Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Muziek-topic nummer 9!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
(vanaf 4:0
of deze uiteraard van vorig jaar:
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Voor mij is de versie van Gerry & The Pacemakers nog altijd de beste, blijkbaar voor de radiozenders ook.
Met een meezingend vol voetbalstadion erbij is het natuurlijk spectaculairder.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenVoor mij is de versie van Gerry & The Pacemakers nog altijd de beste, blijkbaar voor de radiozenders ook.
Met een meezingend vol voetbalstadion erbij is het natuurlijk spectaculairder.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Is een onsterfelijk nummer natuurlijk en het meest bekende van Gerry & The Pacemakers. (niet origineel btw)
Verder ook nog gezongen door:- André Hazes
- Frank Sinatra (1945)
- Judy Garland (1946)
- Louis Armstrong (1949)
- Perry Como (1951)
- Mario Lanza (1952)
- Gene Vincent (1957)
- Nina Simone (1959)
- Doris Day (1962)
- Patti LaBelle & The Blue Belles (1964)
- Mahalia Jackson
- Tom Jones ( 1968 )
- Elvis Presley ( 1968 )
- André van Duin (1983)
- Kevin Rowland (1999)
- Jan Keizer (2001)
- Hayley Westenra (2001)
- Barbra Streisand (2001)
- Johnny Cash (2003)
- Charice Pempengco ( 2008 )
- The Clement Peerens Explosition (2009)
- Ray Charles
- Dropkick Murphys (2016)
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Comment
-
He's still alive and kicking
Comment
-
Voor zij die het nog steeds niet begrijpen! Vind het eigenlijk nog wel goed.Get "Coronaviscerated" by Vermicide Violence on iTunes, Spotify & more! STREAM & DOWNLOAD ► https://smarturl.it/vermicideviolence T-SHIRTS, CDs & MORE ► http...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenVoor zij die het nog steeds niet begrijpen! Vind het eigenlijk nog wel goed.
Comment
Comment