Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Muziek-topic nummer 9!
Collapse
X
-
Comment
-
Via Willy.
Ik vind hun thema uurtjes na 16u wel goed eigenlijk. maandag VanThilt met psychedelica, dinsdag Meuris met newwave, donderdag Andries Beckers met metal, vrijdag Cedric Maes met een hoop aparte songs. En dan Slacker Station op zondag met Iwein. Ben ook blij dat Wim Oosterlinck er zit. Ik vond die op StuBru ook altijd grappig en fijn. Benieuwd hoe lang het gaat duren voor Roos Van Acker en Ayco Duyster naar daar verkassen.
Alleen, met die week van de Belgische muziek hoor je veel hetzelfde (minder dan op StuBru wel) en draaien ze ineens de Fixkes en euh Louis Neefs. Say what?
Comment
-
Zeker niet. Dat hoor je me niet zeggen. Het is eerder niet wat je verwacht op een alternatieve zender, alvast.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk BerichtenZeker niet. Dat hoor je me niet zeggen. Het is eerder niet wat je verwacht op een alternatieve zender, alvast.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment