Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona en de gevolgen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    De vakbonden laten alvast weten dat er in het najaar gestaakt gaat worden wegens niet kunnen nemen van verlof

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Mannekes..
    2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• De Britse Nationale Gezondheidsdienst (NHS) maakt zich zorgen. In de voorbije drie weken zijn enkele kinderen uit het Verenigd Koninkrijk op intensieve zorg beland met een aandoening die verband zou kunnen houden met het coronavirus. De patiënten klaagden onder meer over hevige buikpijn en diarree. Dokters krijgen het dringende verzoek om extra aandacht aan dit fenomeen te besteden.

Misschien eerst het virus onderzoeken alvorens de scholen te openen? Laat die Weyts aub zijn mond houden,dat is een mislukte gordelvandaal
      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• zoveel vragen nog en toch alles opstarten.

Rotpolitici!!!!!
        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
          https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/04...ed-wordt-aang/

zoveel vragen nog en toch alles opstarten.

Rotpolitici!!!!!
          Men kan nooit goed doen.
          Jij vind dat men te snel gaat, de commentaren op HLN staan vol met mensen die vinden dat het te traag gaat.

Comment

• Schrijf mij maar op bij te traag.

Gooi alles open, en wie schrik heeft omdat hij in de risicogroep zit, kan ik zelfquarantaine gaan.

Op een gegeven moment kan het me geen snars meer schelen of ik ziek zou worden, dit is namelijk ook geen leven.
            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
              https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/04...ed-wordt-aang/

zoveel vragen nog en toch alles opstarten.

Rotpolitici!!!!!
              er is immers geen gevaar meer, iedereen krijgt een mondmaskertje

Comment

• het aantal besmettingen begint te dalen, maar gelukkig zijn er de kindercrèches om de nodige besmettingen uit te wisselen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
                  er is immers geen gevaar meer, iedereen krijgt een mondmaskertje
                  Aan het tempo van onze regering krijgen we waarschijnlijk een mondmasker tegen dat het niet meer nodig gaat zijn.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                    Schrijf mij maar op bij te traag.

Gooi alles open, en wie schrik heeft omdat hij in de risicogroep zit, kan ik zelfquarantaine gaan.

Op een gegeven moment kan het me geen snars meer schelen of ik ziek zou worden, dit is namelijk ook geen leven.
                    Ok, stel men zou het op die manier doen. Hoe moet men het dan aanpakken? Mensen mogen zelf kiezen om in zelfquarantaine te gaan? Of gaat iemand anders dit beslissen wie dat al dan niet mag? En zij krijgen dan ook een werkloosheidsuitkering? Of volledig niets? Want als ik het zelf mag kiezen en een werkloosheidsuitkering zou krijgen, doe me dan maar eens een weekje of twee "quarantaine". En als er niets tegenover staat, dan doem je de risicogroepen tot kiezen tussen OF een grote kans op corona/sterfte OF armoede.

Of zie je nog een andere weg uit deze impasse?

Comment

• Mensen die in een risicogroep zitten kunnen een attest krijgen waardoor ze dan recht kunnen hebben op een uitkering wanneer zij ervoor kiezen om aan zelf-quarantaine te doen?
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                        Schrijf mij maar op bij te traag.

Ge zijt een sukkelaar als je enkel tevreden bent als je weg kan op reis.
                        Ik veronderstel dat je ook zoals zo velen hard moet, of heeft moeten werken voor je huis, en nu je er eens ten volle kunt van genieten loop je gefrustreerd.
                        Dit wil zeggen dat als je normaal in een gans jaar 1 maand op reis bent,(ik zeg maar wat) dat je de andere 11 maanden geen leven hebt.
                        Kan natuurlijk ook dat je onder een af andere brug woont, dan zou ik u begrijpen.
                        Ge spreekt enkel van ziek worden, denk je dan dat u onsterfelijk bent?
                        Blijkbaar dringt het nog steeds niet tot u door dat heel veel mensen sterven
                        .
                        Ike ike ike en de rest kan stikke blijkbaar.
                        Moest je besmet raken,en je beland aan de beademing voor een week of 3, zou ik achteraf eens met u willen praten.
                        Of kom eens komen praten met mijn buurvrouw, ze heeft al 2 nonkels die gestorven zijn aan corona.
                        Z4 M40i

Comment

• Ja zelfs boris johnson heeft ondertussen toch al iets meer voortschrijdend inzicht dan onze liefhebber van fiats en vliegreisjes van 20 euro.
                          De Britse premier Boris Johnson is na zijn besmetting met het coronavirus opnieuw aan de slag. Een versoepeling van de maatregelen om de verspreiding van het virus tegen te gaan, is volgens hem momenteel nog niet aan de orde. Volgens hem 'is het tij wel aan het keren'.

