Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona en de gevolgen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Of als Belg in het buitenland. "Oei, Belgen, waar is mijn masker?"
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      https://www.hln.be/nieuws/binnenland...even~aa70d1d2/

prachtig staaltje van omgekeerde psychologie het is natuurlijk geen wetenschappelijke basis maar geen één 65 plusser wil blijkbaar ten bate van zijn gezondheid in lockdown blijven
      oei, al die comments van die krasse 70-ers die zich supergezond voelen en dagelijks 100km gaan fietsen etc, plannen maken voor rond de wereld te reizen zijn ook niet goed voor het beeld wij proberen op te hangen dat we liefst op 60 op pensioen gaan en dat 67 met een half been in kist is en alleen nog met rollator gaat lukken

Comment

• Zoals ik hier nogal schreef, iedereen euthanaseren vanaf 60 jaar en ambtenaren vanaf 55 jaar zou veel problemen oplossen
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
          https://www.msn.com/nl-be/nieuws/nat...me/ar-BB12Z0OF

Of als Belg in het buitenland. "Oei, Belgen, waar is mijn masker?"
          mvr zelf begint te beseffendat onze telwijze niet echt erg slim was kwestie - belangrijk - imago

zoals het voor ons moeilijk is om een virus en potentieel gezondsheidsrisico correct in te schatten, lijkt het mij voor virologen betaalt door de staat ook moeilijk om waarlijk de sense of urgency voor die andere kant te bevatten

Comment

Zoals ik hier nogal schreef, iedereen euthanaseren vanaf 60 jaar en ambtenaren vanaf 55 jaar zou veel problemen oplossen
            ja salu gij, die ambtenaren altijd 5 jaar minder lang willen werken he

Comment

• Wie gaat die app van contact tracing op zijn smartphone plaatsen?
              “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• wou die vraag ook stellen, ik denk het niet op dit moment

Comment

• Hopelijk gaat het geen te warme zomer worden als we allemaal mondmaskers gaan moeten dragen.
                  Anders word dat zwaar afzien.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

ja salu gij, die ambtenaren altijd 5 jaar minder lang willen werken he
                    Allez jong! Werken doen ze toch niet en je moet ook 5 jaar minder lang of zelfs helemaal geen 'vette' pensioenen betalen. Kassa, kassa! Ze zouden met dat bespaarde geld nog minstens een paar bijkomende regeringen kunnen oprichten want daar is echt nood aan hier, goed bestuur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                      Hopelijk gaat het geen te warme zomer worden als we allemaal mondmaskers gaan moeten dragen.
                      Anders word dat zwaar afzien.
                      de islamisering van de eu

2019 handen geven verplicht tss man en vrouw - is onze cultuur en we staan erop, zelfs mensen worden gevraagd ontslag te nemen op overenigbare grond, bourka's of gezichtsbedekkende gewaden verboden

2020 mondkap verplicht en handen schudden verboden

Comment

• knight-rider , journaal gezien over je sector?

goed nieuws voor u?

Comment

• ??
                          Ik heb geen nieuws gezien.
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                            Wie gaat die app van contact tracing op zijn smartphone plaatsen?
                            Direct. Ik heb niks te verbergen, overheid mag weten waar ik ga en sta.
                            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                              ??
                              Ik heb geen nieuws gezien.
                              vrtnws coronacrisis beschutte werkplaats

Comment

• 25% oversterfte in be tijdens de crisis volgens nytimes

Over de manier van coronadoden tellen is al heel wat inkt gevloeid. Twee dagen geleden verwees Donald Trump nog naar een pancarte waar België bovenaan prijkte op basis van het aantal overlijdens per 100.000 inwoners. Dat ons land bijna alle sterfgevallen in woonzorgcentra meerekent, is een belangrijke nuance die verloren ging. Per land de oversterfte berekenen zou op dat vlak een eerlijker beeld geven. De ‘New York Times’ heeft nu een voorzichtige poging ondernomen om die extra duidelijkheid te scheppen. En wat blijkt? België komt met een oversterfte van 25 procent beter uit de verf dan eerst gevreesd.

Comment

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/nat...me/ar-BB12Z0OF

Of als Belg in het buitenland. "Oei, Belgen, waar is mijn masker?"
                                  BDW content, zo blijven migranten buiten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                    Wie gaat die app van contact tracing op zijn smartphone plaatsen?
                                    ik zou dat wel doen denk ik. En hij zal veel afstaan

Comment

vrtnws coronacrisis beschutte werkplaats
                                      Als ik die zoektermen ingeef op vrtnws krijg ik als eerste bericht "Boris Johnson naar intensieve"
                                      Maar ik veronderstel dat het over dit gaat: "Wase werkplaats verwerkt dagelijks duizenden liters handgel van stokerij uit Wichelen" ??
                                      Dat maatwerkbedrijf is blijkbaar wel actief in de farma sector.

Het maatwerkbedrijf waar ik werk is actief in de bio-tuinbouw en groenonderhoud, met ook nog een winkel en bakkerij.

Trouwens, "beschutte werkplaats" en "sociale werkplaats" waar ik werk mogen eigenlijk niet meer gebruikt worden, dat noemen ze nu beide "maatwerkbedrijven".

Comment

• 8e item

Comment

• Aha, goed voor sommige van mijn collega's denk ik. In het geval ze de hele sector van maatwerkbedrijven bedoelen toch, want wij behoren tot de "sociale werkplaatsen", niet de "beschutte werkplaatsen.

Voor mij maakt het momenteel niet veel uit, ik zit op invaliditeit (langer dan 1 jaar ziekenverlof), we zullen wel zien wat er komt als ik ooit weer aan het ga kunnen gaan.

Comment

Working...
                                          X