Ik heb nooit strafstudie gehad.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
CNG slechtste voor het milieu?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichtenstraf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
awel, gelijk toen ge nog naar 't school ging, een beetje gelijk strafstudies maar dan anders
https://woordenlijst.org/leidraad/14
Ge zit een nummerke te ver in uwe leidraad. Ge moet hier zijn :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
Ge zit een nummerke te ver in uwe leidraad. Ge moet hier zijn :
https://woordenlijst.org/leidraad/13
Maar het zou wel kunnen dat het in André's voorbeeld bedoeld was als bezittelijk, gesteld dat het een meisje was dat Studies noemde, hoewel het dan ook verkeerd geschreven was. Straffe Studies' vriendje heeft een mooie auto ! Is tenslotte toch een autoforum
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenDe CNG wagen is nog niet doorgebroken maar wel reeds opgeblazen.
Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
pas op hoor, dit jaar krijg je nog dat belastingsvoordeel, Poppy bv gaat zich ook meer focussen op CNG
https://autofans.be/nieuws/varia/452...aEBrTzf1-Fb86Q
Comment
-
In het artikel zeggen ze ook “De huidige infrastructuur voor elektrische wagens is nog niet ideaal in de steden waar we vandaag werken.”, ik veronderstel dat met infrastructuur de laadpalen bedoeld word?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenJa dat klopt. Da’s weer ons typisch belgische probleem, misschien zelfs eerder een antwerps want in gent staat op de paar honderd meter een paal (en zelfs daar loopt allego een half jaar achter op schema)
De Lijn vindt geen plaats voor de laadinfrastructuur die nodig is om zes elektrische bussen te laten rijden in Gent. Het beloofde proefproject met de milieuvriendelijke bussen komt er dus niet in Gent, maar wel in Leuven en Antwerpen. De Lijn zegt het jammer te vinden dat het Gentse stadsbestuur “niet méér gewicht in de schaal legt om de nodige vergunningen af te leveren”. Maar daar klopt niks van. Er zijn niet eens vergunningen nodig om laadpalen te plaatsen. “Er is zelfs nooit gemeld dat er een probleem was”, zegt mobiliteitsschepen Filip Watteeuw.
Voor auto's is dat nog geen Belgisch probleem, want er zijn eigenlijk nog bijna geen EV.
In Nederland staan ze wel al in de nieuwste file....dat is tenminste modern....
https://www.autoweek.nl/autonieuws/a...nk-te-groeien/
België is altijd 5 jaar later....
En 10 jaar na de laadpaal file, komt in België de waterstof-tankstation file...waar ze nu in Duitsland, al aan het werken zijn....
Momenteel toch al 81 in Duitsland en de groei is er groot, in België 2....met slechts 7x minder inwoners, 40 x minder H² tankstations...of zijn ze in Duitsland gek?
(zowel Shell, BP, Total, Q8, Gulf, Avia.....)
https://www.h2stations.org/stations-....582221&zoom=4
https://www.h2-view.com/story/german...station-opens/Last edited by quovadis; 09/02/2020, 20:51.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenJa dat klopt. Da’s weer ons typisch belgische probleem, misschien zelfs eerder een antwerps want in gent staat op de paar honderd meter een paal (en zelfs daar loopt allego een half jaar achter op schema)Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
En Gent slaagde men er zelfs niet in om de bussen van De Lijn elektrisch op te laden, allicht weer de schuld van de Walen, vreemdelingen, of groenen…
De Lijn vindt geen plaats voor de laadinfrastructuur die nodig is om zes elektrische bussen te laten rijden in Gent. Het beloofde proefproject met de milieuvriendelijke bussen komt er dus niet in Gent, maar wel in Leuven en Antwerpen. De Lijn zegt het jammer te vinden dat het Gentse stadsbestuur “niet méér gewicht in de schaal legt om de nodige vergunningen af te leveren”. Maar daar klopt niks van. Er zijn niet eens vergunningen nodig om laadpalen te plaatsen. “Er is zelfs nooit gemeld dat er een probleem was”, zegt mobiliteitsschepen Filip Watteeuw.
Voor auto's is dat nog geen Belgisch probleem, want er zijn eigenlijk nog bijna geen EV.
In Nederland staan ze wel al in de nieuwste file....dat is tenminste modern....
https://www.autoweek.nl/autonieuws/a...nk-te-groeien/
België is altijd 5 jaar later....
En 10 jaar na de laadpaal file, komt in België de waterstof-tankstation file...waar ze nu in Duitsland, al aan het werken zijn....
Momenteel toch al 81 in Duitsland en de groei is er groot, in België 2....met slechts 7x minder inwoners, 40 x minder H² tankstations...of zijn ze in Duitsland gek?
(zowel Shell, BP, Total, Q8, Gulf, Avia.....)
https://www.h2stations.org/stations-....582221&zoom=4
https://www.h2-view.com/story/german...station-opens/
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
ik denk dat dit niets met Antwerpen te maken heeft, want in Brussel is Poppy ook actief. In Gent heb je geen auto deelsysteem zelfs, tenzij het ouderwetse cambio natuurlijk. Dat is in elke provincie actief.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
Er zijn blijkbaar bepaalde krachten die richting H2 duwen in duitsland, doet me denken aan de diesel meuk die er door diezelfde duitsers is door geduwd. 't moet zijn dat er iets aan te verdienen is.
Duitsland is dan ook een topland he ! Die gasten zijn wel slimmer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
Duitsland is dan ook een topland he ! Die gasten zijn wel slimmer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
Blij dat ge erkent dat ze in het buitenland slimmer zijn dan hier. Wat vind je van nederland, waar men volle bak aan de elektriek gaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
Blij dat ge erkent dat ze in het buitenland slimmer zijn dan hier. Wat vind je van nederland, waar men volle bak aan de elektriek gaat?
Het zal niemand ontgaan zijn: eind 2019 was er een ware stormloop op de Tesla Model 3. De verkopen stegen naar absolute recordhoogtes. Na de extreme maand december kon het natuurlijk niet anders dat de verkopen zouden dalen. Het contrast is echter wel bizar groot.
en
De EV zit in zwaar weer. Zie begeleidende foto. Aan het begin van elk jaar krijgen we de verkoopcijfers van het voorgaande binnen. Al sinds een jaartje of tien worden deze cijfers enorm gedomineerd door de incentives vanuit de overheid. Het verschil is gewoon enorm. In de commentsectie worden deze kopers weleens omschreven als een […]Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
Comment