Comment

• Tja, het moet sommigen eerst zelf overkomen eer er geluisterd wordt, dat is net zoals bij de zotten in het verkeer

Nu Trump nog een javelvergiftiging
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                              Tja, het moet sommigen eerst zelf overkomen eer er geluisterd wordt, dat is net zoals bij de zotten in het verkeer

Nu Trump nog een javelvergiftiging
                              En een uv lamp in zijn gat.
                              Z4 M40i

Comment

• Gone with Dumb Donnie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                  Mensen die in een risicogroep zitten kunnen een attest krijgen waardoor ze dan recht kunnen hebben op een uitkering wanneer zij ervoor kiezen om aan zelf-quarantaine te doen?
                                  En hoe met alle mensen die samenwonen met iemand uit de risicogroep? Hoe met alle mensen die bv. In de zorg werken en veel in contact komen met de risicogroep?
                                  Daarnaast, hoe ga je die attesten bepalen en verdelen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten

En hoe met alle mensen die samenwonen met iemand uit de risicogroep? Hoe met alle mensen die bv. In de zorg werken en veel in contact komen met de risicogroep?
                                    Daarnaast, hoe ga je die attesten bepalen en verdelen?
                                    Euthanasie, dat is de beste oplossing. Op die manier kunnen alle beperkingen worden opgeheven en al die psychisch zwaar getroffenen terug plezierritjes maken, citytrips plannen, goedkope vliegreisjes boeken enz...
                                    Altijd dat gezever en dat rekening houden met anderen, dat moet nu eens gedaan zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Euthanasie, dat is de beste oplossing. Op die manier kunnen alle beperkingen worden opgeheven en al die psychisch zwaar getroffenen terug plezierritjes maken, citytrips plannen, goedkope vliegreisjes boeken enz...
                                      Altijd dat gezever en dat rekening houden met anderen, dat moet nu eens gedaan zijn!
                                      Idd! Op 60 jaar, den oven in Dat heb ik toch al een paar keer geschreven, probleem opgelost!
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten

En een uv lamp in zijn gat.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten

Ge zijt een sukkelaar als je enkel tevreden bent als je weg kan op reis.
                                          Ik veronderstel dat je ook zoals zo velen hard moet, of heeft moeten werken voor je huis, en nu je er eens ten volle kunt van genieten loop je gefrustreerd.
                                          Dit wil zeggen dat als je normaal in een gans jaar 1 maand op reis bent,(ik zeg maar wat) dat je de andere 11 maanden geen leven hebt.
                                          Kan natuurlijk ook dat je onder een af andere brug woont, dan zou ik u begrijpen.
                                          Ge spreekt enkel van ziek worden, denk je dan dat u onsterfelijk bent?
                                          Blijkbaar dringt het nog steeds niet tot u door dat heel veel mensen sterven
                                          .
                                          Ike ike ike en de rest kan stikke blijkbaar.
                                          Moest je besmet raken,en je beland aan de beademing voor een week of 3, zou ik achteraf eens met u willen praten.
                                          Of kom eens komen praten met mijn buurvrouw, ze heeft al 2 nonkels die gestorven zijn aan corona.
                                          Tuurlijk besef ik dat je kan sterven. Ik ben zelfs risicogroep (overgewicht, licht verhoogde bloeddruk). Het is dan ook dat dat ik wil zeggen: wat is het leven nog waard op deze manier? Mijn levensvreugde is zwaar gedecimeerd op vandaag. Ik haal plezier uit heel hard werken, mijn spaarboek zien vooruit gaan, mooie dingen kopen & doen,... ja, ik ben een materialist. Dat is zover ik weet nog steeds geen scheldwoord.

Voor mij geen ‘less is more’.

Meer tijd met de kinderen is allemaal goed en wel, maar elke dag dezelfde wandeling in dat stomme stukje bos hier gaat ook tegensteken. Vooral voor een liefhebber van stedelijk gebied als ik. Ga blij zijn als ik eens door Brussel mag gaan kuieren, zelfs zonder dat de horeca open is.

Iedereen heeft er zijn eigen kijk op en gevoel bij. De realiteit, verwijt me zoveel je wil, is dat ik me in mijn leven nog nooit zo ‘gevangen’ en ‘machteloos’ gevoeld heb als nu.

'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Working...
                                          X