ambetant als ge in het buitenland zit...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Electrische auto produceert evenveel CO2 als diesel of benzine!
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
Ik word nochtans steevast misselijk als ik in de buurt van batterijen kom....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboslak Bekijk Berichten
je trekt je moteur nog met de hand in gang dan?
Goed voor de fysiek en je komt nog eens in de frisse buitenlucht.
- Likes 1
Comment
-
Vermits het hier nogal vaak over de brandproblemen van Tesla's gaat, hierbij...
Bron en uitleg: https://www.autobild.de/artikel/bmw-...-16455557.html
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
verbaast me niets eerlijk gezegd. Welke truken van de foor moeten de huidige constructeurs wel niet uithalen om die door de emissietests te krijgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenVermits het hier nogal vaak over de brandproblemen van Tesla's gaat, hierbij...
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk BerichtenTesla werkt aan batterij die 100$ kost per kWh:
https://www.vroom.be/nl/nieuws/tesla...mpaign=artikel
Wellicht zal het nog wel even duren eer die nieuwe batterijen in de huidige modellen gaan te vinden zijn.
Maar het stemt mij wel hoopvol, dat als er binnen een aantal jaar versleten batterijpakketten vervangen moeten worden, dat dit misschien aan een veel lagere prijs kan dan wat nu het geval is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenVermits het hier nogal vaak over de brandproblemen van Tesla's gaat, hierbij...
Bron en uitleg: https://www.autobild.de/artikel/bmw-...-16455557.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
lol,we zijn weer vertrokken“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
maar neen, er mag al eens gelachen worden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Da's bij de Ollanders.
Maar allé :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
Wat doen de verkoopcijfers van Tesla eigenlijk terzake? Is dat een bewijs dat die evenveel, meer of minder CO2 uitstoot?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Dus?
Wat doen de verkoopcijfers van Tesla eigenlijk terzake? Is dat een bewijs dat die evenveel, meer of minder CO2 uitstoot?
Is een foto van een brandende bmw/mercedes/Tesla een bewijs van de Co2 uitstoot ?
Ik vind dat er veel hier nogal rap op hun tenen getrapt zijn de laatste tijd. Het wordt tijd dat het goed weer wordt en we eens kunnen gaan wandelen...
- Likes 1
Comment
Comment