Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Corona en de gevolgen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDat is dan wel een artikel van 10 dagen geleden, op 10 dagen tijd kan er natuurlijk wel wat veranderen.
Maar ik zou het eigenlijk niet weten, ik kan alleen zeggen wat ik zelf in het nieuws hoor van al de experten.
Comment
-
Enkele dagen ja, als in gisteren en eergisteren.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Iemand van plan om een auto te kopen kort na het lockdown-einde?
Denk dat er wel een impact zal zijn op prijzen van tweedehands auto's of extra kortingen op stockwagens.
Sommigen breiden hun aanbod nog altijd uit maar er is geen flow van hun stock, moet toch snel gaan roteren zou je denkenMY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
525 E34 oldtimer was ik mee bezig,dus hopelijk gaat het door....maar eerst dit afwachten want ben heel ongerust of dit wel ooit goed komt....lijkt me hoe langer hoe duidelijker dat dit virus net zoals de spaanse griep meer en meer cytokine stormen gaat veroorzaken....dan is het gedaan met de mens hoorBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenIemand van plan om een auto te kopen kort na het lockdown-einde?
Denk dat er wel een impact zal zijn op prijzen van tweedehands auto's of extra kortingen op stockwagens.
Sommigen breiden hun aanbod nog altijd uit maar er is geen flow van hun stock, moet toch snel gaan roteren zou je denkenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenIemand van plan om een auto te kopen kort na het lockdown-einde?
Sommigen breiden hun aanbod nog altijd uit maar er is geen flow van hun stock, moet toch snel gaan roteren zou je denken
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenEnkele dagen ja, als in gisteren en eergisteren.
90% doden 65+, 40% ic bedden jonger als 65, 10% ic bedden jonger als 40
Comment
-
Sommigen breiden hun aanbod nog altijd uit maar er is geen flow van hun stock, moet toch snel gaan roteren zou je denken
Eerst op reis
Comment
-
Ons land betreurt tot nu toe 513 overlijdens door het coronavirus. Dat is erg veel, maar toch spreekt de uitvaartsector van een “zeer normale maand”. Meer nog, er zijn dit jaar in maart minder mensen begraven dan tijdens de grieppiek in 2018. Dat zei Thomas Heiremans, ondervoorzitter en woordvoerder van Uitvaartunie Vlaanderen, op Radio 1.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichtenik snap ook niet goed dat dit zo wordt doodgezwegen terwijl iedereen de lockdownpartys veroordeeld. Dat was in the end bekeken veel ernstiger.
ik zie weer het zelfde scenario opdoemen als in 2008. De sector die medeverantwoordelijk is voor de crisis (toen banken,nu reissector) zal met het belastinggeld gaan lopen.
Stof tot nadenken vind ik...waarom werd daar zo laks op gereageerd?....
Die vent heeft heel wat doden op zijn geweten.
Het coronavirus verspreidt zich in snel tempo. Intussen zijn er al meer dan 300 doden en werd het besmettelijke virus vastgesteld in 26 verschillende landen. Toch relativeert viroloog Marc Van Ranst.
For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIdd dat zeg ik dus al heel de tijd op verschillende fora, maar dan krijg ik iedere keer het antwoord "Ja, maar dat hadden we toen toch niet kunnen weten, dat dit zou gaan gebeuren."
Alleen zeg ik altijd dat Italië zijn grenzen op tijd had moet sluiten, zodat er niemand naar daar had kunnen gaan.
Maar Italië heeft niks ondernomen tot het veel te laat was.
Ook Europa heeft totaal niks ondernomen tot het veel te laat was.
we wisten ondertussen allemaal wel wat er in china gebeurde,
maar toch moesten we gaan skieeen in gebieden die toen al verdacht waren,of waar regio's in de buurt waren.
hoeveel zijn er nog naar de chinese regio's geweest tijdens de uitbraak?
niet alleen italie had moeten ingrijpen,ook onze overheid ,
en wijzelf ipv onze kop in het zand te steken en op krokus te vertrekken.
we wisten het niet,we hadden het niet kunnen voorzien??flauwe kul om eigen onverschilligheid weg te stoppen.Last edited by krautli; 31/03/2020, 11:21.
Comment
-
Makkelijk praten hoor, als mensen uitkijken naar een skivakantie, daar vaak al duizenden euro’s voor neergeteld hebben en niet kunnen annuleren.
Het is dat ik niet ski, maar ik zou zeker ook vertrokken zijn. Ik zat toen óók in het ‘het is maar een griepje’-kamp.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krautli Bekijk Berichten
gelijk,maar niet alleen de overheid is fout.
we wisten oàndertussen allemaal wel wat er in china gebeurde,
maar toch moesten we gaan skieeen in gebeieden die toen al verdacht waren,of waar regio's in de buurt waren.
hoeveel zijn er nog naar de chinese regio's geweest tijdens de uitbraak?
niet alleen italie had moeten ingrijpen,ook onze overheid ,
en wijzelf ipv onze kop in het zand te steken en op krokus te vertrekken.
we wisten het niet,we hadden het niet kunnen voorzien??flauwe kul om eigen onverschilligheid weg te stoppen.
