Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Muziek-topic nummer 9!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Voor iemand die niet kan zingen? Tof, héél tof voor de huidige Luka...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtengeike is erg aantrekkelijke vrouw, imo...haar looks en wat timide karakter pasten ook bij de muziek
Luka die ze nu hadden deed dat zeker zo goed imo. Maar neen, hij wil terug het succes van destijds met dezelfde bezetting, dus rangeren ze dat kind maar effe buiten
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
hoe de interne keuken zit, is alleen voor hen een weet...kans is groot dat luka die blaaskaak zelf al beu is als kou pap zoals vele voor haar, en ik ga ervanuit (mis dus wrs) dat ze maar een jonge puppet on a string was die nix te zeggen had
geike heeft solo geprobeerd, nog wat nr-ers laten passeren hier
is niet echt gelukt, echt veel airplay heeft ze ook niet gekregen...moet gezegd
haar full concert voor radio 1 (ook weinig up-tempo, luistermuziek mag er zijn daarnivan)
ik heb niet zoveel met de jonge luka, of met hooverphonic en de mensen erachter
maar hooverphonic met geike was redelijk magisch van tijds
Comment
-
Sorry hé maar ik heb die er al meer naast horen zingen dan juist. Moet maar eens wat filmpjes bekijken van Zoutelande...die Luka zingt perfecter als zij.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Idd! Ik vroeg mij ook al af wat met dat jonge meisje gebeurd was. Ik vind die Alex Callier anders ook wel een blaaskaak 1e klasse. Het is meneer allemaal wat naar het hoofd gestegen. Laat 'm eerst maar eens hun succes verderzetten want dat is de laatste jaren serieus geslabbakt
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenSorry hé maar ik heb die er al meer naast horen zingen dan juist. Moet maar eens wat filmpjes bekijken van Zoutelande...die Luka zingt perfecter als zij.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
zowat elke chanteuse kan beter zingen als madonna
muziek is toch niet altijd over de beste stem
laatste keer dat de stem me nog eens echt raakte, en ik weet dat het bij jou het toen ook deed was aretha franklin met hare pelse frak en carole king op de achtergrond...dat blaasde me echt nog eens weg
maar imperfectie kan ook aantrekkelijk zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Ik vind die Alex Callier anders ook wel een blaaskaak 1e klasse. Het is meneer allemaal wat naar het hoofd gestegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
In het Waarland noemt men dat een ”Sinnekloase blaas.” En het IS er een schoolvoorbeeld van.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmuziek is toch niet altijd over de beste stem
Barbra Streisand, Céline Dion - Tell Him
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
ja, dat kan wel zijn
zowat elke chanteuse kan beter zingen als madonna
muziek is toch niet altijd over de beste stem
laatste keer dat de stem me nog eens echt raakte, en ik weet dat het bij jou het toen ook deed was aretha franklin met hare pelse frak en carole king op de achtergrond...dat blaasde me echt nog eens weg
maar imperfectie kan ook aantrekkelijk zijn
Nu, als je niet begenadigd bent met een goede stem kan het wel eens voorvallen dat je enkele dagen per maand moeilijkheden hebt om je stembereik aan te halen.
In bovenstaand optreden van wat je gepost hebt vind ik het in de regel soms wel naar behoren klinken maar je merkt zo dat zij veel moet “oefenen” om een bepaald bereik of volume te halen, maar zo zijn er zéér velen natuurlijk van zodra het live moet gaan.
Comment
Comment