Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona en de gevolgen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik mag dus nog altijd geen 80 km rijden om mijn demente moeder te bezoeken. Heb het arme mens nu al 7 weken niet meer gezien
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

De gemiddelde Vlaming evenmin.
      Het succes van partijen die constant halve waarheden en pertinente leugens scanderen om mensen tegen elkaar op te zetten door op die manier de schuld van alles wat 'fout' loopt in bepaalde bevolkingsgroepen hun schoenen te schuiven is daar het bewijs van.
      Hoe harder, ongenuanceerd en platvloerser ze die leugens blijven herhalen, hoe meer het 'gewone volk' hen gaat geloven en hun stem vergooien aan dit uitschot.
      Niet enkel in de VS, maar in meer en meer landen. Triestig.
      sorry he,maar ... mensen tegen elkaar opzetten.....
      de schuld in de schoenen schuiven van bepaalde bevolkingsgroepen,het gewone volk uitschot.....
      wat ben jij nu aan het doen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        Ik mag dus nog altijd geen 80 km rijden om mijn demente moeder te bezoeken. Heb het arme mens nu al 7 weken niet meer gezien
        veegt daar uw kloten toch eens aan sorry voor dat frans, als je ze al te zien kunt krijgen tenminste

vooruit, ga die bezoeken
        dat zou me die boete ook dooodeenvoudig waard zijn

Comment

• ik ga vandaag ook eens uitbreken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

veegt daar uw kloten toch eens aan sorry voor dat frans, als je ze al te zien kunt krijgen tenminste

vooruit, ga die bezoeken
            dat zou me die boete ook dooodeenvoudig waard zijn
            Ik weet het bobo en ik was ook al lang naar daar geweest was het niet dat haar omgeving in Borsbeek vindt dat er geen bezoek mag komen zolang het verboden is. Ik had gehoopt dat dit verbod nu teniet zou gedaan zijn, helaas...

Gelukkig beseft het mens deze situatie niet en zal ze mij ook niet missen zoals ik haar
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
              Ik mag dus nog altijd geen 80 km rijden om mijn demente moeder te bezoeken. Heb het arme mens nu al 7 weken niet meer gezien
              Begin me nu toch ook vragen te stellen, we hebben ons hier de gehele lockdown moeite gedaan om alles op te volgen. De kleine is steeds thuis kunnen blijven door onszelf in bochten te wringen.
              Met deze versoepeling en kleuters die niet naar grootouders kunnen zal het wel moeilijk gaan worden wanneer de vrouw in de zorg werkzaam is en de man wisselende diensten heeft in een volcontinue schema.
              Wie kan en mag dan in het weekend nog op de kleuter letten.
              Als ik dat circus van gisteren mag geloven kan ik ze enkel nog in een bench steken met water en een boterham en dan met ons twee gaan werken.

Comment

• ze zijn bijgedraaid over kinderen, die in quarantaine zaten en groutouders

Comment

• Volgens Van Ranst zou het ideale moment zijn maar ik heb er niets van gelezen of ik heb er overheen gezien dat het mag.

Comment

• Een drama: anders valt de persconferentie van de Nationale Veiligheidsraad niet te omschrijven. Net op het moment dat het land snakte naar een helder, bemoedigend signaal, gaf premier Sophie Wilmès (MR) echt niet thuis: een powerpointpresentatie op een nachtelijk uur mondde uit in een brij aan aankondigingen, waar geen enkel groter verhaal in zat. In...

Comment

• Klopt volledig, het was een regelrechte schande. Belgenmop nr zoveel...

Een mens zou er nog depressiever van worden, op Trump na doen ze het overal beter qua communicatie

Comment

• wegens gemist was ik eigenlijk op zoek naar de integrale speech...maar die bestaat blijkbaar niet want zowel vrt als vtm hebben hun captage stopgezet

Comment

wegens gemist was ik eigenlijk op zoek naar de integrale speech...maar die bestaat blijkbaar niet want zowel vrt als vtm hebben hun captage stopgezet
                          Wat een geknoei was mij dat zeg

Ipv die vergadering intern en zonder medeweten van de pers te organiseren en dan om 19u zelfverzekerd en goed voorbereid de plannen uit de doeken te doen, zoals Rutte, Merkel of Macron.

Neen, een beetje gezaag over de angst om de finale van Thuis en Familie te missen en wat ander welles nietes gezeik. Tenslotte komen ze dan op een laat uur af met een ingewikkeld kluwen van regeltjes en weet een mens nog niks eigenlijk.

