Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Muziek-topic nummer 9!
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Albert Hammond - The Free Electric Band
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtener is enorm veel nieuwe muziek - zij hierboven ook - verloren gegaan door de lockdowns, momentum weg...best jammer, zoals zoveel natuurlijk, hopelijk vinden ze nog budget in't kort allemaal om opnieuw te gaan opnemen
Comment
-
Release op vrijdag. Doen zelf een livestream optreden diezelfde dag, hoe zot is da?TREMONTI - MARCHING IN TIME - 9.24.21Pre-Order Today: https://smarturl.it/MarchingInTimeUnlock "Marching in Time" today when you pre-order #MarchingInTime on...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Hoezo? Ik ken veel bands die van de gelegenheid gebruik gemaakt hebben en een killer album gemaakt hebben!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
ja geert, de albums zijn gemaakt, maar ze hebben weinig revenue ervan kunnen maken via concerten, diegene die net gereleased waren zijn grotendeels verloren, en anderen hebben zoals hierboven uitgesteld tot ze weer konden gaan spelen
Er zijn manieren genoeg tegenwoordig om in zulke tijden toch inkomsten te krijgen, streamen, twitch, youtube, spotify,…
Als echte fan ga je ook iets extra doen, heb enkele tickets gekocht voor livestreams en natuurlijk luister ik via spotify, maar echt goeie muziek komt bij mij ook op vinyl.
Mensen die hun geld terugvragen omdat bepaalde optredens niet zijn kunnen doorgaan ja, da zou ik juist niet doen, alleen al om te steunen.
Comment
-
die verdiensten via streamen en spotify zijn maar pover, big tech verdient daaraan
Spotify betaalt een artiest gemiddeld zo'n € 0,0042 euro per stream. Daarmee zit het bedrag dat ze op Spotify krijgen tussen YouTube en Apple in.
grote namen wel door hun aantallen, en die zullen ook wel dealtjes sluiten, maar kleine belgische bands...
ben zelf geen concertganger meer, maar muziek is een grotendeels toch een wegwerp-product, je moet toch ergens wat de hype van't moment zijn om volk naar uw concert te trekken, en daar ligt het geldLast edited by bobo; 23/09/2021, 07:53.
Comment
Comment