Wat mij opviel, was het verschil tussen de Mercedes en BMW stand. Mercedes een halve hal. BMW in een hoek, weinig overzicht. Geen i8 (toch niet gezien). Beste indruk van Polestar2.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autosalon 2020
Collapse
X
-
Ik ga al jaren niet meer naar het Salon. Toen ik dat nog wel deed was ik élk jaar opnieuw, enkele dagen later, ziek. Keelontsteking of griep...
King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JNe Bekijk BerichtenWat mij opviel, was het verschil tussen de Mercedes en BMW stand. Mercedes een halve hal. BMW in een hoek, weinig overzicht. Geen i8 (toch niet gezien). Beste indruk van Polestar2.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIk vind het een guitig karretje, maar zou het zelf nooit kopen als enige wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk BerichtenIk ga al jaren niet meer naar het Salon. Toen ik dat nog wel deed was ik élk jaar opnieuw, enkele dagen later, ziek. Keelontsteking of griep...
Ziek ben ik daar nooit van geweest, ga altijd 's morgens en ben iets na de middag alweer weg.
Comment
-
Hier gisteren ook geweest.
Ik was op 2u eigenlijk ook al rond, maar ben nog wat blijven plakken.
Aanbod van elektrische auto's vond ik toch nog maar zozo.
De Honda-E vond ik wel een geinig karretje, en de VW springt I-ed springt er bij mij toch wel uit als "E volks wagen"
Verder het rijtje mid size SUV's nog's afgegaan, nadat ik de X1 al besteld had. XC40, GLB, Q3, DS7,...
De GLB zou op dit moment voor mij toch wel de beste koop zijn op dat vlak.
Al vind ik hem IRL toch wel wat meer Monovolume trekjes hebben dan echt een SUV te zijn.
De zetels in de GLB vond ik wel opvallend klein. Waren de luxe zetels die in het model stonden, maar zelfs daarvan is de rugleuning zeer smal en het beengedeelte vrij kort. Ik zou de vergelijking wel eens willen zien met een zetel uit een E klassen van pakweg 10j geleden.
ik ben met mijn 1.77m en 78kg toch zo'n beetje Jan Modaal, denk ik op dat vlak, maar ik vond ze niet lekker zitten.
Interieur blijft wel best in class verder.
Paar fotootjes volgenLast edited by Bud Wijzer; 14/01/2020, 09:08.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JNe Bekijk BerichtenWat mij opviel, was het verschil tussen de Mercedes en BMW stand. Mercedes een halve hal. BMW in een hoek, weinig overzicht. Geen i8 (toch niet gezien). Beste indruk van Polestar2.
Gaat Mercedes nu echt een auto meer verkopen met die grote stand?
Als je kijkt naar de evolutie bij de IAA in Duitsland. Vroeger de grootste en belangrijkste autobeurs van de wereld, en sinds een paar edities groeit de lijst van merken die niet meer komen jaar na jaar. 22 merken komen niet meer.
Die IAA in Frankfurt öffnet im Herbst ihre Tore. Schon jetzt steht fest, dass mindestens 22 Automarken nicht auf der Automesse ausstellen werden.
Het concept autosalon is gewoon voorbij. De hal met "dreamcars" is een poging om nog wat volk aan te trekken, en voorlopig lijkt dat wat te werken.
Ik ga zeker niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Dat is vooruitschrijdend inzicht.
Gaat Mercedes nu echt een auto meer verkopen met die grote stand?
Als je kijkt naar de evolutie bij de IAA in Duitsland. Vroeger de grootste en belangrijkste autobeurs van de wereld, en sinds een paar edities groeit de lijst van merken die niet meer komen jaar na jaar. 22 merken komen niet meer.
Die IAA in Frankfurt öffnet im Herbst ihre Tore. Schon jetzt steht fest, dass mindestens 22 Automarken nicht auf der Automesse ausstellen werden.
Het concept autosalon is gewoon voorbij. De hal met "dreamcars" is een poging om nog wat volk aan te trekken, en voorlopig lijkt dat wat te werken.
Ik ga zeker niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenOh, die GLB in het blauw mogen ze direct komen afzetten. Binnenkort eens prijs gaan laten maken na de salonvoorwaarden, maar wss pak boven budget. Dus zal zwaar onderhandelen worden met de baasMaar vrees er wat voor.
Moest nog aan jou denken met die kleur ja LOL.
Ik luisterde nog even stiekem mee, naar een gesprek tussen een verkoper en een wat ouder man over de GLB.
Verkoper zei... én wat vindt u van de vanaf prijs mijnheer?
Die man draait zich naar hem.... pokkeduur, of wat vind je zelf ? LOL
En dat ging zo nog even duur.
Zalig.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk BerichtenIk ga al jaren niet meer naar het Salon. Toen ik dat nog wel deed was ik élk jaar opnieuw, enkele dagen later, ziek. Keelontsteking of griep...Mijn laatste bezoek dateert van 1989 omdat mijn kameraad toen een Golf II Manhattan besteld heeft. Daarvoor ging ik elk jaar.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Idem hier, de bacillen tieren er weligMijn laatste bezoek dateert van 1989 omdat mijn kameraad toen een Golf II Manhattan besteld heeft. Daarvoor ging ik elk jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Ge moet daar geen meisjes gaan kussen hé mannen, dan valt dat best mee ;-)
Maar wel van dat niezen en hoesten in mijn gezicht, enzLogisch ook waar veel mensen samenkomen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Ge moet daar geen meisjes gaan kussen hé mannen, dan valt dat best mee ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Van gezonde meisjes te kussen word ik niet ziek hé, integendeel!
Maar wel van dat niezen en hoesten in mijn gezicht, enzLogisch ook waar veel mensen samenkomen.
In Las Vegas op de éénarmige bandieten zat er ook niet in voor haar. En tenslotte stappen we daar in de monorail en naast haar zit er ne gast die volop aant niezen was
Comment
-
Dat geloof ik graag... no offence, maar er loopt daar ook wel een hoop marginaal volk rond ook.
Om nog maar te zwijgen van die vieze eetstandjes. Echt wat dat betreft leven wij toch in een apenland ja.
Nu niet dat het op Duitse beurzen allemaal haute cuisine is, maar het ziet er toch wel wat apeteitelijker uit allemaal.
Bovendien mag je dan nog 10€ betalen om op een slijk parking gaan te staan... tsssss
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenEn tenslotte stappen we daar in de monorail en naast haar zit er ne gast die volop aant niezen was
Comment
Comment