Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona en de gevolgen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Haha dit kan je niet menen, nu opeens passeren ze eens :p

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
    Ik had gezegd dat er zich ene niet hield aan social distancing op't forum.

Ze komen u uithalen voor verhoor.
    That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
    28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
    28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten

Ik had gezegd dat er zich ene niet hield aan social distancing op't forum.

Ze komen u uithalen voor verhoor.
      Chance dat je op speeddial staat voor zulke situaties.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

• zolang de lockdown niet wordt nageleefd of beter nog,verstrengt gaat dit niet opgelost geraken. En mss ook een idee,geef Bart De Wever geen aandacht meer. Die klootzak wil gewoon onrust zaaien.
        Hopelijk wordt deze crisis het einde voor Europa en Vlaanderen!
        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Gezinnen die volgens mij anders NOOIT gaan wandelen (aan de gemiddelde BMI te zien), zie je nu plotseling met opa & oma, de hond én de kindervoiture op stap.
          Aan sommige huizen stonden gisterennamiddag toch ook weer bovennormaal veel auto's geparkeerd.

Voor sommigen is het echt congé, en moeten ze genieten van 't mooie lenteweertje.
          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
            Gezinnen die volgens mij anders NOOIT gaan wandelen (aan de gemiddelde BMI te zien), zie je nu plotseling met opa & oma, de hond én de kindervoiture op stap.
            Aan sommige huizen stonden gisterennamiddag toch ook weer bovennormaal veel auto's geparkeerd.

Voor sommigen is het echt congé, en moeten ze genieten van 't mooie lenteweertje.
            Dito hier en fietsers die anders niet op ne fiets zitten. Deze morgen dan weer geen kat langs mijn dagelijkse wandeling. Wel weer veel verkeer.
            VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Ja, ik wandel anders NOOIT in eigen omgeving. Ik hou van verstedelijkt gebied dus pak snel de auto naar Brussel, Rijsel of zelfs Parijs als ik een dagje wil gaan wandelen met de kinderen/mijn vrouw.

Dat mag nu allemaal niet meer. Dus excuseer aan al diegenen die nu vaststellen dat ik plots eens buiten kom met m’n kinderen in eigen dorp. Mij zie je hier normaal niet, neen.

Zodra ik weer de auto mag pakken, ook niet meer.
              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                Allé ze zijn wakker geworden bij de retail/supermarkten. Die dode bij Colruyt heeft nu toch hun ogen laten opentrekken en hen tot nadenken gezet, iets wat het personeel al 3 weken geleden probeerde duidelijk te maken.
                Ik vind dat Colruyt wel traag heeft gereageerd en inconsistent.
                Waar Albert Heyn al plexiglas had staan, stond er niets bij Colruyt (ook wel wat moeilijker te regelen zonder band aan de kassa)
                Maar 2 weken ook geen ontsmettingsmateriaal bij Colruyt, terwijl er wel hand sanitizer is bij AH.
                Geen beschermingsmateriaal voor Colruyt mensen aan de kassa.

Vorige week dan eindelijk wel winkelkarretjes afspuiten bij de Colruyt.
                Maar toch ook grote verschillen in aanpak.
                Ene kassiermedewerkster was haar handen na iedere klant, doet iedere keer nieuwe handschoenen aan en spuit iets over de kar die er al stond.
                De andere (jobstudent): geen handschoenen, geen handen wassen, niets op de winkelkar.
                Misschien denkt ze dat ze zelf niet besmet gaat worden, maar dan nog moet ze toch ook zelf niet verspreiden.

Comment

• Wel een vermelding waard vind ik....de mensen uit de retail wagen ook hun leven voor ons,mss zelfs nog meer als degene in de zorg,want die kiezen bewust voor een "gevaarlijk" beroep
                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Ik vind dat er te weinig controle is ook, al meer dan 14 dagen gaan werken na de lockdown met een papier in mijn tas als bewijs dat ik moet gaan werken, maar tot nog toe deze brief niet nodig gehad, ik zou verwachten als je een stad binnen rijdt dat je toch is gecontroleerd wordt.

Achter ons nog nooit zoveel wandelaars, fietsers, met paard, brommer,... gezien dan normaal! En elke keer als onze hond het gezien heeft blaffen natuurlijk, vandaag ook weer, om 12u, kindjes aan het fietsen met de mama en de papa, terwijl ze in een dikke villa wonen met grote tuin, trampoline, schommel, noemt maar op...
                    Heb daar eigenlijk niets op tegen, maar ik moet met de namiddag werken en zou graag om 12u op mijn gemak kunnen eten! Dat ze dan in de namiddag is fietsen, wandelen,...

Ik vraag mij dan ook af waarom werken voor een dikke villa als men toch liever ergens anders gaat zitten? Bol het dan meteen volledig af, meer plaats voor ons... Ik kan genieten van eindelijk is thuis te zijn en in mijn hof te kunnen zitten! Waar ik momenteel dus nog geen tijd voor gehad heb.

Op het werk ook sommige, thoh als dit voorbij is ga ik het er is goed van pakken! Gelijk hebben ze, maar die verwachten dat ze deze zomer al de vlieger gaan kunnen nemen... forget it! Echt e.
                    Last edited by ; 06/04/2020, 18:10.

