Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona en de gevolgen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Deze morgen naar de bakker geweest en het is een van de weinige keren dat wielertoeristen de baan niet in beslag nemen op een lentezondag.

“Het moet niet allemaal negatief zijn” denk ik dan.
    Last edited by Elwood; 29/03/2020, 09:51.

Comment

• Hier heb ik dat heerlijk gevoel al 2 weken door wegblijvende zotten met auto's
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
        Ik denk dat we heel bewust gaan moeten kiezen. Stel dat Corona blijft sluimeren, ga je het risico nemen om in Griekenland in een ziekenhuis terecht te komen? Ik ben vorige zomer nog eens op Kreta geweest en dat is een prachtige plek, maar wil je daar in onzekere tijden zijn? Een vriend van mij gaat al een paar jaar niet meer naar zijn huis in Griekenland nadat zijn dochtertje daar in het ziekenhuis was terechtgekomen ...

Meer algemeen zijn veel medische voorzieningen voorzien op het aantal inwoners en niet op inwoners + toeristen, ik denk dat we niet veel gaan reizen ...
        wees maar zeker dat er een heleboel kiekens het eerste het beste vliegtuig pakken en de risico's erbij nemen.
        pas wanneer ze zelf met miserie geconfronteerd worden beginnen ze na te denken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
          Hier heb ik dat heerlijk gevoel al 2 weken door wegblijvende zotten met auto's
          Wacht als ze de ban opheven, ze gaan hun schade inhalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
            Ik heb niet veel last van de lockdown.

Heb precies wel extra quality time met de kindjes gekregen. Priceless!
            Hier eigenlijk ook, vanaf nu deeltijds werkloos maar dat wilt gewoon zeggen dat mijn tuin er deze zomer is treffelijk gaat bijliggen
            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
            '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
              Deze morgen naar de bakker geweest en het is een van de weinige keren dat wielertoeristen de baan niet in beslag nemen op een lentezondag.

“Het moet niet allemaal negatief zijn” denk ik dan.
              Dat is dus hier wel en op de baan is niet erg, maar die lycra rij bij de bakker wel. Gisteren meer dan een uur om aan een brood te geraken ...
              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                Ik heb niet veel last van de lockdown.

Heb precies wel extra quality time met de kindjes gekregen. Priceless!
                Mooi!
                “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                  Wacht als ze de ban opheven, ze gaan hun schade inhalen
                  Ik mag er niet aan denken Maja, deze toestand kan ook niet blijven duren. Hopelijk heeft de huidige situatie hun verwarde breinen wat opgeklaard
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Ik mag er niet aan denken Maja, deze toestand kan ook niet blijven duren. Hopelijk heeft de huidige situatie hun verwarde breinen wat opgeklaard
                    Dat soort types moeten altijd over compenseren.. das hier bij ons in de gemeente niet anders

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                      Wij zouden naar Tirol gaan, ligt al vast van in december. De goesting is wel compleet weg maar het zal afhangen wat Tui zegt en de overheid

Zelfs als er geen nieuwe besmettingen bij komen en we wat bewegingsvrijheid krijgen zijn de ziekenhuizen nog niet leeg. Mijn schoonvader ligt nu 10 dagen op intensieve en nu lijkt het eindelijk dat de genezing begonnen is. Blijkt heel normaal te zijn, dokters nemen nu een 25 dagen per patiënt als vuistregel. In China liggen er ook nog een heel aantal op intensieve.

En Tirol heeft wel trauma capaciteit, maar die gaan geen toeristen willen als hun bedden niet vrij zijn.

De reisorganisaties zijn nu al aan het kijken naar 2021, waarbij ze er vanuit gaan dat 2020 verloren is.

Ik denk dat we met wat geluk vakantie in eigen land kunnen houden.
                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

Hier eigenlijk ook, vanaf nu deeltijds werkloos maar dat wilt gewoon zeggen dat mijn tuin er deze zomer is treffelijk gaat bijliggen
                        Hier gaat het werk gewoon door, de tuin boeit niet, volgens mij zijn we nu ook weer aan een 5 maanden droogte begonnen dus toch weer alles ros binnenkort

Comment

Zelfs als er geen nieuwe besmettingen bij komen en we wat bewegingsvrijheid krijgen zijn de ziekenhuizen nog niet leeg. Mijn schoonvader ligt nu 10 dagen op intensieve en nu lijkt het eindelijk dat de genezing begonnen is. Blijkt heel normaal te zijn, dokters nemen nu een 25 dagen per patiënt als vuistregel. In China liggen er ook nog een heel aantal op intensieve.

