Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona en de gevolgen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Dan heb je het niet goed gehoord of begrepen want het mag enkel in nabijgelegen sportclubs (wat dus ook bullshit is). David mag dus niet naar zijn zeilclub om zijn boot te bezoeken aangezien die in Zeeland ligt. Niet essentieel dus.
    Dat is inderdaad mijn miserie. Er ligt een putje op 300 m van mijn deur, waar vroeger ook de club zat waar ik lid van was, maar de club is opgedoekt en daar mag niet meer worden gesurft.
    Je mag kajakken edm, maar het moet als het ware in je tuin gebeuren .
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Allez die van Ranst is alweer paniek aan het zaaien

Comment

• Ze zijn d'r een soep van aan het maken.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
          Allez die van Ranst is alweer paniek aan het zaaien
          Dieje is één en al negativiteit. Van Gucht en co zijn tenminste net iets positiever over de toekomst, en das wat de mensen nodig hebben. Iets om naartoe te werken.
          2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Inderdaad, Van Ranst is nen afbreker. Al in maart roepen ‘niet naar het buitenland’ en van die dingen.

Pas op, als het van hem afhangt zou het effectief zo zijn ook, gelukkig hebben we ook nog mensen die inzien dat we het leven moeten laten doorgaan eenmaal dit een beetje onder controle is.
            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Eenmaal dit voldoende onder controle is ja, met "een beetje" gaan we er niet komen.
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                En ge moogt ook uw auto niet gebruiken om die hobby's uit te voeren. Zelfs in crisis zijn ze hier anti-auto. Wat vreemd is want geen inkomst uit btw en accijnzen op brandstof. Alle beetjes zouden nochtans helpen.
                Dat zou ik zo nog niet zeggen, we mogen onze verplaatsingen net allemaal zoveel mogelijk met de auto doen ipv met het openbaar vervoer, om meer plaats te hebben op het openbaar vervoer zodat de mensen die geen auto hebben het openbaar vervoer in alle veiligheid kunnen gebruiken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten

Dieje is één en al negativiteit. Van Gucht en co zijn tenminste net iets positiever over de toekomst, en das wat de mensen nodig hebben. Iets om naartoe te werken.
                  In die hun advies aan de nationale veiligheidsraad stond anders ook om de winkels op 18 mei open te doen op voorwaarde dat de daling zich voortzet. Staat ook in de communicatie van wilmes dat het opheffen van de maatregelen voorwaardelijk is.

Ik kan mij inbeelden dat het frustrerend is, wanneer mensen in eer en geweten advies geven dat rekening houdt met welzijn en economie, dat een lobby er in slaagt om druk te zetten en de regering zo ver te krijgen advies deels te negeren.

Zo krijg je ook de winkels mogen open maar je mag er niet naartoe ...

Het enige verschil met van Ranst en zijn collega's is dat hij het publieke debat niet schuwt.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Staat hier ergens, of iemand enig idee wanneer de selfcarwashen terug open mogen?

Comment

• Idd! Van Ranst doet dat goed. Mijn kritiek gaat vooral naar de communicatie van de regering naar de burger toe en sommige belachelijke dubbelzinnige regels.

Verder vind ik dat er nog altijd niet met dat virus moet gespot worden en dat alles zijn tijd gaat nodig hebben. Met de manier van opheffing van de regels in stappen is niks verkeerd imo.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Het is ergens wel goed dat de mens terug op zijn plaats wordt gezet door de natuur. Al dat massatoerisme, ongebreidelde economische groei... het was mogelijk omdat de mens geen natuurlijke vijanden had. Maar nu keert de natuur zich tegen ons. Ook de zoveelste droogte dit jaar, en nog erger dan de vorige jaren... da’s eigenlijk nog een groter probleem dan het corona virus.

Comment

• Zoals altijd zal de mens zich wel aanpassen. We zijn een fantastische soort die uitvinding doet om allerhande problemen aan te pakken, geavanceerder dan welke andere soort dan ook.