Comment

• mensen zien dit onterecht als vakantie en zijn nog te veel op straat en bedrijven en winkels zijn nog te veel verdoken open. Hopelijk strenge en lange verlenging. Goed voor het klimaat ook trouwens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                        Week is goed begonnen. Oudste broer is positief getest op covid19. :-(
                        Veel sterkte, iets waar ik toch ook wel bang voor heb en net daarom de regels zo goed als mogelijk volg, mijn ouders zijn 60+, mijn vader diabeet, ik mag er niet aan denken... en heb 2 broers, gelukkig houden ze zich allemaal aan de regels ook. Vieren, kussen en knuffelen kunnen we later nog! Wij houden contact via facetime, messenger enzo, keuze genoeg...
                        Last edited by ; 06/04/2020, 18:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                          mensen zien dit onterecht als vakantie en zijn nog te veel op straat en bedrijven en winkels zijn nog te veel verdoken open. Hopelijk strenge en lange verlenging. Goed voor het klimaat ook trouwens
                          Het klimaat zal er idd wel bij varen, jammer genoeg zal dit na deze crisis allemaal dubbel en dik te niet worden gedaan... als ik de mensen nu al bezig hoor. Zolang die idioten zich niet aan de regels houden kan het nog lang duren, mij kloten ze daar niet mee, ze kloten daar vooral zichzelf mee. Ik hoop alleen dat we gezond mogen blijven.

Comment

• Eens de maatregelen versoepelen zullen we zelf moeten goed blijven nadenken en dit nog voor een zeer lange tijd en dit zal voor vele moeilijk zijn .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                              Ik vind dat er te weinig controle is ook, al meer dan 14 dagen gaan werken na de lockdown met een papier in mijn tas als bewijs dat ik moet gaan werken, maar tot nog toe deze brief niet nodig gehad, ik zou verwachten als je een stad binnen rijdt dat je toch is gecontroleerd wordt.

Achter ons nog nooit zoveel wandelaars, fietsers, met paard, brommer,... gezien dan normaal! En elke keer als onze hond het gezien heeft blaffen natuurlijk, vandaag ook weer, om 12u, kindjes aan het fietsen met de mama en de papa, terwijl ze in een dikke villa wonen met grote tuin, trampoline, schommel, noemt maar op...
                              Heb daar eigenlijk niets op tegen, maar ik moet met de namiddag werken en zou graag om 12u op mijn gemak kunnen eten! Dat ze dan in de namiddag is fietsen, wandelen,...

Ik vraag mij dan ook af waarom werken voor een dikke villa als men toch liever ergens anders gaat zitten? Bol het dan meteen volledig af, meer plaats voor ons... Ik kan genieten van eindelijk is thuis te zijn en in mijn hof te kunnen zitten! Waar ik momenteel dus nog geen tijd voor gehad heb.

Op het werk ook sommige, thoh als dit voorbij is ga ik het er is goed van pakken! Gelijk hebben ze, maar die verwachten dat ze deze zomer al de vlieger gaan kunnen nemen... forget it! Echt e.
                              Amai, wat een verzuurde kerel ben jij seg.

Comment

Ik vind dat er te weinig controle is ook, al meer dan 14 dagen gaan werken na de lockdown met een papier in mijn tas als bewijs dat ik moet gaan werken, maar tot nog toe deze brief niet nodig gehad, ik zou verwachten als je een stad binnen rijdt dat je toch is gecontroleerd wordt.

Ik pak de vlieger van zodra ik mag. Reis gepland in juli en in september. Gaat het niet door, dan boek van zodra het kan. Op het werk weten ze het, reizen toegestaan —> bibi twee weken weg.

Maar ik DENK ook nog altijd dat we deze zomer gaan vliegen. Wedden dat de luchtvaartsector ervoor zorgt door te lobbyen?
                                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Amai, wat een verzuurde kerel ben jij seg.
                                  Daar is niets verzuurd aan, ik meld er zelf bij dat ik daar niets op tegen heb, wil daarmee gewoon zeggen, ze hebben thuis alles wat ze nodig hebben, er wordt nu juist gevraagd om zoveel mogelijk binnen te blijven, doe da dan ook! Er zijn er die het met veel minder moeten doen...

Da juist gij altijd commentaar hebt op mijn berichten, da weet ik ondertussen ook al, als er hier iemand verzuurd is ben jij het wel.
                                  Last edited by ; 06/04/2020, 18:56.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                                    Gezinnen die volgens mij anders NOOIT gaan wandelen (aan de gemiddelde BMI te zien), zie je nu plotseling met opa & oma, de hond én de kindervoiture op stap.

En sommigen met een oldtimer maar klagen dat ze geen toerke mogen doen, en als ze wel mogen zie je ze niet.

Z4 M40i

Comment

• Na de Corona misschien naar deze wagen gaan kijken.....

Comment

Daar is niets verzuurd aan, ik meld er zelf bij dat ik daar niets op tegen heb, wil daarmee gewoon zeggen, ze hebben thuis alles wat ze nodig hebben, er wordt nu juist gevraagd om zoveel mogelijk binnen te blijven, doe da dan ook! Er zijn er die het met veel minder moeten doen...

Da juist gij altijd commentaar hebt op mijn berichten, da weet ik ondertussen ook al, als er hier iemand verzuurd is ben jij het wel.
                                        Sorry, maar je klaagt dat mensen met gezin gaan wandelen, dat uw hond daarvan begint te blaffen en dat je daardoor niet rustig kan eten.
                                        De oplossing lijkt me dan toch meer in de hoek van uw hond te liggen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                                          Na de Corona misschien naar deze wagen gaan kijken.....
                                          https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...reviousPage=lr
                                          Zijn deze al ironisch cool? (grapje)
                                          Leuker interieur dan ik verwacht had, met die mooi ondersteunende zetels en die knoppen zo dicht bij het stuur, semi-BMW in feite. Houtinleg kan ik ook altijd smaken.

Comment

Working...
                                          X