Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona en de gevolgen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• is er nog controle aan de a12? als je beetje zoekt lijkt het opgeheven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
      Daarmee dat ze vorige weken zo duur waren. Deze week zijn hun prijzen (die van de aardbeien dus) wel weer gezakt.
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        is er nog controle aan de a12? als je beetje zoekt lijkt het opgeheven
        Geen idee, is ondertussen van 1 mei geleden dat ik er nog gepasseerd ben. Zou wel niet weten waarom niet. Zal eens aan een collega vragen.

Vanochtend nog wel zegt ze. (enkel richting België dus, maar dat wist je al).

Last edited by Metaxa; 08/05/2020, 17:05.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• sowieso ging er niet meer op essentiele verplaatsingen gecheckt worden omdat het geen steek meer houdt

en op site portof antwerp staat het vermeld...had het nog al ergens gelezen...zeker ben je nooit maar dan ga je naar je lief he

De bereikbaarheid van Port of Antwerp-Bruges is belangrijk voor de bedrijven, de klanten en de mensen die er werken. Op verschillende plekken in het havengebied werken we aan een verbeterde infrastructuur voor veilig auto- en fietsverkeer. Dat zorgt af en toe voor tijdelijke hinder. Bekijk het overzicht van alle wegenwerken.

Comment

• ...als je naar zeeland wil...aan afrit stabroek staat het dynamisch bord met de waarschuwing...als ze controles houden staat het aangegeven voor de veiligheid/file

Comment

• Ik moet beroepshalve dagelijks in Cadzand zijn en heb deze week nog geen enkele controle gezien. Vorige week nog wel 3 dagen van de 4. Zowel via Aardenburg, Sluis als Retranchement al binnen- of buiten gereden. Enfin ik geef het maar mee

Comment

sowieso ging er niet meer op essentiele verplaatsingen gecheckt worden omdat het geen steek meer houdt

en op site portof antwerp staat het vermeld...had het nog al ergens gelezen...zeker ben je nooit maar dan ga je naar je lief he

https://www.portofantwerp.com/nl/wegenwerken-de-haven
                Zouden ze de naam/adres van je lief mogen opvragen/controleren? Lijkt me niet te kunnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rueff Bekijk Berichten
                  Ik moet beroepshalve dagelijks in Cadzand zijn en heb deze week nog geen enkele controle gezien. Vorige week nog wel 3 dagen van de 4. Zowel via Aardenburg, Sluis als Retranchement al binnen- of buiten gereden. Enfin ik geef het maar mee
                  Hahah, heerlijke baantjes daar!

Comment

• op limburgse sites stond dat de gemeentes geen papieren gingen afleveren ter controle (erewoord dus)...wij worden door onze gva of gemeentelijke sites in het ongewisse gelaten

belgische flikken gaan nooit bellen om te checken naar who-ever jij opnoemt...denk ik

Comment

• weer zijn ze in limburg menselijker bezig met internationale vrienden

Limburgers kunnen nog niet de grens oversteken om op bezoek te gaan in Nederland. Dat meldt het kabinet van minister van Binnenlandse Zaken Pieter De Crem (CD&V). Waarnemend gouverneur Michel Carlier had beslist dat de versoepelde bezoekregeling die geldt vanaf morgen grensoverschrijdend is, maar dat blijkt dus toch nog niet het geval.

maar 't pakte geen verf

Comment

• nog wat grensoverschrijdend nieuws

De premier van de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen (NRW), Armin Laschet, wil dat Duitsland het liefst maandag zeker de grens met Frankrijk weer opent. Laschet, ook kandidaat-partijvoorzitter van regeringspartij CDU, was gekant tegen grenssluitingen, uit vrees voor onherstelbare economische schade en door de verwevenheid van zijn regio met buurlanden. Ook Laschets collega-premier van Saarland, dat aan Frankrijk grenst, wil een snelle heropening van de grenzen.

