Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Electrische auto produceert evenveel CO2 als diesel of benzine!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
    in belgie doen jan en feb het beter dan dezelfde maand vorig jaar. De derde maand van het kwartaal piekt altijd.
    in nederland piekte december 2019 extra hard, we weten waarom.
    Van 33 naar 54 en van 237 naar 275...

For the record Caterham is klaarblijkelijk ook gestegen gedurende het eerste kwartaal 2020...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten

Is het feit of hij in Nederland of België rijdt van belang in dat kader ?
      Is een foto van een brandende bmw/mercedes/Tesla een bewijs van de Co2 uitstoot ?

Ik vind dat er veel hier nogal rap op hun tenen getrapt zijn de laatste tijd. Het wordt tijd dat het goed weer wordt en we eens kunnen gaan wandelen...
      Neen, dat heeft geen belang waar die rijdt.
      Neen, een brandende BMW of whatever is ook geen bewijs van meer of minder uitstoot, maar wel een leuk grapje.
      Maar van de Tesla-verkoopcijfers zie ik het verband niet met de meer of minder uitstoot van CO2 t.o.v een verbrandingsmotor en grappig zijn die cijfers ook niet.
      En ik ben helemaal niet op mijn tenen getrapt. Ga dus gerust wat wandelen.
      ​​​​​
      Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 03/03/2020, 15:49.

Comment

• staat toch groen pijltje bij Tesla, dus dat houdt dan toch in dat de cijfers gestegen zijn...
        www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
          staat toch groen pijltje bij Tesla, dus dat houdt dan toch in dat de cijfers gestegen zijn...
          Absoluut.

Caterham ook... spectaculair zelfs van 0 naar 1 ! Dat zijn nog eens percentages.

Comment

• maar ge doet precies of ze aan het zakken zijn? Ik zie niet echt het probleem met de cijfers die ge aanreikt...
            www.peugeotforum.be

Comment

• Idd Elwood komt hier aandraven met cijfertjes om iets bepaald aan te tonen, maar wat juist weet ik ook niet.

Bij de verkoopscijfers van maart mag de mijne alvast bijgeteld worden deze gaat niet alleen door mezelf gebruikt worden maar ook ter beschikking gesteld als deelwagen in gent omdat ik zelf toch niet veel rijd.

Comment

maar ge doet precies of ze aan het zakken zijn? Ik zie niet echt het probleem met de cijfers die ge aanreikt...
                Ik geef gewoon de cijfers zonder commentaar. Zeg je iets negatiefs is het niet goed en zeg je niets is het ook niet ok...
                Last edited by Elwood; 03/03/2020, 18:27.

Comment

• Voor Tesla even naar beneden scrollen...

dat interpreteer ik dan weer als: ge moet goed zoeken waar ze zitten, want ze zijn als een pudding in mekaar gezakt

maar dat zal aan mij liggen dan...
                  www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten

Ik geef gewoon de cijfers zonder commentaar. Zeg je iets negatiefs is hetniet goed en zeg je niets is het ook niet ok...
                    Jah... je moet positief zijn over tesla he, al de rest doet hier niet terzake
                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Voor Tesla even naar beneden scrollen...

dat interpreteer ik dan weer als: ge moet goed zoeken waar ze zitten, want ze zijn als een pudding in mekaar gezakt

maar dat zal aan mij liggen dan...
                      Ik moet op mijn scherm naar beneden scrollen om Tesla te zien staan... als jij daar iets meer in leest kan ik het ook niet verhelpen.

Comment

• gezien uw voorgaande opmerkingen, deed het mij van iets anders vermoeden... my bad dan. Maar nogmaals, wat was het nut dan van de cijfers?
                        www.peugeotforum.be

Comment

gezien uw voorgaande opmerkingen, deed het mij van iets anders vermoeden... my bad dan. Maar nogmaals, wat was het nut dan van de cijfers?
                          Ik houd mijn forumvrienden graag op de hoogte van de laatste marktgegevens.
                          Altijd positief ingesteld he Flappy. Zo zit ik nu eenmaal in elkaar.

Comment

• precies toch een paar vijzen vergeten dan...
                            www.peugeotforum.be

Comment

precies toch een paar vijzen vergeten dan...
                              Dat is weeral negatief...

Comment

• ge kunt ook op een positieve manier een paar vijzen kwijt zijn
                                www.peugeotforum.be

Comment

• laadcapaciteit onder druk in Frankrijk wegens technische problemen

https://www.challenges.fr/automobile...3hcODexuFkY1bk
                                  www.peugeotforum.be

Comment

• Omg die fransen

Comment

• Het is a’dam net hetzelfde, thuisladen allemaal aan 11 kw zou mss nog net lukken, maar meerder palen contenu in gebruik aan 150 is met ons elecnet onhaalbaar

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• de grote vraag is mijn inziens,
                                        met hoevelen hebben we die xxl vermogens nodig?
                                        de echte veelrijders moeten die persee in een stad kunnen laden met die hoge vermogens?
                                        volstaan dan de palen langs de snelwegen en eventueel de grote invalswegen niet.
                                        ik denk dat voor de meesten die 11kw voldoende is,meer is leuk,maar noodzakelijk?
                                        ik behelp me nog altijd voor 99% met een 3.7kw thuislader en dat voldoet prima.(zonder dure aanpassingen)
                                        ja natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen....

Comment

Working...
                                        X