Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona en de gevolgen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten
    Een ver familielid trouwde voor de tweede keer op zijn 99 ste.
    Voor de ongelovigen

Het is er dan toch van gekomen: de 99-jarige Achillus Demey en zijn vroegere buurmeisje, de 64-jarige Huguette Notredame, hebben elkaar het ja-woord gegeven. Normaal gezien zouden ze begin juni al getrouwd zijn, maar toen Achillus' familie ermee dreigde om z'n huwelijk bij de rechter aan te vechten, werd alles uitgesteld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Geeft de garage dan geen aanloopwagen?
      zal wel met de leasing opgelost worden, 't blijft dezelfde leasemaatschappij, auto heeft door de Coronacrisis ook zijn kilometers nog niet(collega woont in Frankrijk, mag tot 15 juni nog niet beginnen werken, mocht enkel de grens passeren met een papier van onze werkgever dat hij naar de firma moest komen, dus gewoon gaan werken(vertegenwoordiger) kan hij tot 15/6 niet
      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten

Voor de ongelovigen

Het is er dan toch van gekomen: de 99-jarige Achillus Demey en zijn vroegere buurmeisje, de 64-jarige Huguette Notredame, hebben elkaar het ja-woord gegeven. Normaal gezien zouden ze begin juni al getrouwd zijn, maar toen Achillus' familie ermee dreigde om z'n huwelijk bij de rechter aan te vechten, werd alles uitgesteld.
        oe schoone :-)

Comment

• Blijkbaar is er nu toch plots geld genoeg in de wereld. Ook voor de hongersnood in de wereld?...neen dat nu net weer niet heb ik het vermoeden.
          Het lijkt wel op pak de poen show.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Er is altijd genoeg geld in de wereld. Als er te weinig is drukken ze gewoon bij. Doen ze al jaren. Had ik ook maar zo'n drukpers in mijn kelder staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
              Er is altijd genoeg geld in de wereld. Als er te weinig is drukken ze gewoon bij. Doen ze al jaren. Had ik ook maar zo'n drukpers in mijn kelder staan.
              Gedurfde uitspraak, moet je eens in Bangladesh, of wat Afrikaanse landen gaan verkondigen.
              Maar het is nu wel duidelijk dat de (economische) belangen erg groot zijn.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Gedurfde uitspraak, moet je eens in Bangladesh, of wat Afrikaanse landen gaan verkondigen.
                Maar het is nu wel duidelijk dat de (economische) belangen erg groot zijn.
                Als morgen de regeringen van zo'n straatarme landen beslissen miljarden bij te drukken en dat uit te delen aan de bevolking dan kan dat. Maar wat denkt ge dat er dan gebeurt met de inflatie. Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat de rijken rijker worden en de armen armer.

Als ge ziet dat Bezos evenveel geld heeft als de arme helft van de VS (en dat zijn 200 miljoen mensen) dan is er toch serieus wat fout gelopen in de maatschappij.

En de armere mensen die zich geen ziekteverzekering kunnen betalen zijn dan sowieso de klos met het coronavirus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

Als morgen de regeringen van zo'n straatarme landen beslissen miljarden bij te drukken en dat uit te delen aan de bevolking dan kan dat. Maar wat denkt ge dat er dan gebeurt met de inflatie. Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat de rijken rijker worden en de armen armer.

Als ge ziet dat Bezos evenveel geld heeft als de arme helft van de VS (en dat zijn 200 miljoen mensen) dan is er toch serieus wat fout gelopen in de maatschappij.

En de armere mensen die zich geen ziekteverzekering kunnen betalen zijn dan sowieso de klos met het coronavirus.
                  Euhhh neen dat kan dus zomaar niet, juist om de inflatie en de non-balans.

Er zit inderdaad grondig wat fout in deze maatschappij, dat klopt.

Comment

• Thans doet de ECB dit eigenlijk al jaren, en nog krijgt men de inflatie niet omhoog. (Men richt op 2%.)

Comment

• Er is misschien geen of slechts een lage meetbare inflatie in het korfje producten en diensten dat men in aanmerking neemt om deze te berekenen maar er was de voorbije jaren wel degelijk koopkrachtverlies. Vraag dit aan gelijk wie met een laag of middelhoog inkomen en en zal u dat bevestigen. Er is door de monetaire politiek vooral een gigantische inflatie van activaprijzen en die heeft de rijkdom-ongelijkheid alleen maar verder doen toenemen.
                      2021 Taycan 4S
                      2021 Lexus UX250h

Comment

• En...wen er maar aan voor het grootste deel van de bevolking dat er geen stijging meer zal zijn van koopkracht nu

Comment

• Correct bobo
                          2021 Taycan 4S
                          2021 Lexus UX250h

Comment

• Volgens inwoners van Knokke was er gisteren zogoed als geen volk daar bij hen. De Lippenslaan was nog nooit zo leeg op zo'n zonnige dag als gisteren. Locale bewoners die een fietstochtje gingen doen kregen wel aanmaningen om hun ijsje (potje) niet voor de cremerie leeg te lepelen maar dit onderweg te doen op de fiets...
                            Dan mag je je winkel al eens open doen op de Lippenslaan, zie je geen kat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                              Locale bewoners die een fietstochtje gingen doen kregen wel aanmaningen om hun ijsje (potje) niet voor de cremerie leeg te lepelen maar dit onderweg te doen op de fiets...
                              Dat was een truc opdat een andere interventieploeg diezelfde fietsers zou kunnen verbaliseren omdat ze hun handen niet aan het stuur hielden!

Comment

• ik hoop maar dat mensen met het afzetten van de economie hun gewoontes niet te hard hebben aangepast, dat notoire cafegangers, restaurantbezoekers en shopaholics rap in hun oude zelve gaan hervallen...extra klanten bijwinnen zal er sowieso niet inzitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  ik hoop maar dat mensen met het afzetten van de economie hun gewoontes niet te hard hebben aangepast, dat notoire cafegangers, restaurantbezoekers en shopaholics rap in hun oude zelve gaan hervallen...extra klanten bijwinnen zal er sowieso niet inzitten
                                  ik vrees ervoor, na +2 maanden van 'onthouding' beseffen veel mensen dat ze veel geld 'verkwisten' aan bepaalde zaken die niet echt nodig zijn, neem daarbovenop nog de onzekerheid van hun job op middellange termijn(volgens mij zal er een ontslaggolf zijn op het einde van dit jaar/begin volgend jaar) en er zullen veel zijn die de vinger op de knip houden
                                  mijn autootjes:

Comment

• De beste klanten van restaurants zijn overwegend 60+, de risicogroep...
                                    Gaan er voldoende overleven en gaan zij die er nog resten nog wel buiten durven komen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
                                      De beste klanten van restaurants zijn overwegend 60+, de risicogroep...
                                      Gaan er voldoende overleven en gaan zij die er nog resten nog wel buiten durven komen?
                                      oei, ik ben jonger en ging gemiddeld 3à 4 keer per week op resto...

'gelukkig' hoor ik tot de risicogroep... daarom ook dat ik zoveel mogelijk probeer te genieten van het leven die mij nog gegund is
                                      mijn autootjes:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten

oei, ik ben jonger en ging gemiddeld 3à 4 keer per week op resto...
                                        Ik zei wel: de beste klanten van restaurants.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Ik zei wel: de beste klanten van restaurants.
                                          wat ben je met beste klanten, 't zijn de regelmatige klanten die je nodig hebt als uitbater...
                                          mijn autootjes:

Comment

Working...
                                          X