Allemaal topperkes Jocar !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Muziek-topic nummer 9!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Chester, schitterend! Even later was hij er niet meer. Mijn zoon is er nog steeds niet over, hij was daar trouwensEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Gisteren nog is naar het volledige optreden gekeken van Werchter in 2017, pffff kippenvel, maar langs de andere kant ook bijna tranen in mijn ogen, aleja bijna, zeg maar tranen in mijn ogen!
Zal het moment nooit vergeten toen ik het las, was aan het werk tijdens de nacht als die van mij het naar me stuurde, onwezenlijk!
Comment
-
Comment
-
Voor diegene die dit hebben meegemaakt moet dit nog zo hard zijn aangekomen, het zijn die momenten die mij het hards treffen, alsof hij afscheid aan het nemen was op de een of andere manier...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
-
Weer eentje minder onder ons, welke geweldige nummers waren/zijn dat toch:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/09...r-ronald-bell/
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Voor diegene die dit hebben meegemaakt moet dit nog zo hard zijn aangekomen, het zijn die momenten die mij het hards treffen, alsof hij afscheid aan het nemen was op de een of andere manier...
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Comment
-
De rechtbank van koophandel heeft HS Events failliet verklaard. Dat was de vennootschap die de voorbije jaren de evenementen in de voormalige discotheek Highstreet organiseerde. Zaakvoerder Nick Jorissen organiseerde er met de regelmaat van de klok succesvolle evenementen, maar de huidige coronacrisis doet hem de das om. “Er zijn geen perspectieven in onze sector”, klinkt het bij een zwaar teleurgestelde Jorissen.
omvallend monument, 1 der laatste dino's de streek
Comment
Comment