Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Electrische auto produceert evenveel CO2 als diesel of benzine!
Collapse
X
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Wij hebben "dit" model in de aanbieding voor u maar deze is al wel 8 jaar oud en er zou feitelijk nu wel een nieuwe batterij in moeten. Klant, wat kost dat? €8000 mijnheer, kunnen wij eventueel voor u verzorgen, dan komt er €300 bij. Klant, oh dat valt nog mee, dan nemen we hem.
Verkoper, mijnheer dat is wel zonder de eigenlijke wagen, die kost zelf nog eens €12.000...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
https://www.ekart.be/nl
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Waar ik dood nog niet in gezien wil worden.
Als mijn budget ooit echt maar 10k is voor een auto, dan toch veel liever een recente tweedehands dan een nieuw koekblik.
tga goe staan op u graf,lol.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
voor 10000e de afgedankte miserie van een ander,
- Likes 1
Comment
-
Waar ik dood nog niet in gezien wil worden.
Als mijn budget ooit echt maar 10k is voor een auto, dan toch veel liever een recente tweedehands dan een nieuw koekblik.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
Man gij hebt echt een ego van hier tot in Tokio
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
jij rijd zelf toch ook liever in een oud kot? geef toe bakjes vnieuwean 10k euro zijn gewoon niet goed.Last edited by Tigra; 12/02/2020, 23:58.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
dan zal ons moeder die voor 8000 euro nen auto van 5 jaar oud kocht en 12 jaar probleemloos rondreed een uitzondering zijn zeker? 't was wel nen toyota dat moet ik er bij zeggen...
wat die toyota betreft,ik ken er nochtans ene die na 5 jaar zijn d4d motor heeft moeten vervangen.....
tja,dat krijg je nu eenmaal als je denigrerend gaat doet over een bepaalde groep,
dan krijg je de bal vroeg of laat terug in u gezicht.
alles onder 10000 is niet goed,?ook van ondervinding zeker?
en nee ik ga ni beweren dat ALLE tweedehands niet goed is...
sommige mensen verkiezen nu eenmaal nieuw voor 10000 e dan de afgedankte brol van een of andere ego tripper
Comment
-
goed gekozen van uw moeder
wat die toyota betreft,ik ken er nochtans ene die na 5 jaar zijn d4d motor heeft moeten vervangen.....
tja,dat krijg je nu eenmaal als je denigrerend gaat doet over een bepaalde groep,
dan krijg je de bal vroeg of laat terug in u gezicht.
alles onder 10000 is niet goed,?ook van ondervinding zeker?
en nee ik ga ni beweren dat ALLE tweedehands niet goed is...
sommige mensen verkiezen nu eenmaal nieuw voor 10000 e dan de afgedankte brol van een of andere ego tripper
ohja die D4d motoren van toyota zijn idd minder goed... gescheurde cilinderkoppen enzo zeker? de oude atmosferische benzines waren onverslijtbaar.Last edited by sunking; 13/02/2020, 10:21.
Comment
-
voor 10000e de afgedankte miserie van een ander,
Ik heb een jaar of 5 geleden een Clio gekocht van 14 maand oud voor 9000€. Op zich was er niks mis met die auto kwa betrouwbaarheid. Allen vond ik het een totaal onaangename auto. Je kon zien dat er gewoon op alles bespaard was, en de 75pk die daar in zat was onvoldoend omdat er geen koppel was. We hebben die niet lang gehad, na 2 jaar een dikke hagelbui, en total loss verklaard door de verzekering.
Er is een nieuwe Polo voor in de plaats gekomen, en dat voelt allemaal toch heel wat beter aan, en vooral die TSI is een droom van een motor voor zo'n stadsauto.
Comment
-
Man gij hebt echt een ego van hier tot in Tokio
Comment
-
Voor 10k kan je goede auto's vinden tweedehands.
