Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autosalon 2020

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Als ik hier op een bus durf te stappen heb ik hetzelfde voor
    Zelf ga ik ook niet overal met mijn tong aan en pak ik een toiletdeur meestal ook op een plaats vast waar de meeste mensen hem net niet vast pakken. Maar mijn madam raakt de toiletklink op een ander enkel en alleen met haar mouw aan Een restaurant zonder fris gewassen gordijnen, bezorgt haar ook al kriebels

Dus naar het autosalon krijg ik haar totaal niet. Ik had al gevraagd omdat we beiden dees jaar een nieuwe wagen moeten hebben, maar dat was heel rap 'njet'. En alleen is ook niets, en dan nog tijd. Een van de laatste keren was met iemand van een ander forum die mij op een donderdagavond was komen halen om eens rap rond te gaan. Was wel leuk toen.

Comment

Ooit één keer met mijn vrouw gegaan, dat doe ik ook nooit meer LOL... different interests zullen we maar zeggen.
      Ofwel ga ik met mijne vaste maat petrolhead, ofwel in mijn eentje.
      Eigenlijk nog het liefst het laatste. Dan hoef ik met niemand rekening te houden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
        Ooit één keer met mijn vrouw gegaan, dat doe ik ook nooit meer LOL... different interests zullen we maar zeggen.
        Ofwel ga ik met mijne vaste maat petrolhead, ofwel in mijn eentje.
        Eigenlijk nog het liefst het laatste. Dan hoef ik met niemand rekening te houden.
        Met een vrouw idd niet te doen. Enige beurs die we samen al eens gedaan hebben batibouw. En dat was vorig jaar weer opnieuw omdat de kleine nu wel oud genoeg was om er mee tussendoor te crossen, want met een buggy is dat ook niet te doen. En ooit eens naar een tattoo convention geweest in Affligem, maar dat is al meer dan 10 jaar geleden Maar op zich zou ze naar zo een convention nog wel eens mee gaan.

Enige waar ze elk jaar naartoe gaat en ge mij niet mee krijgt is de Winterfair van de Libelle Daar gaat ze elk jaar met haar moeder en zus naartoe

Comment

Handig voor diegenen zoals ik die niet naar het salon gaan

Met Vroom ben je helemaal mee. Lees hier het meest recente nieuws over je favoriete automerk. Of vind je ideale wagen, met de nodige rijtests en adviezen.
          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Dat is idd handig. Merci.

Kom ik daar de Ford Explorer tegen. Wat een bak seg.
            Alhoewel ge die PEHV in BE wss niet veel gaat gaan zien met zijn 71gr CO2
            Last edited by ; 14/01/2020, 13:51.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Wss omdat Mercedes nu de nummer 1 is van de premiums
              Destijds had Mercedes ook al een volledig
              paleis, vaak zelfs met een verdieping bovenop de stand (net als Ford). BMW heeft altijd al een bescheidener stand gehad.

De i8 is geen paradepaardje meer.
              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Staat er eigenlijk een VW I.D.3 op het salon?

Comment

Meer dan één.
                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Nog wa foto’s. Wel niets elektrisch...

Comment

Heb er nog maar blijkbaar max uploads bereikt...

Comment

Staat de Cupra Formentor er eigenlijk al?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                          Handig voor diegenen zoals ik die niet naar het salon gaan

https://www.vroom.be/nl/dossier/auto...virtueel-salon
                          Zonde dat je alleen de wagens van nissan en opel in detail kan bekijken.

Comment

hier zalle kik wel rap een antwoord krijgen want die pipo's van het merk zelf zijn nogal traag of antwoorden totaal niet, afhankelijk van het medium
                            beetje in tegenstelling met de dealer reputatie van het merk

Maar dus, aan degenen die geweest zijn en de moeite gedaan hebben om buitenbeetje Lexus te bezoeken, kan er iemand bevestigen of ze eindelijk zo slim zijn geweest om hun vlaggenschip ten toon te stellen dit jaar, de LC500(h)???

Voor de onwetenden, gaat om deze beauty:

Dank!
                            The Power Of Dreams

Comment

En een virtuele rondleiding (zonder Jef wel) is bij Kia ook mogelijk:

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door E-riko Bekijk Berichten
                                hier zalle kik wel rap een antwoord krijgen want die pipo's van het merk zelf zijn nogal traag of antwoorden totaal niet, afhankelijk van het medium
                                beetje in tegenstelling met de dealer reputatie van het merk

Maar dus, aan degenen die geweest zijn en de moeite gedaan hebben om buitenbeetje Lexus te bezoeken, kan er iemand bevestigen of ze eindelijk zo slim zijn geweest om hun vlaggenschip ten toon te stellen dit jaar, de LC500(h)???

Voor de onwetenden, gaat om deze beauty:

Dank!
                                Niet gezien, enkel de RC300

Comment

Het was ook opvallend kalm vond ik gisteren. Ik arriveerde rond de middag, en heb zowel bij het aanrijden als weg rijden nul file gehad.
                                  Ik was er gisteren van elf tot halt twee en vond het er druk.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

Niet gezien, enkel de RC300
                                    aight thx!
                                    The Power Of Dreams

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                      Meer dan één.
                                      De MINI John Cooper Works GP staat er ook twee keer.
                                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                        Ik was er gisteren van elf tot halt twee en vond het er druk.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
                                        Zo kort? Ik heb dat al meer gehoord. Hoe doen jullie dat?
                                        Toen ik vroeger naar het salon ging was het steeds zaak om er te zijn tegen opening en pas buiten als ze ons 's avonds buiten joegen...
                                        De vader van een kameraad was verkoper bij Iveco en stond op het vrachtwagensalon. Dat was übercool want dan waren we al 2 uur vòòr opening binnen.
                                        King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                                        2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten

Zo kort? Ik heb dat al meer gehoord. Hoe doen jullie dat?
                                          Toen ik vroeger naar het salon ging was het steeds zaak om er te zijn tegen opening en pas buiten als ze ons 's avonds buiten joegen...
                                          De vader van een kameraad was verkoper bij Iveco en stond op het vrachtwagensalon. Dat was übercool want dan waren we al 2 uur vòòr opening binnen.
                                          Er zijn veel merken waar ik niet naartoe ging, of vluchtig, gewoon geen interesse in de,modellen. Dan ben je wat sneller rond
                                          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Working...
                                          X