Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dab

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik denk dat den dree dit nog allemaal gebruikt :

Comment

• is wel modern wc papier zenne !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
        is wel modern wc papier zenne !
        Bij mijn grootouders hing destijds de gouden gids van het jaar vooraf, of de gazet van de week voordien aan een ijzeren vleeshaak.
        Dat was toen de manier om te tonen dat je mee was, dan had je telefoon, en wisten de buren welke gazet je las!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
          of de gazet van de week voordien aan een ijzeren vleeshaak.
          Allé, uwe nol was slimmer dan uw hoofd dan
          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• [QUOTE=Tommie1;n6454550]Ik mentaliteit dus.

Ach man.... als we dat doortrekken, dan betalen gepensioneerden geen belastingen, want ze krijgen per definitie meer dan ze zogezegd betalen.
            Dus ....

ach man.
            ...meer nog ik mentaliteit en dwingeland

Comment

• [QUOTE=ANDRE123;n6454590]
              Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
              Ik mentaliteit dus.

Ach man.... als we dat doortrekken, dan betalen gepensioneerden geen belastingen, want ze krijgen per definitie meer dan ze zogezegd betalen.
              Dus ....

ach man.
              ...meer nog ik mentaliteit en dwingeland
              Dré er dwingt u toch niemand om naar de radio te luisteren.

Comment

• KLOPT,en niemand dwingt u om met de auto te rijden,electriciteit af te nemen ,u te verwarmen in de winter enz enz
                beetje in belachelijke trekken,daar zijn ze hier heel goed in,maar da kan ik ook hoor....
                tot het over iets gaat dat hun aanbelangt
                soms begrijp ik sommigen toch niet hoor,ook al hebben ze ergens totaal geen nadeel aan,tegen zijn ze.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                  Integendeel.
                  Als er een valabel alternatief is, dan wil ik direct een BEV.
                  DAB is gewoon veel beter dan FM, en ik heb er echt geen probleem mee dat ze dat willen afschaffen.
                  En de kosten... effe serieus zijn hé. Er zijn tal van alternatieven die ofwel gratis, of wel een beetje geld kosten.

Trouwens, binnenkort zal de prijs van een DAB radio wel zakken. Je hebt er nu al van 10€ op Ali...

Ik stel me flexibel op, jij wil alles bij het oude houden omdat het een paar euro's kost.
                  jonge toch stel jij je flexibel op,ik heb daar geen probleem mee,doe jij wat je wil,maar stop die opdringerij,gratis of aan 10 euro maakt toch niet uit.
                  wie is hier nu niet serieus,degene die niet gedwongen wil worden,of diegene die zijn willeke opdringt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papie Bekijk Berichten
                    Vraagje binneneen korte tijd verdwijn de fm en gaat alles via dab gaan. Maar hoe zit het met alle autoradio’s die geen dab hebben? Je kan wel een dab tranmitter gebruiken maar wordt dan alles ook op uw scherm weergegeven of niet? Kan mij niet inbeelden dat we allemaal een nieuwe radio in onze wagen moeten steken.
                    Terug naar de orde van de dag.

Geen discussie meer over wie de beste is of de grootste heeft.
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• die heb ik

maar ik wil een systeem dat je dus gewoon achter uw bestaande radio moet aansluiten zonder dat je dan nog een apart bakje moet gaan gebruiken. Een soort van modulator die het dab signaal omzet naar een voor de radio te begrijpen signaal (van digitaal naar analoog als je het dan zo wil). Dat daar kwaliteitsverlies opzit, dat weet mijn dikke teen ook, maar een nieuwe radio is geen oplossing.
                      www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                        die heb ik

maar ik wil een systeem dat je dus gewoon achter uw bestaande radio moet aansluiten zonder dat je dan nog een apart bakje moet gaan gebruiken. Een soort van modulator die het dab signaal omzet naar een voor de radio te begrijpen signaal (van digitaal naar analoog als je het dan zo wil). Dat daar kwaliteitsverlies opzit, dat weet mijn dikke teen ook, maar een nieuwe radio is geen oplossing.
                        Een voorbeeld is deze: https://www.pure.com/nl/dab-en-bluet...oor-in-de-auto
                        Zowel aan te sluiten via aux of dankzij fm-zendertje gewoon te beluisteren op uw fm-radio tuner.

Er zijn er trouwens veel te vinden.

Comment

• Welke is de beste aanbieder van een converter voor in je wagen?
                          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

die heb ik

Is dat toestel dat turboslak op de vorige pagina poste geen optie?
                            >>>
                            Oorspronkelijk geplaatst door turboslak Bekijk Berichten
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Een voorbeeld is deze: https://www.pure.com/nl/dab-en-bluet...oor-in-de-auto
                              Zowel aan te sluiten via aux of dankzij fm-zendertje gewoon te beluisteren op uw fm-radio tuner.

Er zijn er trouwens veel te vinden.
                              da's dus nog steeds met een apart kaske en dat wil ik dus net niet

ook geen aparte afstandsbediening of via de smart phone... gewoon de bediening via de bestaande radio
                              www.peugeotforum.be

Comment

ook geen aparte afstandsbediening of via de smart phone... gewoon de bediening via de bestaande radio
                                Dan kan dat volgens mij alleen door origineel geleverde DAB module/radio te plaatsen.

Comment

Onmogelijk. Dan is uw enige optie uw radio vervangen.

DIN autoradio's met dab zijn er al vanaf een goeie 100 euro.
                                  Aanpassingsframes voor 1-din of 2-din formaat kan je alnaargelang merk en type van uw auto bijvoorbeeld hier vinden:
                                  https://www.winparts.be/interieur-ac...c1779-583.html

Alleen jammer dat er voor vele wagentypes geen setje beschikbaar is.
                                  Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 18/12/2019, 09:54.

Comment

Dat is dus ook zoiets dat ik zou willen voor in de auto. Dat je gewoon nog de radio kan bedienen gewoon zoals het nu is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Terug naar de orde van de dag.

Geen discussie meer over wie de beste is of de grootste heeft.

Dit topic is direct al veel minder plezant

Comment

• apart kaske op zich is geen prob, steek ik weg in de armsteun of handschoenkast...radio staat toch vastgeroest op stubru, of radio 1
                                        heb 2 jaar geleden info gaan vragen en bijna gedaan, maar uiteindelijk toch niet gedaan, te gierig is 1 ding, en schrik dat ze aan de auto gaan klooien voor rammels en die antenne tegen de voorruit...
                                        ondertussen is woon-werk nog maar 15 min geworden en 3 tunnels...dus telkens ontvangst kwijt

als stubru van de fm-band gaat, zal ik wel moeten, maar hoe lang duurt het nog en hoe lang zingt de auto het nog uit

Comment

• beter... hoe lang mogen we nog auto rijden
                                          www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                                          X