Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autosalon 2020

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Wat mij opviel, was het verschil tussen de Mercedes en BMW stand. Mercedes een halve hal. BMW in een hoek, weinig overzicht. Geen i8 (toch niet gezien). Beste indruk van Polestar2.

Comment

Ik ga al jaren niet meer naar het Salon. Toen ik dat nog wel deed was ik élk jaar opnieuw, enkele dagen later, ziek. Keelontsteking of griep...
      King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
      2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JNe Bekijk Berichten
        Wat mij opviel, was het verschil tussen de Mercedes en BMW stand. Mercedes een halve hal. BMW in een hoek, weinig overzicht. Geen i8 (toch niet gezien). Beste indruk van Polestar2.
        Wss omdat Mercedes nu de nummer 1 is van de premiums

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
          Ik vind het een guitig karretje, maar zou het zelf nooit kopen als enige wagen.
          Heb ooit is bijna eentje gekocht, zou wel eentje willen als 2de wagentje, heb inmiddels op de Suzuki site gekeken en daar staat uitverkocht. Raar dat ze op het salon dan toch nog eentje meebrengen, hoewel je er niet aankon...
          Last edited by ; 14/01/2020, 01:19.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
            Ik ga al jaren niet meer naar het Salon. Toen ik dat nog wel deed was ik élk jaar opnieuw, enkele dagen later, ziek. Keelontsteking of griep...
            Ik denk dat het ook voorlopig de laatste keer zal zijn, toch ni van plan om snel een nieuwe wagen te kopen, hoewel ik het altijd wel is leuk vind op zo een salon rondlopen, is niet meer zoals vroeger natuurlijk, toen had je nog een paleis met getunede wagens, audio installatie's enzo, allemaal verleden tijd. Het paleis met de dreamcars is leuk, maar mag nog net iets meer zijn voor mij!
            Ziek ben ik daar nooit van geweest, ga altijd 's morgens en ben iets na de middag alweer weg.

Comment

Hier gisteren ook geweest.
              Ik was op 2u eigenlijk ook al rond, maar ben nog wat blijven plakken.

Aanbod van elektrische auto's vond ik toch nog maar zozo.
              De Honda-E vond ik wel een geinig karretje, en de VW springt I-ed springt er bij mij toch wel uit als "E volks wagen"

Verder het rijtje mid size SUV's nog's afgegaan, nadat ik de X1 al besteld had. XC40, GLB, Q3, DS7,...
              De GLB zou op dit moment voor mij toch wel de beste koop zijn op dat vlak.
              Al vind ik hem IRL toch wel wat meer Monovolume trekjes hebben dan echt een SUV te zijn.
              De zetels in de GLB vond ik wel opvallend klein. Waren de luxe zetels die in het model stonden, maar zelfs daarvan is de rugleuning zeer smal en het beengedeelte vrij kort. Ik zou de vergelijking wel eens willen zien met een zetel uit een E klassen van pakweg 10j geleden.
              ik ben met mijn 1.77m en 78kg toch zo'n beetje Jan Modaal, denk ik op dat vlak, maar ik vond ze niet lekker zitten.
              Interieur blijft wel best in class verder.

Paar fotootjes volgen
              Last edited by Bud Wijzer; 14/01/2020, 09:08.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JNe Bekijk Berichten
                Dat is vooruitschrijdend inzicht.
                Gaat Mercedes nu echt een auto meer verkopen met die grote stand?

Als je kijkt naar de evolutie bij de IAA in Duitsland. Vroeger de grootste en belangrijkste autobeurs van de wereld, en sinds een paar edities groeit de lijst van merken die niet meer komen jaar na jaar. 22 merken komen niet meer.

Die IAA in Frankfurt öffnet im Herbst ihre Tore. Schon jetzt steht fest, dass mindestens 22 Automarken nicht auf der Automesse ausstellen werden.

Het concept autosalon is gewoon voorbij. De hal met "dreamcars" is een poging om nog wat volk aan te trekken, en voorlopig lijkt dat wat te werken.
                Ik ga zeker niet.

Comment

Honda E

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Comment

Mercedes glb

Comment

Ds7

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Dat is vooruitschrijdend inzicht.
                        Gaat Mercedes nu echt een auto meer verkopen met die grote stand?