Idioten

Comment

wegens gemist was ik eigenlijk op zoek naar de integrale speech...maar die bestaat blijkbaar niet want zowel vrt als vtm hebben hun captage stopgezet
                            Zoals ik een paar uur geleden al geschreven heb, het was triestig, beschamend, amateuristisch, noem maar op, je hebt niets gemist.
                            Ik heb het nog lang volgehouden want na 40' heb ik het afgezet en gaan slapen.
                            Zoals wel met meerdere dingen in de politiek, mocht men zoiets neerzetten in de privé ben je gegarandeerd je job kwijt. Geen enkele CEO durft met zoiets naar buitenkomen als het over de toekomstige strategie van zijn bedrijf zou gaan.
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik ben enorm teleurgesteld in het apenland waarin ik woon. In NL, een land dat ik normaal veracht, mag je terug je (groot)ouders bezoeken. Hier gaan we effectief met alles wachten tot er 0 doden zijn.

Ik heb m’n besluit al gemaakt. Ik doe geen geld meer op in de eigen economie als dat niet moet. Bepaalde dingen kan je niet laten, maar reken er maar op dat ik nog wat meer naar Auchan ga voor boodschappen, en dat ik nog minder lokaal koop als dat via een webshop kan.

Zal dan nog wat meer op reis gaan eens dat wel kan.

Onze Veiligheidsraad is een grap, er zijn landen waar je half mei weer quasi alles kan doen en hier moet het signaal zijn dat dat ‘ten vroegste’ weer kan op 8 juni.

Dit alles terwijl onze IC hooguit tot 58% geweest is, en intussen op 40% zit en dalend is.

Loslaten, die maatregelen. Wie echt nog schrik heeft moet maar binnen blijven en zichzelf isoleren.
                              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Twee vragen Timothy :

1 Waarom veracht ge normaal gezien Nederland ?

2 Waarom moeten Belgische winkels/zelfstandigen de dupe worden van een amateuristische regering ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                  Ik ben enorm teleurgesteld in het apenland waarin ik woon. In NL, een land dat ik normaal veracht, mag je terug je (groot)ouders bezoeken. Hier gaan we effectief met alles wachten tot er 0 doden zijn.

Ik heb m’n besluit al gemaakt. Ik doe geen geld meer op in de eigen economie als dat niet moet. Bepaalde dingen kan je niet laten, maar reken er maar op dat ik nog wat meer naar Auchan ga voor boodschappen, en dat ik nog minder lokaal koop als dat via een webshop kan.

Zal dan nog wat meer op reis gaan eens dat wel kan.

Onze Veiligheidsraad is een grap, er zijn landen waar je half mei weer quasi alles kan doen en hier moet het signaal zijn dat dat ‘ten vroegste’ weer kan op 8 juni.

Dit alles terwijl onze IC hooguit tot 58% geweest is, en intussen op 40% zit en dalend is.

Loslaten, die maatregelen. Wie echt nog schrik heeft moet maar binnen blijven en zichzelf isoleren.
                                  Oei. Wie gaat JOUW loon betalen als de lokale handelaar, de plaatselijke bedrijven,... overkop gaan, omdat jij (en met jou vele anderen), naar Auchan, Zalando, bol.com,... gaat shoppen?

Just my 2 cents...
                                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                                    ;
                                    Zoals ik een paar uur geleden al geschreven heb, het was triestig, beschamend, amateuristisch, noem maar op, je hebt niets gemist.
                                    Ik heb het nog lang volgehouden want na 40' heb ik het afgezet en gaan slapen.
                                    Zoals wel met meerdere dingen in de politiek, mocht men zoiets neerzetten in de privé ben je gegarandeerd je job kwijt. Geen enkele CEO durft met zoiets naar buitenkomen als het over de toekomstige strategie van zijn bedrijf zou gaan.
                                    Helemaal juist,want een incompetentie.....maar toch zullen zij persoonlijk niets inleveren hoor....
                                    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Zo werkt het in Deense scholen…daar zijn alle mensen, in normale omstandigheden, wel gewoon om zicht aan (alle) regels te houden….(ga er maar eens op vakantie….)

In Denemarken had men wel vroeger reeds, 2x zoveel leerkrachten als in België, hoe betalen ze dat daar…. en blijkbaar vinden ze daar, nog altijd; genoeg mensen die in een school willen werken...??

Incognito: https://www.tijd.be/dossiers/coronav.../10222996.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                          Twee vragen Timothy :

1 Waarom veracht ge normaal gezien Nederland ?

2 Waarom moeten Belgische winkels/zelfstandigen de dupe worden van een amateuristische regering ?

Ik vind België een goed land om te wonen, onze gezondheidszorg is goedkoop en zeer goed. Toch wil ik elke keer zodra ik kan ‘het land uit’. Ik vind in eigen land nooit wat ik zoek. Maar je hebt natuurlijk gelijk, de lokale handelaars kunnen hier niks aan doen.

Gefrustreerde reactie van me, beetje uit onmacht omdat je er niks kan aan doen zeker... Ik wil zo rap mogelijk terug naar ‘normaal’. Gewoon doen waar we zin in hebben (ja, binnen de grenzen van de wet, gewoon leven zoals het tot begin maart was).

Hollanders maken te veel lawaai en zijn gierig en té rechtvaardig

'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Working...
                                          X