Ik vraag me, en niet alleen nu in dit geval, of de mensen tegenwoordig zo dom zijn om alleen te doen wat een ander je gaat opleggen.
Als je de kranten nu bekijkt staat er altijd wel iets in van hoe je dit, hoe je dat, enz... moet doen om blijkbaar te kunnen leven.
Blijkbaar zitten de meeste hun verstand tegenwoordig in hunne smartphone. Triestige maatschappij waarin we leven.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenEerste berichten uit China komen al van rond de jaarwisseling. Ik ben me in combinatie met de beelden van toen uit Wuhan echt zorgen beginnen maken toen het begin februari ook in Noord-Italië zat met ook al doden in die regio. Dan komt het er op aan om zelf wat due diligence te gaan doen. Want VTM nieuws en de VRT gaan pas op de proppen komen als het al te laat is. Ik ben zo bij het PeakProsperity Youtube-channel terecht gekomen die hier al sinds eind januari bovenop zit en dagelijkse updates geeft. (https://www.youtube.com/channel/UCD2...48RRQTD4Jhxu8w) Daardoor wist ik vanaf half februari dat er serieus stront aan de knikker was.
Nu, dat ligt in mijn aard om zo'n dingen uit te zoeken, je kan niet van iedereen verwachten dat die zo zijn. Ik heb wel actief iedereen afgeraden om te gaan skieën naar die regio en zelfs naar Oostenrijk. Sommigen hebben geluisterd maar de meesten niet. Pas op ik versta dat ook wel ergens, sommige dingen zijn al lang geboekt, verlof aangevraagd, de vrouwen kinderen zijn dat 'beloofd', ze moeten 'er eens uit zijn' (hoewel 4 vakanties per jaar...). Minstens 3 ervan hebben nu 'prijs'. Het grote gevaar is nu dat wanneer de cijfers wat beginnen dalen iedereen weer laks zal beginnen zijn. We zijn nog altijd niet aan de nieuwe patatten imho.
"We" wisten het wel degelijk. Misschien dat niet iedereen het wist (hoeft ook niet) maar zei die het moesten weten en er iets aan konden doen dus wel.
Ik ben die verhaaltjes van 'het is ons overvallen', 'we wisten van niks', 'we moeten nu ineens snel maatregelen treffen om erger te voorkomen' etc. eerlijk gezegd stilaan kotsbeu want het zijn gewoon ordinaire leugens.De Chinezen konden die argumenten gebruiken maar het westen die alles een maand of 2-3 passief zaten aan te kijken dus niet
Het had allemaal nooit zover hoeven te komen indien sommigen wat beter hadden opgelet.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
Eigenlijk is dit toch gemakkelijk om zo alles op de overheid steken.
Ik vraag me, en niet alleen nu in dit geval, of de mensen tegenwoordig zo dom zijn om alleen te doen wat een ander je gaat opleggen.
Als je de kranten nu bekijkt staat er altijd wel iets in van hoe je dit, hoe je dat, enz... moet doen om blijkbaar te kunnen leven.
Blijkbaar zitten de meeste hun verstand tegenwoordig in hunne smartphone. Triestige maatschappij waarin we leven.
maar het word wel hoog tijd dat we ook eens de hand in eigen boezem steken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
Mezelf nog eens quoten van een week geleden...
"We" wisten het wel degelijk. Misschien dat niet iedereen het wist (hoeft ook niet) maar zei die het moesten weten en er iets aan konden doen dus wel.
Ik ben die verhaaltjes van 'het is ons overvallen', 'we wisten van niks', 'we moeten nu ineens snel maatregelen treffen om erger te voorkomen' etc. eerlijk gezegd stilaan kotsbeu want het zijn gewoon ordinaire leugens.De Chinezen konden die argumenten gebruiken maar het westen die alles een maand of 2-3 passief zaten aan te kijken dus niet
Het had allemaal nooit zover hoeven te komen indien sommigen wat beter hadden opgelet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
Het had allemaal nooit zover hoeven te komen indien sommigen wat beter hadden opgelet.
Daarom dat ze zo lang getalmd hebben...
Was er enkel naar Jean Hesp en zijn kliek geluisterd, dan hadden we zelfs nog veel later maatregelen genomen.For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenMakkelijk praten hoor, als mensen uitkijken naar een skivakantie, daar vaak al duizenden euro’s voor neergeteld hebben en niet kunnen annuleren.
Het is dat ik niet ski, maar ik zou zeker ook vertrokken zijn. Ik zat toen óók in het ‘het is maar een griepje’-kamp.
Comment
Comment