Comment

weer zijn ze in limburg menselijker bezig met internationale vrienden

Limburgers kunnen nog niet de grens oversteken om op bezoek te gaan in Nederland. Dat meldt het kabinet van minister van Binnenlandse Zaken Pieter De Crem (CD&V). Waarnemend gouverneur Michel Carlier had beslist dat de versoepelde bezoekregeling die geldt vanaf morgen grensoverschrijdend is, maar dat blijkt dus toch nog niet het geval.

maar 't pakte geen verf
                          Begrijpend lezen is voor veel mensen een probleem. Ook op “hoger” niveau.
                          Mensen geven direct hun eigen interpretaties aan een regelgeving die al een paar weken vrij duidelijk is en was. Nergens hebben ze al vermeld dat een grens overschrijden een essentiële verplaatsing was. Dus blijft het tot al zeker 8 juni verboden.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten

Ja.

Gezondheid schaden...

Anders moet jij gewoon binnen blijven als je zo’n schrik hebt?
                            wat een dwaas antwoord....Ik ben ben bang,dat klopt maar als het er dan op aankomt meer voor andere dan voor mezelf want ik ben in een "veiligere" leeftijdscategorie ,slank en geen gezondheidsproblemen....Dit draait ook wel om anderen dan om de groep die absoluut een reisje wil maken hé..... nu reizen is egoïsme,en ik blijf bij mijn mening
                            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten

wat een dwaas antwoord....Ik ben ben bang,dat klopt maar als het er dan op aankomt meer voor andere dan voor mezelf want ik ben in een "veiligere" leeftijdscategorie ,slank en geen gezondheidsproblemen....Dit draait ook wel om anderen dan om de groep die absoluut een reisje wil maken hé..... nu reizen is egoïsme,en ik blijf bij mijn mening
                              Ik vind uw antwoord even ‘dwaas’. Precies of reizen is een instant garantie op besmet raken.

Nu, het mag niet op vandaag. Maar eenmaal de grenzen opengaan (ik vermoed toch echt net voor de zomervakantie voor de meeste landen) dan ben ik weg hoor. Egoïstisch of niet, na zo’n kut-voorjaar heb ik wat vakantie verdiend.
                              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Massa’s moto’s op de baan vandaag.
                                En flikken.
                                Die motards ambeteren.

Ik ben met mijn surfboards naar het Spaarbelken Nieuwpoort gereden, en een heerlijke namiddag op het water gespendeerd.
                                Het deed ongelooflijk deugd.

Mijn dochter zei onderweg dat het twee maanden geleden was dat ze nog in de auto had gezeten
                                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Niet normaal hoeveel moto’s ik gehoord heb vandaag hier. Terecht, ze moeten er maar van genieten. Morgen ga je wat zien denk ik van verkeer
                                  '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                  '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                  '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                  '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                  '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                  '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                  '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                  '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                  '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Ik vind uw antwoord even ‘dwaas’.Precies of reizen is een instant garantie op besmet raken.

Nu, het mag niet op vandaag. Maar eenmaal de grenzen opengaan (ik vermoed toch echt net voor de zomervakantie voor de meeste landen) dan ben ik weg hoor. Egoïstisch of niet, na zo’n kut-voorjaar heb ik wat vakantie verdiend.

Is het dan niet door reizen dat er wereldwijd besmettingen zijn?
                                    Z4 M40i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten

Zoals ik al eerder schreef, ikke ikke ikke en de rest kan stikken.
                                      Z4 M40i

Comment

• Ik ben er niet gerust in voor de corona besmettingen binnen 2-3 weken.(hopelijk ben ik mis)
                                        Als ik hier rondkijk bij de buren is het alsof er geen maatregelen meer zijn, en het was zaterdag, laat staan nu vandaag met de versoepelde regelgeving.
                                        Heb zaterdag gefietst en zag de ene na de andere overtreding.
                                        Ook een beetje op gelet wie zich in de auto's bevond , zeker niet altijd gezinnen.

Z4 M40i

Comment

Niet normaal hoeveel moto’s ik gehoord heb vandaag hier. Terecht, ze moeten er maar van genieten. Morgen ga je wat zien denk ik van verkeer
                                          Ben ook gaan toeren gisteren, heeft deugd gedaan.
                                          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Working...
                                          X