Als je kijkt naar de evolutie bij de IAA in Duitsland. Vroeger de grootste en belangrijkste autobeurs van de wereld, en sinds een paar edities groeit de lijst van merken die niet meer komen jaar na jaar. 22 merken komen niet meer.

Die IAA in Frankfurt öffnet im Herbst ihre Tore. Schon jetzt steht fest, dass mindestens 22 Automarken nicht auf der Automesse ausstellen werden.

Het concept autosalon is gewoon voorbij. De hal met "dreamcars" is een poging om nog wat volk aan te trekken, en voorlopig lijkt dat wat te werken.
                        Ik ga zeker niet.
                        Het was ook opvallend kalm vond ik gisteren. Ik arriveerde rond de middag, en heb zowel bij het aanrijden als weg rijden nul file gehad.

Comment

Oh, die GLB in het blauw mogen ze direct komen afzetten. Binnenkort eens prijs gaan laten maken na de salonvoorwaarden, maar wss pak boven budget. Dus zal zwaar onderhandelen worden met de baas Maar vrees er wat voor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                            Oh, die GLB in het blauw mogen ze direct komen afzetten. Binnenkort eens prijs gaan laten maken na de salonvoorwaarden, maar wss pak boven budget. Dus zal zwaar onderhandelen worden met de baas Maar vrees er wat voor.
                            Foto's zijn precies wat mismeesterd na het uploaden ...lang leven tapatalk

Moest nog aan jou denken met die kleur ja LOL.

Ik luisterde nog even stiekem mee, naar een gesprek tussen een verkoper en een wat ouder man over de GLB.
                            Verkoper zei... én wat vindt u van de vanaf prijs mijnheer?
                            Die man draait zich naar hem.... pokkeduur, of wat vind je zelf ? LOL
                            En dat ging zo nog even duur.
                            Zalig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
                              Idem hier, de bacillen tieren er welig Mijn laatste bezoek dateert van 1989 omdat mijn kameraad toen een Golf II Manhattan besteld heeft. Daarvoor ging ik elk jaar.
                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Idem hier, de bacillen tieren er welig Mijn laatste bezoek dateert van 1989 omdat mijn kameraad toen een Golf II Manhattan besteld heeft. Daarvoor ging ik elk jaar.
                                Ge moet daar geen meisjes gaan kussen hé mannen, dan valt dat best mee ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Van gezonde meisjes te kussen word ik niet ziek hé, integendeel!

Maar wel van dat niezen en hoesten in mijn gezicht, enz Logisch ook waar veel mensen samenkomen.
                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Dag niet, maar als ge weet wat er allemaal gebeurt in die auto's. Elk jaar verschijnen er artikels van de viezigheid.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Van gezonde meisjes te kussen word ik niet ziek hé, integendeel!

Maar wel van dat niezen en hoesten in mijn gezicht, enz Logisch ook waar veel mensen samenkomen.
                                      Laat me denken aan onze USA trip in 2009 naar het zuid westen. Een maand of 2 voorheen breekt er in de USA volle bak de mexicaanse griep uit en mijn vrouw die is mentaal heel gevoelig aan zo een dingen. Die wilde al annuleren. Maar uiteindelijk gegaan en in de auto stond een zeeppompje en 100 x per dag minstens was ze haar handen ermee aant insmeren
                                      In Las Vegas op de éénarmige bandieten zat er ook niet in voor haar. En tenslotte stappen we daar in de monorail en naast haar zit er ne gast die volop aant niezen was

Comment

Dat geloof ik graag... no offence, maar er loopt daar ook wel een hoop marginaal volk rond ook.

Om nog maar te zwijgen van die vieze eetstandjes. Echt wat dat betreft leven wij toch in een apenland ja.
                                        Nu niet dat het op Duitse beurzen allemaal haute cuisine is, maar het ziet er toch wel wat apeteitelijker uit allemaal.

Bovendien mag je dan nog 10€ betalen om op een slijk parking gaan te staan... tsssss

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                          En tenslotte stappen we daar in de monorail en naast haar zit er ne gast die volop aant niezen was
                                          Als ik hier op een bus durf te stappen heb ik hetzelfde voor

Comment

Working...
                                          X