Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Corona en de gevolgen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
BDW content, zo blijven migranten buitenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichtenhttps://www.msn.com/nl-be/nieuws/nat...me/ar-BB12Z0OF
Of als Belg in het buitenland. "Oei, Belgen, waar is mijn masker?"
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenNu al die (slechte) cijfers zouden ons binnenkort wel eens parten kunnen gaan spelen als ze in Europa de grenzen terug gaan open stellen en er toelatingen gaan nodig zijn...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenWie gaat die app van contact tracing op zijn smartphone plaatsen?
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
mvr zelf begint te beseffendat onze telwijze niet echt erg slim was kwestie - belangrijk - imago
zoals het voor ons moeilijk is om een virus en potentieel gezondsheidsrisico correct in te schatten, lijkt het mij voor virologen betaalt door de staat ook moeilijk om waarlijk de sense of urgency voor die andere kant te bevatten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Loooooool had ik dat 2 dagen (8 pagina's) geleden al niet geschreven?
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Dat kan, niet gezien, maar vermits wij van hetzelfde jaar zijn hebben we ook al eens vaker hetzelfde gedacht hé
Comment
-
Staat er toch onder.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenZoals ik hier nogal schreef, iedereen euthanaseren vanaf 60 jaar en ambtenaren vanaf 55 jaar zou veel problemen oplossen
Comment
-
als je de ambtenaren van +55 gaat euthanaseren dan blijven enkel de jeugdige ambtenaren over die ganse dagen op hun smartphone zitten en dan gebeurt er niets meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
In tegenstelling tot? :p
Comment
-
we kunnen de waarheid slechts op 1 manier achterhalen. Een onderzoekscomité aanstellen !
Hoorde net op het nieuws dat iedereen met een naaimachine er nu zelf moet maken maar het mijne is ongesteldEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Die zijn nog bezig met naar de onvindbare mondmaskers te zoeken
Hoorde net op het nieuws dat iedereen met een naaimachine er nu zelf moet maken maar het mijne is ongesteld
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Zoals ze zelf zeggen, eerst de medische storm opvangen en nu snel kijken om de economie wat te redden. Is wat België ook wel tracht te doen hé
Comment
-
als je de ambtenaren van +55 gaat euthanaseren dan blijven enkel de jeugdige ambtenaren over die ganse dagen op hun smartphone zitten en dan gebeurt er niets meer
Comment
-
Ik, en wij hopen ook zo snel mogelijk te kunnen getest worden.
Comment
Comment