Oorspronkelijk geplaatst door krautli
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Corona en de gevolgen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
- Likes 1
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk BerichtenNatuurlijk mag je zelf bepalen hoe, wanneer en waar.
Ten eerste denk ik dat er al meer wat klop hebben gekregen om hun portefeuille af te geven, ten tweede is het contactloos betalen zonder code gelimiteerd tot 20 euro en ten derde kan je de betalingen en afhalingen met bancontact zo laag als je zelf wil begrenzen.
Niets is 100% veilig, en al zeker cash niet.
Wat dat al dan niet cash betalen betreft.
Sommige bakkers en slagers (mes ook in andere sectoren?) hebben zo een betaalautomaat voor cash, waardoor de winkelbediende het geld niet meer moet aanraken. Was toch iets dat ze ingevoerd hadden omwille van hygiëne dacht ik?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Natuurlijk mag je zelf bepalen hoe, wanneer en waar.
Ten eerste denk ik dat er al meer wat klop hebben gekregen om hun portefeuille af te geven, ten tweede is het contactloos betalen zonder code gelimiteerd tot 20 euro en ten derde kan je de betalingen en afhalingen met bancontact zo laag als je zelf wil begrenzen.
Niets is 100% veilig, en al zeker cash niet.
aan alees zijn voor en nadelen verbonden,
maar iets wat stilaan opgedrongen wordt vertrouw ik al helemaal niet,meestal is er een geurtje aan,
en cash neem je ook niet meer mee dan je zelf wil....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Tjaaaaa, waarom denk je dat die zo staan te roepen?
wel het feit dat er stilaan gedwongen wordt,
als ik graag gedwongen wordt verhuis ik wel naar een communistisch land
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIs dat niet max 25 euro contactloos zonder code?
Wat dat al dan niet cash betalen betreft.
Sommige bakkers en slagers (mes ook in andere sectoren?) hebben zo een betaalautomaat voor cash, waardoor de winkelbediende het geld niet meer moet aanraken. Was toch iets dat ze ingevoerd hadden omwille van hygiëne dacht ik?
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krautli Bekijk Berichten
dat raakt eigelijk mijn koude kleren niet,dat is hun zaak,
wel het feit dat er stilaan gedwongen wordt,
als ik graag gedwongen wordt verhuis ik wel naar een communistisch land
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
- Likes 1
Comment
-
Tjaaaaa, waarom denk je dat die zo staan te roepen?
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
Omdat ze veel zwart verven?
Comment
-
Witte kleuring is soms minder populair. Maar dat gaat met periodes hé
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Goh, ja dat kan natuurlijk wel eens. Hier valt ook af en toe het internet al wel eens een keer uit. Wel vervelend natuurlijk als je net iets wil betalen.
Heb het afgelopen jaar bij mijn vrouw nog nooit gehoord dat die niet werkten.
Ontoereikend echter...vervolgens komt het cash geld boven.
Maar wat in Scandinavische landen perfect kan zou hier dan ook absoluut geen probleem mogen zijn. Problemen erover worden gemaakt door mensen, en ieder weldenkende mens weet waarom.
Wel vreemd dat iedereen hier wel reageert over het tweede deel, de al dan niet betaling van cash mogelijkheden maar er geen enkele reactie is over het boertig gedrag van (sommigen)klanten aan supermarkt kassa’s.
Misschien herkennen er zich hier wel een paar zichzelf...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Probleem is eerder dat dat hier in België in handen is van één bedrijf en 't ja dan steekt het niet zo nauw.
Comment
-
Klopt, ook supermarkt Delhaize in het Waasland shopping center is er mee uitgerust. Reden, hygiëne.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
Iedere week weer opnieuw kan je niet "af en toe" noemen.
Probleem is eerder dat dat hier in België in handen is van één bedrijf en 't ja dan steekt het niet zo nauw.
Comment
-
Moet toch wat zijn met locatie en/of product lijkt me.
Product, neen, want hebben er al, toevallig, compleet in frut gesmeten , enige manier om ze te laten vervangen, en nog werkten die dingen niet op deze locatie.
Comment
-
Locatie, volgens dat bedrijf. Maar daar kunnen wij niets mee, dat ze dan zorgen dat het opgelost is.
Product, neen, want hebben er al, toevallig, compleet in frut gesmeten , enige manier om ze te laten vervangen, en nog werkten die dingen niet op deze locatie.
Comment
-
Locatie, volgens dat bedrijf. Maar daar kunnen wij niets mee, dat ze dan zorgen dat het opgelost is.
Als er geen 4G of minstens 3G dekking is zal dat niet werken... met hsdpa lukt het meestal niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Gebruikt dat ding geen dataverbinding via mobiel netwerk?
Als er geen 4G of minstens 3G dekking is zal dat niet werken... met hsdpa lukt het meestal niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
ff "mierenneuken" zoals ze zeggen, hdspa is een snellere variant van 3G, ook wel eens 3.5G genoemd :p
Ik was te rap en bedoelde Edge, geen hdspa.
En, deed het deugd die mieren neuken?
Comment
-
cashloze maatschappij is gewoon financiële repressie
de staat heeft op cash veel minder vat maar uw digits kunnen ze eenvoudig volgen
Ze geven er dan een reden aan (praktisch, hygiëne) en de schapen slikken het als zoete koek en denken dat het goed is voor hun
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichtencashloze maatschappij is gewoon financiële repressie
de staat heeft op cash veel minder vat maar uw digits kunnen ze eenvoudig volgen
Ze geven er dan een reden aan (praktisch, hygiëne) en de schapen slikken het als zoete koek en denken dat het goed is voor hun
Er zijn ruwweg 2 belangrijke redenen om 'digitaal' geld zoveel mogelijk te willen vermijden:
1) uw centen zien zo zwart als een zwart gat in het heelal
2) uw centen komen uit criminele activiteiten
In beide gevallen is het voor de meeste mensen die geen van bovenstaande financiële middelen hebben, een goede zaak, want het kan enkel maar leiden naar een eerlijker inning van belastingen en minder criminaliteit.
Als pseudo reden zou je de zogezegde schending van de privacy kunnen aanhalen.Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 26/03/2020, 19:41.
- Likes 1
Comment
Comment