Post hier al uw ervaringen met liefst zoveel mogelijk foto's.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autosalon 2020
Collapse
X
-
Voor mij was de Honda E een aangename verrassing, zeker in dat donkergrijs.
scherm van het dashboard viel mooier mee als op de foto's en interieur was zeer mooi ( grijs en donkerbruin ).
ook de gimmicks zoals de deurgrepen zoals bij Tesla en de stijlloze deuren zijn wel cool.
enkel de koffer is zeeeer klein.2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk BerichtenDe Alpine A110 staat er ook nog zeker?
Bepaalde auto's die je opgevallen zijn in positieve/negatieve zin?
Thoh het is eens leuk op zo een salon rondlopen, maar van het MX-5’je waarvan ik daar toch is gaan inzitten ben kreeg ik toch nog altijd de grootste smile op mijn gezicht, waarschijnlijk omdat ik er zelf eentje heb.
Wat mij vooral opvalt, bijna elke wagen 2 pedalen, ben nu eenmaal nog steeds voorstander van een manuele versnellingsbak.
Ni echt gelet op elektrisch of hybride ofzo, ik zou sowieso nog naar benzine gaan en voor mij komt het model op de eerste plaats, daarna zien we wel naar welke motor beschikbaar is.
Ben ook op de avant premiere geweest voor het eerst en vond het maar niets, er was meer aandacht voor drank en eten dan de auto’s zelf. Begrijp er niets van! Wagens stonden ook weeral vol krassen enz... triestig! Ni te vermijden natuurlijk waar zoveel volk komt.
Bugatti, Ferrari, Lamborghini, ... maw de dreamcars ja die auto’s die zijn van een heel ander niveau natuurlijk, vind ik toch altijd is machtig om te gaan bewonderen, ik kan gewoon genieten met ernaar te kijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenStond er een MX-5 anniversary?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenDe Jimny had ik ook graag is gezien, er stond er wel eentje ma in de hoogte waar je niet aankon... en zo waren er nog wel enkele die er niet stonden, jammer eigenlijk.
Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenJimny is toch niet meer in verkoop door CO2?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Geen idee, ma zou wel is goed kunnen want had ook al is gehoord of gelezen dat de taksen zeer hoog liggen voor zo een Jimny, zeer spijtig want vind het wel iets hebben.
Belastingen/Heffingen
Jaarlijkse verkeersbelasting € 242,74
Belasting op inverkeerstelling € 1.573,95
Aanvullende verkeersbelasting € 0
Comment
-
CO2 wordt geteld vanaf nu over alles wat verkocht is, Suzuki gaat voor mild hybrides op sommige modellen, andere modellen schrappen ze. Bij de jimny was er iets van beperkt beschikbaar, wat dat ook moge zijn ...
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenCO2 wordt geteld vanaf nu over alles wat verkocht is, Suzuki gaat voor mild hybrides op sommige modellen, andere modellen schrappen ze. Bij de jimny was er iets van beperkt beschikbaar, wat dat ook moge zijn ...
Comment
Comment