Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2020 - Big Brother is hier
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Dikke poep hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Het had vanalles kunnen zijn: dikke poep, dikke borsten, dikke buik of lange ...
- Likes 1
Comment
-
edirh“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Nog niet geprobeerd, maar dan is het dak te laag denk ik. :-p
De tijd van te moeten foefelen in de auto is voorbij. Mijn kinderen zijn het huis uit, dus wij kunnen gewoon doen wat we willen in ons huis op bv een zaterdag om 3 uur in de namiddag.
Geeft een nieuwe dimensie hoor, gewoon poepen bij daglicht midden in de dag.
En vermits er geen camera's hangen in mijn slaapkamer kan Elon ook niet mee kijken.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Jongens, een beetje inventief zijn he, een PlayStation en een goede headset volstaat hoor
Comment
-
Wel dan denk ik aan een serieuze opmars van LPG/CNG, je auto weet enkel dat je x L benzine uit te tank verbruikte.
Europa en ecologie echt gek zijn ze, ahja ik kan altijd naar Moldavië verhuizen geen last van euroshit.
Comment
-
Op die manier wil ik geen liefde bedrijven met mijn vrouw. Ge zijt de VR bril nog vergeten
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Jullie moeten duidelijk nog enkele grenzen verkennen samen
Comment
-
Blijkbaar. Hier werkt ne arbeider die nog nooit van de grond is gegaan in zijn 35-jarig bestaan en die legt dat lustig uit dat ge met een PS4 en VR bril ook de liefde kunt bedrijven en hij schaamt er zich ook niet voor
ik zie het al gebeuren, alle 2 met een vr bril, zogezegd sex met een ander. Misschien de oplossing voor vreemdgaan?“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Lol
ik zie het al gebeuren, alle 2 met een vr bril, zogezegd sex met een ander. Misschien de oplossing voor vreemdgaan?
Comment
-
Moet spontaan aan Demolition Man denkenFor reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
Krijg jij ook plots zin om een trui te breien?
Maar ik ben weer te veel off-topic aant gaan
Comment
-
On topic:
Betaal je je factuur van onderhoud of leasing niet (of te laat) dan zet je autofabrikant gewoon je wagen stil...King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenDat is al niets nieuws. Ik herinner me dat de auto's van KV Mechelen een paar jaar geleden op een ochtend allemaal niet meer wilde starten, omdat de rekeningen niet meer betaald waren.
Waren toen Mercedessen als ik het goed voor heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenHet laatste
Was het geen apart systeem van de leasing maatschappij ?
Comment
Comment