Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Electrische auto produceert evenveel CO2 als diesel of benzine!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
    'k had het eerder over het fijn stof en de gevolgen daarvan
    ik wil dat allemaal niet ontkennen maar zware rokers krijgen massa's fijn stof binnen, een berookte huiskamer of vroeger het cafe op de hoek (en das dan nog niet rechtstreeks uit de sigaret) geeft waardes hoger dan 1000 microgram - smogalarm is 70...in hoeverre gaan de hersenen bij verslaafde rokers achteruit

Comment

• 't gaat over het feit dat het kleine ontstekingen kan geven in de hersenen die leiden tot tijdelijke 'domheid' (want zo werd het omschreven in de studie). Mensen die blijvend in fijn stof zitten, zouden met blijvende schade zitten.

Zal eens wat meer over opzoeken...
      www.peugeotforum.be

Comment

• voilà, meer in perspectief gezet via deze uitleg

www.peugeotforum.be

Comment

• welja, dan zou elke roker contenu dom zijn, en mss is dat ook wel zo
          alleszins staat in de conclusie dat meer onderzoek nodig is en daarnaast evolueren de concentraties positief

beter kan altijd natuurlijk
          ...ik vraag me af, de weerstand tegen langer werken tot 67 is groot...en die 67 gaat nog lang niet genoeg zijn als iedereen 100+ wil worden

Comment

• Ik dacht dat men vooral in de groep 'laaggeschoolden' rokers aantrof, maar eigenlijk is het dus omgekeerd:
            door jaren aan een stuk te roken wordt men dus dommer en lijkt men laaggeschoold.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              welja, dan zou elke roker contenu dom zijn, en mss is dat ook wel zo
              alleszins staat in de conclusie dat meer onderzoek nodig is en daarnaast evolueren de concentraties positief

beter kan altijd natuurlijk
              ...ik vraag me af, de weerstand tegen langer werken tot 67 is groot...en die 67 gaat nog lang niet genoeg zijn als iedereen 100+ wil worden
              Ik dacht ook 67 no problem, maar als ik nu in mijn werkomgeving kijk is dat niet haalbaar (toch zeker niet voor iedereen). 65 is voor een aantal al te lang (zeker als het al een tamme kloot was dat alles van zich af schoof, als bedrijf/collega ben je hier niks mee) en dan spreek ik over 50/50 bureau/fysiek werk.
              Ik kan mij geen lasser van +60 inbeelden die bij zomerse temperaturen 6 uur per dag kan lassen.

Comment

• Einstein mocht van zijn dokter geen pijp meer roken en raapte daarom sigarettenpeuken op.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
                  Ik dacht dat men vooral in de groep 'laaggeschoolden' rokers aantrof, maar eigenlijk is het dus omgekeerd:
                  door jaren aan een stuk te roken wordt men dus dommer en lijkt men laaggeschoold.
                  Dat is zo bij sigaretten maar als ge sigaren rookt worde slimmer !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten

Dat is zo bij sigaretten maar als ge sigaren rookt worde slimmer !
                    Heb je het ook al gemerkt?
                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Ik heb een zeer slimme vrouw: da's dus het bewijs dat ge van pijpen een enorm hoog IQ krijgt, zie maar naar Einstein!
                      Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 24/02/2020, 18:16.

Comment

Ik heb een zeer slimme vrouw: da's dus het bewijs dat ge van pijpen een enorm hoog IQ krijgt, zie maar naar Einstein!
                        Hahaha, helaas gaat dat met al dat fijn stof van andermans sigaretten niet lang meer duren, misschien moet je het dan zelf ook maar eens proberen. Niks boven een intelligent koppel
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Ik heb een zeer slimme vrouw: da's dus het bewijs dat ge van pijpen een enorm hoog IQ krijgt, zie maar naar Einstein!
                          ze zuigt u met andere woorden leeg, ook uw slimmigheid gaat mee verloren omdat de eiwitten van ergens moeten blijven komen
                          www.peugeotforum.be

Comment

ze zuigt u met andere woorden leeg, ook uw slimmigheid gaat mee verloren omdat de eiwitten van ergens moeten blijven komen
                            Ja, ik ben er mij van bewust, maar ge leeft maar één keer, en 't kan zo'n deugd doen.
                            en als ik iets moet weten, dan vraag ik het wel aan haar!
                            Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 24/02/2020, 18:32.

Comment

Idd je hebt een zeer slimme vrouw.

Comment

• Kanker hier, kanker daar, kanker overal

https://gocar.be/nl/autonieuws/actua...ly_nl_20200227
                                “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• zelfde discussie die nog steeds woedt ivm wifi, 4G netwerken, bluetooth, microgolven,...
                                  www.peugeotforum.be

Comment

• Ik durf niet te beweren dat er niets van aan zou zijn. Maar wat ik altijd zeer raar heb gevonden is dat er personen zijn die beweren dat ze direct voelen dat er Wifi of bluetooth aanstaat, of als ze in de buurt van hoogspanningslijnen komen. Echter in een labo kan men dat nooit reproduceren.
                                    Ik zou van die personen dan toch ook een beetje gemeenschapszin verwachten dat zij meewerken aan enkele proeven om dit te bewijzen. Als zij daar zo gevoelig voor zijn, moet dat toch een makkie zijn. Toch gebeurt dat nooit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                                      Ik durf niet te beweren dat er niets van aan zou zijn. Maar wat ik altijd zeer raar heb gevonden is dat er personen zijn die beweren dat ze direct voelen dat er Wifi of bluetooth aanstaat, of als ze in de buurt van hoogspanningslijnen komen. Echter in een labo kan men dat nooit reproduceren.
                                      Ik zou van die personen dan toch ook een beetje gemeenschapszin verwachten dat zij meewerken aan enkele proeven om dit te bewijzen. Als zij daar zo gevoelig voor zijn, moet dat toch een makkie zijn. Toch gebeurt dat nooit...
                                      Ik word nochtans steevast misselijk als ik in de buurt van batterijen kom....

Comment

• ambetant als ge met uw gsm wilt bellen dan...
                                        www.peugeotforum.be

Comment

ambetant als ge met uw gsm wilt bellen dan...
                                          Ik heb een telefoon met een draad

Comment

Working...
                                          X