Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Electrische auto produceert evenveel CO2 als diesel of benzine!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Iedere keer als ik ergens een oldtimer voorbij kom te voet, dan ruik je die onverbrande benzine.
als je vandaag een wagen die op hoge octaan draait start, en zijn uitlaatreinigingsysteem is nog niet warm...vliegen er ook de hoogste fracties door, de benzeenachtigen om van 95 naar 98...of zoals in de, 102 octaan te geraken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
schitterend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
tis ot, laatst sloeg een nl man een oudere duitse vent in elkaar op het (buiten)perron van een station omdat zijn kinderen door de sigarettenlucht moesten lopen
https://www.hln.be/nieuws/buitenland...5795/#comments
zegt,of doet persoon a iets wat persoon b niet aanstaat en t's boel.
ieder voor zich,en de rest kan stikken komt helaas veel meer voor dan ,kom we drinken er nog ene'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Iedere keer als ik ergens een oldtimer voorbij kom te voet, dan ruik je die onverbrande benzine. Doet me direct aan vroeger denken. Het valt gewoon niet voor te stellen dat autos vandaag zo veel rommel zouden uitstoten met de drukte van vandaag. En te bedenken dat die toen allemaal nog met lood in de benzine rond reden.
Comment
-
Bij de vierde zin heb ik het opgegeven.
"Anno 2020 schakelt de ontwikkeling van batterijen – letterlijk én figuurlijk – een versnelling hoger."
Ik kan me moeilijk voorstellen dat iets als 'de ontwikkeling van batterijen' zich 'letterlijk' in een hogere versnelling zet ... :-S
Of ligt het aan mijn voorstellingsvermogen ?
Comment
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenVooral het verschil voor de Zoe 2012-2019 is toch frappant.
https://www.auto55.be/nieuws/32389-s...-van-goedkoper
ten eerste gaat het over frankrijk,niet be
ten tweede word alleen rekening gehouden met aanbevolen prijzen https://aanbiedingen.renault.be/nieuwe-zoe
in het artikel wordt gesproken over 26580e terwijl aanbevolen prijs 24400e en promo 22150 is.
perfekt vergelijkbaar met 7 jaar geleden,maar wel meer dan dubbele batterijcapaciteit
Comment
-
Idd, die Zoe van 2012 geraakte niet ver, en nu is het redelijk.
Als die journalist zijn job kende had hij ook eens naar de prijzen van de Tesla S gekeken. Die zijn een heel stuk gezakt voor dezelfde batterijcapaciteit.
Andere merken zijn weinig relevant, want die hadden amper iets op de markt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
zoals zo vaak klopt het artikel niet,
ten eerste gaat het over frankrijk,niet be
ten tweede word alleen rekening gehouden met aanbevolen prijzen https://aanbiedingen.renault.be/nieuwe-zoe
in het artikel wordt gesproken over 26580e terwijl aanbevolen prijs 24400e en promo 22150 is.
perfekt vergelijkbaar met 7 jaar geleden,maar wel meer dan dubbele batterijcapaciteit“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Aangezien het "de elektrische auto breekt door" topic doormidden is gebroken zal ik het hier maar posten : graphene batterij is klaar voor productie. https://youtu.be/dnE1nO6o-do (weliswaar als powerbank maar het is de eerste batterij van de toekomst die in de rekken komt)
Comment
-
Na onze autostrades hangt het binnenkort ook boven ons hoofd vol met rommel van onze vriend :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenNa onze autostrades hangt het binnenkort ook boven ons hoofd vol met rommel van onze vriend :
https://m.hln.be/wetenschap-planeet/...musk~a0752d61/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
wie lijd aan grootheidswaanzin krijgt vaak de rommel op zen kop,wacht maar
Ge zult uit mijn posts wel al kunnen opmaken hoe bezorgd ik ben over het milieu en het stoort me ook mateloos hoe de mensen omspringen met de onmiddellijke omgeving van onze planeet.
Is het niet hypocriet “klimaatvriendelijke”-voertuigen te bouwen om daarna talloze raketten af te schieten en alles vol te hangen met ruimtetuigen... ? Het doet pijn aan mijn groen hart.
Denk dat we beter bij het oude gebleven waren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenAls zijn plan lukt, dan zijn we binnenkort van de afzetters van Proximus en Telenet af. Internet via satteliet overal ter wereld. Gedaan met roaming. En veel minder kabels in de straten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichtenals zijn plan lukt zijn we binnenkort afhankelijk van de grillen van een clown.
of we dan beter afzijn durf ik betwijfelen.
of minder kabels en meer straling beter is?......idem.
1 voordeel mss straling gaan ze niet pikken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
Ge zult uit mijn posts wel al kunnen opmaken hoe bezorgd ik ben over het milieu en het stoort me ook mateloos hoe de mensen omspringen met de onmiddellijke omgeving van onze planeet.
Is het niet hypocriet “klimaatvriendelijke”-voertuigen te bouwen om daarna talloze raketten af te schieten en alles vol te hangen met ruimtetuigen... ? Het doet pijn aan mijn groen hart.
Denk dat we beter bij het oude gebleven waren.
ik ben geen milieufreak(hoewel sommigen dat denken) maar ik probeer wel mijn steentje bij te dragen,zonder met alles akkoord te gaan.
ik rij in eerste instantie met een ev omdat het prettig rijd en de hele techniek me altijd geintresseerd heeft,goed wetende dat het nooit alle problemen zal oplossen.
hypocrieten en egoisten lopen er helaas genoeg rond.
Comment
Comment