Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CNG slechtste voor het milieu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #81
    Ik heb nooit strafstudie gehad.

    Comment


    • #82
      straf

      Comment


      • #83
        Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
        straf
        Mss eens een studie de wereld insturen om deze rariteit op te lossen.

        Comment


        • #84
          Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

          awel, gelijk toen ge nog naar 't school ging, een beetje gelijk strafstudies maar dan anders



          https://woordenlijst.org/leidraad/14

          Ge zit een nummerke te ver in uwe leidraad. Ge moet hier zijn :
          De officiële spelling van het Nederlands

          Comment


          • #85
            Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten


            Ge zit een nummerke te ver in uwe leidraad. Ge moet hier zijn :
            https://woordenlijst.org/leidraad/13
            Ik wist wel dat we op u konden rekenen
            Maar het zou wel kunnen dat het in André's voorbeeld bedoeld was als bezittelijk, gesteld dat het een meisje was dat Studies noemde, hoewel het dan ook verkeerd geschreven was. Straffe Studies' vriendje heeft een mooie auto ! Is tenslotte toch een autoforum

            Comment


            • #86
              :-P

              Comment


              • #87
                misschien is CNG nog niet zo slecht aangezien de elektrische wagen doormidden gebroken blijkt op het forum

                Comment


                • #88
                  De CNG wagen is nog niet doorgebroken maar wel reeds opgeblazen.

                  Comment


                  • #89
                    Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                    De CNG wagen is nog niet doorgebroken maar wel reeds opgeblazen.
                    pas op hoor, dit jaar krijg je nog dat belastingsvoordeel, Poppy bv gaat zich ook meer focussen op CNG

                    De aanbieder van deelauto’s Poppy gaat zijn volledige wagenpark vernieuwen. De VW e-Golf en Audi A3 g-tron gaan dus uit roulatie, en worden onder meer vervangen door Seats.
                    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

                    Comment


                    • #90
                      Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten

                      pas op hoor, dit jaar krijg je nog dat belastingsvoordeel, Poppy bv gaat zich ook meer focussen op CNG

                      https://autofans.be/nieuws/varia/452...aEBrTzf1-Fb86Q
                      Op zich heb ik niks tegen cng hoor, maar denk dat ze dit vooral doen omdat ze bij VAG nog niks deftig elektrisch hebben... peugeot e-208 zou een ideaal deelwagentje zijn maar dat gaat poppy/d’ieteren natuurlijk niet doen.

                      Comment


                      • #91
                        In het artikel zeggen ze ook “De huidige infrastructuur voor elektrische wagens is nog niet ideaal in de steden waar we vandaag werken.”, ik veronderstel dat met infrastructuur de laadpalen bedoeld word?
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

                        Comment


                        • #92
                          Ja dat klopt. Da’s weer ons typisch belgische probleem, misschien zelfs eerder een antwerps want in gent staat op de paar honderd meter een paal (en zelfs daar loopt allego een half jaar achter op schema)

                          Comment


                          • #93
                            Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                            Ja dat klopt. Da’s weer ons typisch belgische probleem, misschien zelfs eerder een antwerps want in gent staat op de paar honderd meter een paal (en zelfs daar loopt allego een half jaar achter op schema)
                            En Gent slaagde men er zelfs niet in om de bussen van De Lijn elektrisch op te laden, allicht weer de schuld van de Walen, vreemdelingen, of groenen…
                            De Lijn vindt geen plaats voor de laadinfrastructuur die nodig is om zes elektrische bussen te laten rijden in Gent. Het beloofde proefproject met de milieuvriendelijke bussen komt er dus niet in Gent, maar wel in Leuven en Antwerpen. De Lijn zegt het jammer te vinden dat het Gentse stadsbestuur “niet méér gewicht in de schaal legt om de nodige vergunningen af te leveren”. Maar daar klopt niks van. Er zijn niet eens vergunningen nodig om laadpalen te plaatsen. “Er is zelfs nooit gemeld dat er een probleem was”, zegt mobiliteitsschepen Filip Watteeuw.



                            Voor auto's is dat nog geen Belgisch probleem, want er zijn eigenlijk nog bijna geen EV.

                            In Nederland staan ze wel al in de nieuwste file....dat is tenminste modern....

                            https://www.autoweek.nl/autonieuws/a...nk-te-groeien/

                            België is altijd 5 jaar later....

                            En 10 jaar na de laadpaal file, komt in België de waterstof-tankstation file...waar ze nu in Duitsland, al aan het werken zijn....

                            Momenteel toch al 81 in Duitsland en de groei is er groot, in België 2....met slechts 7x minder inwoners, 40 x minder H² tankstations...of zijn ze in Duitsland gek?

                            (zowel Shell, BP, Total, Q8, Gulf, Avia.....)

                            https://www.h2stations.org/stations-....582221&zoom=4

                            https://www.h2-view.com/story/german...station-opens/
                            Last edited by quovadis; 09/02/2020, 20:51.

