Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Corona en de gevolgen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
Valt int waasland ook wel op ( als ex westvlaming zijnde )
Langs een kant hoop ik dat het blijft maar eerlijk? Vrees er wat voor... Ik probeer altijd hoffelijk te zijn, knik naar andere fietsers en op de fiets steek ik wel eens mijn hand op naar oude mensen die buiten zitten aan hun huis.
Voor de rest toch nog altijd veel fietsers die hun bel niet gebruiken of gewoon egoïstisch blijven doen. Kunnen maar hopen op beterschap, tzal toch regenen van de week.
Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenWe zijn toch met teveel op dezen bol.. Het moest er eens van komen é. Had het eigenlijk nog erger verwacht qua doden wereldwijd.
Volgens mij zijn het er nu al heel wat meer dan wat de cijfers tonen. De cijfers die sommige landen doorgeven zijn toch echt niet geloofwaardig. En het is nog lang niet afgelopen, er zullen nog heel wat doden volgen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenDat valt mij in West-Vlaanderen altijd op dat ze dat daar niet doen. Ik werk in Limburg en dat contrast is steeds groot als we naar de kust gaan. Dat is wel echt iets dat je jezelf gewoon kan maken van mensen steeds te groeten, toen ik nog in Brussel werkte was dat ook veel minder.
Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
Westvlamingen moeten de mensen kennen denk ik? Zijn niet zo voor oppervlakkig contact.
- Likes 1
Comment
-
En de smeerlappen zitten in de wetstraat en op het martelarenplein.... Verschrikkelijke persconferenties (het lelijkste wijf van Belgie geflankeerd door de opperjeanet Di Rupo en de grootste racist van het land Jambon) enenkel geld telt.
Die geven geen moer om de gezondheid van de mensen. Binnenkort kan iedereen weer hun dikke premies en overtollig loon betalen.
Afzetten en opsluiten dat incompetent krapuul. En dan zegt die eerste minister nog in de zevende dag dat ze verkozen is.....schaamte voorbij.
BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenWest vlamingen zijn nogal stug , limburgers open en vriendelijk
Hier in Limburg zegt iedereen goedendag.
Ik ga (lees: ging, voor Corona) elke dag met de fiets werken. Elke dag minstens 40km jaagpad,en elke fietser of voetganger die ik tegen kom, zegt iets, knikt, of zwaait. Is hier altijd zo. Heerlijk. Mijn kinderen zeggen, als we gaan wandelen (nu dus elke dag) ook tegen elke voetganger of fietser 'hallo'.
Net zo als je iemand aan een wegversmalling met de auto laat passeren, of als je als automobilist een voetganger laat oversteken op het zebrapad of zo, dan wordt er altijd gezwaaid ter bedanking. Dat zie ik in Vlaams Brabant en Antwerpen nooit, even een bedankend handje.
Verstuurd vanaf mijn TA-1012 met Tapatalk
Comment
-
Ook binnen Limburg zijn er verschillen daarin.
In de regio rond Tongeren zijn de mensen bijvoorbeeld veel vriendelijker dan de regio rond Hasselt.
En in Noord-Limburg, daar zitten veel zuur pruimen. Er zijn altijd wel uitzonderingen, maar ik algemeen genomen.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenWest vlamingen zijn nogal stug , limburgers open en vriendelijkEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenEn in Noord-Limburg, daar zitten veel zuur pruimen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenEn dan zegt die eerste minister nog in de zevende dag dat ze verkozen is.....schaamte voorbij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik ben eens curjeus of we 'ieder op zijn eigen continent' gaan blijven als deel van de remedie en of €25 vluchten gaan blijven bestaan na de kaalslag in de sector
zoniet, heb je je eigen ticket al 'gesponsord'mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
We zijn toch met teveel op dezen bol.. Het moest er eens van komen é. Had het eigenlijk nog erger verwacht qua doden wereldwijd.
Alleen toen ik het hier poste waren er een paar zeikers met een partijkaart van groen links die mij gerapporteerd hebben ,Mijn alter ego Willy met ne Toyota
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
Hoeveel heb jij betaalt om DIT zinnetje te mogen posten ??FAN_TAS_TISCH !!!! toch ene dat het ook begrijpt.
Alleen toen ik het hier poste waren er een paar zeikers met een partijkaart van groen links die mij gerapporteerd hebben ,
On topic, hoop dat dat de extimaatregelen doorgaan, want nu is het weer ' als en misschien ' , ' hangt af van ' en ' maar ' . Experten willen alles dicht houden, maar op een moment moet het toch anders, het mindere weer zal misschien ook al helpen. Een week regen voor iedereen, leuk maar voor met kleine kindjes thuis toch iets minder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
Hoeveel heb jij betaalt om DIT zinnetje te mogen posten ??FAN_TAS_TISCH !!!! toch ene dat het ook begrijpt.
Alleen toen ik het hier poste waren er een paar zeikers met een partijkaart van groen links die mij gerapporteerd hebben ,
Z4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenEn dat doen we grotendeels ook.
Niet perfect, maar ‘t is niet alsof ik hier tussen rottende etensresten en hopen andere dingen zit.Last edited by On_Slow; 27/04/2020, 14:17.
Comment
-
Geens... wat een achterlijke debiel is me da zeg?
Misschien moet hij onderstaande tabel in zijne PowerPoint steken? Dan is er tenminste iets juist van zijne uitleg...
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
Comment