En Tirol heeft wel trauma capaciteit, maar die gaan geen toeristen willen als hun bedden niet vrij zijn.

De reisorganisaties zijn nu al aan het kijken naar 2021, waarbij ze er vanuit gaan dat 2020 verloren is.

Ik denk dat we met wat geluk vakantie in eigen land kunnen houden.
                          Kan ik mee leven eerlijk gezegd.

Comment

Hier heb ik dat heerlijk gevoel al 2 weken door wegblijvende zotten met auto's
                            En weet je wie de ergste zijn van allemaal ? Zotten in auto’s met een fietsrek op.
                            Die hebben u 2 keer liggen...
                            Last edited by Elwood; 29/03/2020, 10:35. Reden: Vaut gescreven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten

Hier gaat het werk gewoon door, de tuin boeit niet, volgens mij zijn we nu ook weer aan een 5 maanden droogte begonnen dus toch weer alles ros binnenkort
                              Met treffelijk bedoel ik opgeruimd, ik heb geen groene vingers. Plantencentrum mag dicht blijven van mij, het containerpark mis ik wel
                              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                                Wel opmerkelijk dat de tv-stations er wel altijd zo snel bij zijn om acties op te zetten om bv een vereniging of een bekend gezicht, vooral in 't buitenland, financieel te ondersteunen, maar nu...
                                Niks, niks,....

Ach ja, het gaat maar over onze eigen bevolking te ondersteunen.

Ik denk dat iedereen overweldigd is door de stortvloed aan problemen die plots op ons afkomt en geef toe dat een eetfestijn of een fuif organiseren op dit moment om geld op te halen ook geen goed idee is he.

Comment

Ik denk dat iedereen overweldigd is door de stortvloed aan problemen die plots op ons afkomt en geef toe dat een eetfestijn of een fuif organiseren op dit moment om geld op te halen ook geen goed idee is he.
                                  Voila, dat vraagt ook een hele nieuwe aanpak. Ik zie trouwens veel lokale initiatieven hoor, dat hoeft allemaal geen media te halen.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

'15 Volvo XC60 D3

Comment

Voila, dat vraagt ook een hele nieuwe aanpak. Ik zie trouwens veel lokale initiatieven hoor, dat hoeft allemaal geen media te halen.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

Ja inderdaad. Hier in mijn straat zat een briefje in alle brievenbussen van enkele jongeren die hun telefoonnummer gaven zodat ouderen hen kunnen bellen indien ze hulp nodig hebben.

In situaties als deze komt zowel de goede als de slechte kant van de mens naar boven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                                      Wel opmerkelijk dat de tv-stations er wel altijd zo snel bij zijn om acties op te zetten om bv een vereniging of een bekend gezicht, vooral in 't buitenland, financieel te ondersteunen, maar nu...
                                      Niks, niks,....

Ach ja, het gaat maar over onze eigen bevolking te ondersteunen.
                                      Groot verschil is dan ook dat de overheid momenteel wel haar taak tracht uit te voeren en deze problemen tracht aan te pakken.

Ik heb altijd een dubbel gevoel bij vele dergelijke sociale acties, komt voor mij altijd meer over als een falen van het systeem.

Kijk naar baby Pia. Als dat nu in een gezin was dat minder onder zich uit was...

Dergelijke zaken, kleine dingen, gelijk buren die elkaar helpen, dat is wel schitterend om te zien inderdaad. Die kleine dingen zijn wel heel belangrijk.

Comment

Ja inderdaad. Hier in mijn straat zat een briefje in alle brievenbussen van enkele jongeren die hun telefoonnummer gaven zodat ouderen hen kunnen bellen indien ze hulp nodig hebben.

In situaties als deze komt zowel de goede als de slechte kant van de mens naar boven.
                                        Hier ook briefjes van het buurtcomité met de melding dat ze mensen willen helpen waar nodig.
                                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Edit copyright
                                          Last edited by order66; 30/03/2020, 21:28.

Comment

Working...
                                          X