Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bij mijn grootouders hing destijds de gouden gids van het jaar vooraf, of de gazet van de week voordien aan een ijzeren vleeshaak.
Dat was toen de manier om te tonen dat je mee was, dan had je telefoon, en wisten de buren welke gazet je las!
KLOPT,en niemand dwingt u om met de auto te rijden,electriciteit af te nemen ,u te verwarmen in de winter enz enz
beetje in belachelijke trekken,daar zijn ze hier heel goed in,maar da kan ik ook hoor....
tot het over iets gaat dat hun aanbelangt
soms begrijp ik sommigen toch niet hoor,ook al hebben ze ergens totaal geen nadeel aan,tegen zijn ze.
Integendeel.
Als er een valabel alternatief is, dan wil ik direct een BEV.
DAB is gewoon veel beter dan FM, en ik heb er echt geen probleem mee dat ze dat willen afschaffen.
En de kosten... effe serieus zijn hé. Er zijn tal van alternatieven die ofwel gratis, of wel een beetje geld kosten.
Trouwens, binnenkort zal de prijs van een DAB radio wel zakken. Je hebt er nu al van 10€ op Ali...
Ik stel me flexibel op, jij wil alles bij het oude houden omdat het een paar euro's kost.
jonge toch stel jij je flexibel op,ik heb daar geen probleem mee,doe jij wat je wil,maar stop die opdringerij,gratis of aan 10 euro maakt toch niet uit.
wie is hier nu niet serieus,degene die niet gedwongen wil worden,of diegene die zijn willeke opdringt?
Vraagje binneneen korte tijd verdwijn de fm en gaat alles via dab gaan. Maar hoe zit het met alle autoradio’s die geen dab hebben? Je kan wel een dab tranmitter gebruiken maar wordt dan alles ook op uw scherm weergegeven of niet? Kan mij niet inbeelden dat we allemaal een nieuwe radio in onze wagen moeten steken.
Terug naar de orde van de dag.
Geen discussie meer over wie de beste is of de grootste heeft.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
maar ik wil een systeem dat je dus gewoon achter uw bestaande radio moet aansluiten zonder dat je dan nog een apart bakje moet gaan gebruiken. Een soort van modulator die het dab signaal omzet naar een voor de radio te begrijpen signaal (van digitaal naar analoog als je het dan zo wil). Dat daar kwaliteitsverlies opzit, dat weet mijn dikke teen ook, maar een nieuwe radio is geen oplossing.
maar ik wil een systeem dat je dus gewoon achter uw bestaande radio moet aansluiten zonder dat je dan nog een apart bakje moet gaan gebruiken. Een soort van modulator die het dab signaal omzet naar een voor de radio te begrijpen signaal (van digitaal naar analoog als je het dan zo wil). Dat daar kwaliteitsverlies opzit, dat weet mijn dikke teen ook, maar een nieuwe radio is geen oplossing.
Welke is de beste aanbieder van een converter voor in je wagen?
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Is dat toestel dat turboslak op de vorige pagina poste geen optie?
>>>
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
da's dus nog steeds met een apart kaske en dat wil ik dus net niet
ook geen aparte afstandsbediening of via de smart phone... gewoon de bediening via de bestaande radio
Onmogelijk. Dan is uw enige optie uw radio vervangen.
DIN autoradio's met dab zijn er al vanaf een goeie 100 euro.
Aanpassingsframes voor 1-din of 2-din formaat kan je alnaargelang merk en type van uw auto bijvoorbeeld hier vinden: https://www.winparts.be/interieur-ac...c1779-583.html
Alleen jammer dat er voor vele wagentypes geen setje beschikbaar is.
apart kaske op zich is geen prob, steek ik weg in de armsteun of handschoenkast...radio staat toch vastgeroest op stubru, of radio 1
heb 2 jaar geleden info gaan vragen en bijna gedaan, maar uiteindelijk toch niet gedaan, te gierig is 1 ding, en schrik dat ze aan de auto gaan klooien voor rammels en die antenne tegen de voorruit...
ondertussen is woon-werk nog maar 15 min geworden en 3 tunnels...dus telkens ontvangst kwijt
als stubru van de fm-band gaat, zal ik wel moeten, maar hoe lang duurt het nog en hoe lang zingt de auto het nog uit
Comment