Ik heb een jaar of 5 geleden een Clio gekocht van 14 maand oud voor 9000€. Op zich was er niks mis met die auto kwa betrouwbaarheid. Allen vond ik het een totaal onaangename auto. Je kon zien dat er gewoon op alles bespaard was, en de 75pk die daar in zat was onvoldoend omdat er geen koppel was. We hebben die niet lang gehad, na 2 jaar een dikke hagelbui, en total loss verklaard door de verzekering.
Er is een nieuwe Polo voor in de plaats gekomen, en dat voelt allemaal toch heel wat beter aan, en vooral die TSI is een droom van een motor voor zo'n stadsauto.
1200 16v 55kw/75pk nooit over geklaagd.
zo zie je maar weer dat iedereen andere prioriteiten stelt,wat voor de ene niet genoeg is volstaat voor de andere ruimschoots.
natuurlijk gaat een nieuwe polo beter aanvoelen dan een andere van ruim 6 jaar,elk nieuw model wordt verondersteld verbeterd te zijn.......
Comment
-
ne clio van 2004, dat is al nen gefacelifte Clio II van de latere productiejaren, als ik me niet vergis. Die dingen waren idd kwalitatief wel goed in orde. Maar de fransen durven het nog steeds om een nieuw model te introduceren dat met haken en ogen aan elkaar hangt... of ja qua motorisaties, die clio van 2014 weegt wel een pakske meer dan die van 2004 (180 kg volgens autoweek), met dezelfde 1.2 75pk motor gaat die oude vlotter van zijn plek komen dan die nieuwe.Last edited by sunking; 13/02/2020, 12:05.
Comment
-
mijn partner rijd met een cliotje van 2004.tot grote tevredenheid,net nog blanco gekeurd,buiten een probleem met de transponder(sleutelherkenning) nooit problemen gehad.
1200 16v 55kw/75pk nooit over geklaagd.
zo zie je maar weer dat iedereen andere prioriteiten stelt,wat voor de ene niet genoeg is volstaat voor de andere ruimschoots.
natuurlijk gaat een nieuwe polo beter aanvoelen dan een andere van ruim 6 jaar,elk nieuw model wordt verondersteld verbeterd te zijn.......
Alhoewel ik hetzelfde model had, 2 jaar jonger en diesel, kon mijn groot moeder maar niet snappen waarom ik er zoveel stukken aan kreeg en zij nooit. Ze ging er vanuit dat ik het ding echt wel kapot reed. Zij keek naar de leeftijd en niet naar de kilometers. De mijne had er 350000 op staan
Maar niks mis met een oude auto als die u nog elke dag kan bekoren. Ik rij graag met recente modellen met de laatste nieuwe snufjes, zolang dat nog kan. Want in de toekomst gaat autobezit niet meer echt prioriteit zijn. Wel autogebruik. Gewoon in een app ingeven wanneer ge van waar naar waar moet, en er stopt een zelfrijdende auto die u dan brengt waar ge moet zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenWant in de toekomst gaat autobezit niet meer echt prioriteit zijn. Wel autogebruik. Gewoon in een app ingeven wanneer ge van waar naar waar moet, en er stopt een zelfrijdende auto die u dan brengt waar ge moet zijn.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
Tegen die tijd neem ik een looprek als ik nog leef.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Inderdaad. Ik ook. Het plezier aan autorijden zal mijn tijd nog wel meegaan
Maar geen idee hoe lang ge nog wilt mee gaan, maar ik schat dat we dan nog over 15 jaar spreken. Zelfrijdende auto's gaan binnen dit en 10 jaar de normaalste zaak zijn. 5 jaar later gaat meer dan de helft in de westerse wereld zelfrijdend zijn. En voor de petrolheads is het dan nog hopen dat het betaalbaar blijft voor een gewone wagen.
Hoe ge het draait of keert, het gaat pokken hard. In de jaren 90 zei ik het al dat ze de laatste 100 jaar al meer hadden uitgevonden dan alle miljoenen jaren van te voren. En nu gaat het nog allemaal veel sneller.
Comment
Comment