                            Comment


                            • #94
                              Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                              Ja dat klopt. Da’s weer ons typisch belgische probleem, misschien zelfs eerder een antwerps want in gent staat op de paar honderd meter een paal (en zelfs daar loopt allego een half jaar achter op schema)
                              ik denk dat dit niets met Antwerpen te maken heeft, want in Brussel is Poppy ook actief. In Gent heb je geen auto deelsysteem zelfs, tenzij het ouderwetse cambio natuurlijk. Dat is in elke provincie actief.
                              Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

                              Comment


                              • #95
                                Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten

                                En Gent slaagde men er zelfs niet in om de bussen van De Lijn elektrisch op te laden, allicht weer de schuld van de Walen, vreemdelingen, of groenen…
                                De Lijn vindt geen plaats voor de laadinfrastructuur die nodig is om zes elektrische bussen te laten rijden in Gent. Het beloofde proefproject met de milieuvriendelijke bussen komt er dus niet in Gent, maar wel in Leuven en Antwerpen. De Lijn zegt het jammer te vinden dat het Gentse stadsbestuur “niet méér gewicht in de schaal legt om de nodige vergunningen af te leveren”. Maar daar klopt niks van. Er zijn niet eens vergunningen nodig om laadpalen te plaatsen. “Er is zelfs nooit gemeld dat er een probleem was”, zegt mobiliteitsschepen Filip Watteeuw.



                                Voor auto's is dat nog geen Belgisch probleem, want er zijn eigenlijk nog bijna geen EV.

                                In Nederland staan ze wel al in de nieuwste file....dat is tenminste modern....

                                https://www.autoweek.nl/autonieuws/a...nk-te-groeien/

                                België is altijd 5 jaar later....

                                En 10 jaar na de laadpaal file, komt in België de waterstof-tankstation file...waar ze nu in Duitsland, al aan het werken zijn....

                                Momenteel toch al 81 in Duitsland en de groei is er groot, in België 2....met slechts 7x minder inwoners, 40 x minder H² tankstations...of zijn ze in Duitsland gek?

                                (zowel Shell, BP, Total, Q8, Gulf, Avia.....)

                                https://www.h2stations.org/stations-....582221&zoom=4

                                https://www.h2-view.com/story/german...station-opens/
                                Er zijn blijkbaar bepaalde krachten die richting H2 duwen in duitsland, doet me denken aan de diesel meuk die er door diezelfde duitsers is door geduwd. 't moet zijn dat er iets aan te verdienen is.

                                Comment


                                • #96
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten

                                  ik denk dat dit niets met Antwerpen te maken heeft, want in Brussel is Poppy ook actief. In Gent heb je geen auto deelsysteem zelfs, tenzij het ouderwetse cambio natuurlijk. Dat is in elke provincie actief.
                                  in gent heb je idd cambio, maar ook battmobiel en partago, deze drie aanbieders hebben elektrische wagens (bij cambio ook nog benzinewagens maar bij veel cambio stations staat er tegenwoordig een laadpaal + renault zoe). Dus ook flink wat laadpalen om al deze deelwagens van stroom te voorzien. En dan is er nog degage, maar dat gaat meer om het delen van particuliere wagens.

                                  Comment


                                  • #97
                                    Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten

                                    Er zijn blijkbaar bepaalde krachten die richting H2 duwen in duitsland, doet me denken aan de diesel meuk die er door diezelfde duitsers is door geduwd. 't moet zijn dat er iets aan te verdienen is.



                                    Duitsland is dan ook een topland he ! Die gasten zijn wel slimmer.

                                    Comment


                                    • #98
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten




                                      Duitsland is dan ook een topland he ! Die gasten zijn wel slimmer.
                                      Blij dat ge erkent dat ze in het buitenland slimmer zijn dan hier. Wat vind je van nederland, waar men volle bak aan de elektriek gaat?

                                      Comment


                                      • #99
                                        Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten

                                        Blij dat ge erkent dat ze in het buitenland slimmer zijn dan hier. Wat vind je van nederland, waar men volle bak aan de elektriek gaat?
                                        Dat ze nog veel te leren hebben.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten

                                          Blij dat ge erkent dat ze in het buitenland slimmer zijn dan hier. Wat vind je van nederland, waar men volle bak aan de elektriek gaat?
                                          ja? vergaap je niet op de december maand he, de bijtelling is daar nu verdubbeld en is dan ook in januari gekelderd.

                                          Het zal niemand ontgaan zijn: eind 2019 was er een ware stormloop op de Tesla Model 3. De verkopen stegen naar absolute recordhoogtes. Na de extreme maand december kon het natuurlijk niet anders dat de verkopen zouden dalen. Het contrast is echter wel bizar groot.

                                          en
                                          De EV zit in zwaar weer. Zie begeleidende foto. Aan het begin van elk jaar krijgen we de verkoopcijfers van het voorgaande binnen. Al sinds een jaartje of tien worden deze cijfers enorm gedomineerd door de incentives vanuit de overheid. Het verschil is gewoon enorm. In de commentsectie worden deze kopers weleens omschreven als een […]
                                          Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

                                          Comment

                                          Working...
                                          X