We gaan hoe dan ook naar het oude normaal terug, waarin ik voor €25 op een vliegtuig naar Berlijn stap om naar de kerstmarkt te gaan. Momenteel zijn een aantal zaken onzeker maar ik zie het nu snel keren.

En gelukkig maar... voor mij hoeft er niets te veranderen.
                          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                            Inderdaad, Van Ranst is nen afbreker. Al in maart roepen ‘niet naar het buitenland’ en van die dingen.

Pas op, als het van hem afhangt zou het effectief zo zijn ook, gelukkig hebben we ook nog mensen die inzien dat we het leven moeten laten doorgaan eenmaal dit een beetje onder controle is.
                            Kga het cru zeggen : Maar dat is nu toch ook populistisch gejengel van uzelf ze.

Omdat het niet in uw kraam past, ist nen afbreker? Tis gewoon ne realist. En ja natuurlijk, vanuit zijn vakgebied. Dan zal het natuurlijk een kwestie zijn van dit af te wegen tegen de verdere gevolgen. Maar an sich heeft hij zeker geen ongelijk en is hij geen afbreker. Maar gewoon een realist.

Natuurlijk is het ook vanuit dit realistisch standpunt dat we gaan moeten aanvaarden dat we niet alles kunnen tegenhouden. En dat we ook het sociale en economische niet uit het oog mogen verliezen.

Edit: Daarnaast, 25 euro normaal vinden om naar Berlijn te vliegen, is eigenlijk ook niet echt normaal he. Als je ziet wat voor een gevolgen er allemaal aanvast hangen. Het is helemaal niet normaal dat vervuiling en één bepaalde sector (vliegen) gesubsidieerd wordt voor kapot en de rest hunne plan maar moet trekken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                              Idd! Van Ranst doet dat goed. Mijn kritiek gaat vooral naar de communicatie van de regering naar de burger toe en sommige belachelijke dubbelzinnige regels.

Verder vind ik dat er nog altijd niet met dat virus moet gespot worden en dat alles zijn tijd gaat nodig hebben. Met de manier van opheffing van de regels in stappen is niks verkeerd imo.

Mijn gedacht!
                              Vooral de communicatie van onze premier ad interim trekt op niet veel en tot overmaat van ramp ook nog in een schabouwelijk Nederlands.

Oorspronkelijk geplaatst door Timothy
                              Zoals altijd zal de mens zich wel aanpassen. We zijn een fantastische soort die uitvinding doet om allerhande problemen aan te pakken, geavanceerder dan welke andere soort dan ook.

We gaan hoe dan ook naar het oude normaal terug, waarin ik voor €25 op een vliegtuig naar Berlijn stap om naar de kerstmarkt te gaan. Momenteel zijn een aantal zaken onzeker maar ik zie het nu snel keren.

En gelukkig maar... voor mij hoeft er niets te veranderen.
                              Dat er voor sommigen niets hoeft te veranderen kan ik me voorstellen, maar voor onze klein- en achterkleinkinderen dan toch wel me dunkt.
                              En die 'fantastische soort' kan anno 2020 niet eens voor mondmaskertjes zorgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
                                En die 'fantastische soort' kan anno 2020 niet eens voor mondmaskertjes zorgen...
                                Dat is inderdaad het toppunt hier Zelfs in ontwikkelingslanden hebben ze er tegenwoordig genoeg

Ik heb er vrijdag, na lang aandringen, 2 van mijn huisdokter gekregen, mijn Duitse bestelling laat nog altijd op zich wachten

Maar mijn madame heeft er ondertussen zelf een paar gemaakt

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Enkel in België..

2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• ik ben eens curjeus of we 'ieder op zijn eigen continent' gaan blijven als deel van de remedie en of €25 vluchten gaan blijven bestaan na de kaalslag in de sector

Comment

• das niet alleen be, barie...al onze buren zelfde verhaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
                                        Enkel in België..

Hahaha! Klopt volledig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          das niet alleen be, barie...al onze buren zelfde verhaal
                                          Daar durf ik sterk aan twijfelen.

Comment

Working...
                                          X