Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Belemmerende overtuiging ...
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenDie nieuwe kleine turbo hiere zuipt als een tierelier begotEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Dan zal ik geluk hebben of jij pech Ik denk eerder dat het probleem aan uwe rechtervoet ligt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
Ik helemaal niet waar, ik kan wel degelijk zuinig rijden maar die blauwe hier kan dat NIETEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Welke motor zit daar in?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
1500 - 136 pk met een halve six packEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenIs die halve sixpack van bmw/mini makelij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenDie nieuwe kleine turbo hiere zuipt als een tierelier begot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenVag 1.0 en 1.2 tsi’tjes zijn idd zuinig, makkelijk rond de 6 liter, veel koppel dus goed in lage toeren te rijden.
Korte rit 19 km, koude start bij 3,5 graden
Geeneens mijn auto, dus ongeoefend, 1200tsi in geen erg kleine auto Octavia break
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Hier moet ik niet veel moeite voor doen in mijn A-tje en in onze zware niet zo gestroomlijnde Duster met dezelfde motor lukt het met een goeie liter meer.
Laat ze maar downsizen, zeker met deze zuinigheid en rijplezier
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtencollega van me heeft net een leaser-kadjar met jouw motor, 140pk-automaat...ben érg benieuwd ook in dat wat zwaarder model naar zijn cijfer
(volgens mij is de a zelfs nog de zwaarste in kg, eigenlijk van de 3)Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment