Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autosalon 2020

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor mij was het alleen nuttig om van een longlist een short list te maken. Tien modellen bekijken en een paar schrappen van de lijst, mocht het in de toekomst blijven bestaan zou ik dat nog durven doen.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
      Dat is een politiek antwoord, vertellen wat we al wisten, maar vooral niets nieuws meedelen.

Vertel ons eens welke fatsoenlijke maatregelen jij zou nemen, stel dat je minister was.
      Nee, dat zijn gewoon de feiten, wat we inderdaad wel allemaal wisten, maar die door de politiek zwaar geminimaliseerd worden of werden, waardoor we nu al aan ons 3de overlegcomité op 3 weken zitten.

Zoals ik dus al zei, de scholen aanpakken, sluiten zelfs. Nu ligt dat op tafel, maar dat had al veel eerder moeten gebeuren.
      Naast de scholen die als van bij de eerste golf een belangrijke bron van verspreiding was, is dit de golf van de gevaccineerden, de gevaccineerden verspreiden het virus, vaak zonder het zelf te weten omdat ze niet eens ziek zijn.

Alles is beginnen foutlopen bij de versoepelingen in september, net zoals vorig jaar het geval was.
      Alleen had niemand dat nu verwacht door de de hoge vaccinatiegraad.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        Nee, dat zijn gewoon de feiten, wat we inderdaad wel allemaal wisten, maar die door de politiek zwaar geminimaliseerd worden of werden, waardoor we nu al aan ons 3de overlegcomité op 3 weken zitten.

Zoals ik dus al zei, de scholen aanpakken, sluiten zelfs. Nu ligt dat op tafel, maar dat had al veel eerder moeten gebeuren.
        Naast de scholen die als van bij de eerste golf een belangrijke bron van verspreiding was, is dit de golf van de gevaccineerden, de gevaccineerden verspreiden het virus, vaak zonder het zelf te weten omdat ze niet eens ziek zijn.

Alles is beginnen foutlopen bij de versoepelingen in september, net zoals vorig jaar het geval was.
        Eigenlijk doe je weer hetzelfde, een politiek antwoord geven.

Vertellen hoe het nu is en vooral wat anderen verkeerd hebben gedaan en niets nieuws vertellen.
        Komen vertellen dat maatregel A of B vroeger had moeten genomen worden, dat is makkelijk, want dat konden ze op dat moment niet zien in hun glazen bol.

Ben nog altijd aan het afwachten welke "fatsoenlijke maatregelen" jij zou nemen.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

.. de golf van de gevaccineerden, de gevaccineerden verspreiden het virus, vaak zonder het zelf te weten omdat ze niet eens ziek zijn..
          Misschien moeten de niet-gevaccineerden zich dan ook laten vaccineren, zodat ze ook niet ziek worden ? Eigenlijk is het dus de golf van de niet-gevacccineerden, toch ? Zij gijzelen de ganse gemeenschap dan toch ?
          Wat een rare kronkel. Moeten de mensen die niet ziek worden in hun kot blijven om zij die wel ziek kunnen worden te beschermen ??

Dat is zoals zeggen dat niemand nog mag zwemmen omdat er mensen zijn die niet kunnen zwemmen
          Ja, dat degenen die niet kunnen zwemmen dan niet gaan zwemmen, en laat degenen die het wel kunnen zich amuseren, hee ..
          Last edited by RX-8; 05/12/2021, 03:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Ik ga er niet meer naar toe, al heb ik gratis tickets.
            - beetje tussen de massa gaan wriemelen om 1 minuut achter het stuur te kruipen van een auto.
            - echte premieres en nieuwigheden komen al lang niet meer naar Brussel
            - ik heb nooit een long list van meer dan 4 auto's, dus als ik die in detail wil bekijken dan ga ik wel naar een dealer
            - als je iets wil eten of drinken betaal je je blauw voor rotkwaliteit
            - heb je een vraag over een auto, dan weet ik meestal meer dan de studenten die daar ingehuurd worden om hun marketing riedel 400 keer per dag af te rammelen
            - en dan het klootjesvolk dat probeert eens aan een auto te geraken die ze toch nooit gaan (kunnen) kopen.
            Idd! Klopt! Ik kom er dan ook al bijna 20 jaar niet meer. Trouwens logisch dat het salon in deze omstandigheden niet doorgaat want de microben tieren er welig.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten

Eigenlijk doe je weer hetzelfde, een politiek antwoord geven.

Vertellen hoe het nu is en vooral wat anderen verkeerd hebben gedaan en niets nieuws vertellen.
              Komen vertellen dat maatregel A of B vroeger had moeten genomen worden, dat is makkelijk, want dat konden ze op dat moment niet zien in hun glazen bol.

Ben nog altijd aan het afwachten welke "fatsoenlijke maatregelen" jij zou nemen.

Ze kunnen maar 1 maatregel nemen die echt zou werken. Iedereen verplicht vaccineren. De druk op de ziekenhuizen zal wel zakken, zodat je iedereen gecontroleerd corona kan laten krijgen.
              Vaccineren en ziekte doorlopen is de enige manier om hier vanaf te geraken.

Er wordt altijd geroepen om zelfbeschikking. Een "volwassene" mag niet opleggen dat een meerderjarige verplicht wordt gevaccineerd. Alleen gaat diezelfde volwassene wel beslissen dat kinderen moeten gevaccineerd worden.
              Want ja, wij zullen toch wel beter weten wat het beste is voor die mannekes zeker.
              2015 Nissan Leaf Acenta .
              1986 Lamborghini Jalpa

Comment

Altijd makkelijk om vanop de zijlijn wat te staan roepen, dat kunnen we allemaal.

Comment

Working...
                X