat ze de dochter van haar vader is, hoorbaar in haar stem...zowel haar kop als stem nogal mannelijk
in zijn schaduw val je natuurlijk imo nogal makkelijk 'slechter' uit
voor die kleinzoon moet dat idd zoals de pers schrijft, nogal een leven zijn, als ge zo griezelig hard op uw bompa lijkt
of ze nu zonder dochter van te zijn, ook een carriere had gehad, das een ander vraag...maar er zijn er met minder talent die ook overleven in die stielLast edited by bobo; 15/07/2020, 00:29.
Comment
-
ik was net te jong voor elvis - of zijn madamme, als jong veulen - te kennen
ik ken haar van dallas op donderdag waar ze bobby-rode-sl afpakte van victoria principal ...ik had het indertijd meer voor victoria aloewel ik wel de ronkende naam presley wel wist te apprecieren
elvis stierf toen ik 3 was, en herinner het me nog dat het wel teen en tander was, ons moeder vertelde het sochtends, geloof ik ..dat was echt een bom die insloeg
denk nog meer als amy winehouse, kurt cobain, michael jackson of prince
Comment
Comment