Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Muziek-topic nummer 9!
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
was er zelf te jong voor, de club sloot nog voor ik 18 was....maar den oudere broer ging vaak naar ancienne belgique in antwerpen, en hij bracht dan gouden maxell cassettekes mee, live gemixed door die dj's...begin van de new-beat...maar den ab- had zijn eigen sound
op 1 van die tapes was den adriano dus ertussen gedraaid, en vermits ik tekstendoof ben en op zowat alles mijn eigen tekst had, had ik dat met nr hierboven ook
...nu heb ik dus vandaag ontdekt dat het helemaal geen engels is maar wat gebrabbel...een mens leert àlle dagen bij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenniet te zien zonder account hier
Intussen zet hij ze ook op You Tube.
't Is wel een Facebook live, dus er wordt continu gepraat. Elke donderdag om de twee weken.
En soms heeft een een speciaal cakeje geknabbeld voor de show en dat merk je dan ook
Veel naar Dreadzone geluisterd toen ik student was (jaren '90) en pas een jaar of zes-zeven terug ontdekt.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Die "The Chase", daar hebben we nog wat zotte feestjes mee gehad tijdens mijn studentenperiode.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwist eigenlijk niet dat johny cash dat zong
In de echte TV serie intro werd echter helemaal niet gezongen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Comment
Comment