Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Corona en de gevolgen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
-
Wat denk je nu dat ze in Borgerhout, molenbeek, Schaarbeek Anderlecht binnen gaan blijven? Die mannen leven op straat.
Zelfde in de buitenwijken van Parijs, gaan ze daar veel controleren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk BerichtenWat denk je nu dat ze in Borgerhout, molenbeek, Schaarbeek Anderlecht binnen gaan blijven? Die mannen leven op straat.
Zelfde in de buitenwijken van Parijs, gaan ze daar veel controleren?
de belgen die zijn gaan skien hebben veel meer corona verspreid dan die marokkanen op straat.
Comment
-
De maatregelen zijn zo maar eventjes in 10 talen uitgegeven in België“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
in de VS verwacht men 2 miljoen doden... ze zijn daar nog altijd niet wakker geschoten (sommige staten wel, maar dan nog)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenDe maatregelen zijn zo maar eventjes in 10 talen uitgegeven in België
Comment
-
Deze site lijkt mij ook interessant om up-to-date te blijven, even klikken op 'Meest recent epidemiologische update'.
https://epidemio.wiv-isp.be/ID/Pages...situation.aspxEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
die kijken vaak alleen maar Turkse televisie... en daar zijn officieel bijna geen coronabesmettingen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
Waar dan? Ik heb daar niets van gezien. En ik had het ook niet over de taal he, ik had het over de bron.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenen Italië: da's bijna 1 op 10 wat daar sterft.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
ik kom uit op 8.5% met de getallen vanuit de studie
(4.032/47.021) * 100 = 8.5
Comment
-
Waar dan? Ik heb daar niets van gezien. En ik had het ook niet over de taal he, ik had het over de bron.
https://www.rijksoverheid.nl/documen...en-anderstalig“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenik kom uit op 8.5% met de getallen vanuit de studie
(4.032/47.021) * 100 = 8.5Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Waar dan? Ik heb daar niets van gezien.
Hopla, click away
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
Comment