Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona en de gevolgen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Daar is niets verzuurd aan, ik meld er zelf bij dat ik daar niets op tegen heb, wil daarmee gewoon zeggen, ze hebben thuis alles wat ze nodig hebben, er wordt nu juist gevraagd om zoveel mogelijk binnen te blijven, doe da dan ook! Er zijn er die het met veel minder moeten doen...

Da juist gij altijd commentaar hebt op mijn berichten, da weet ik ondertussen ook al, als er hier iemand verzuurd is ben jij het wel.
    Mensen van dezelfde familie mogen buiten komen om te wandelen of te fietsen, dat weet ondertussen zowat iedereen. Dat jij een verzuurde en een jaloerse mens bent bewijs je hier alvast wel overduidelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten

Sorry, maar je klaagt dat mensen met gezin gaan wandelen, dat uw hond daarvan begint te blaffen en dat je daardoor niet rustig kan eten.
      De oplossing lijkt me dan toch meer in de hoek van uw hond te liggen...
      En 't bazeke van die hond ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten

Sorry, maar je klaagt dat mensen met gezin gaan wandelen, dat uw hond daarvan begint te blaffen en dat je daardoor niet rustig kan eten.
        De oplossing lijkt me dan toch meer in de hoek van uw hond te liggen...
        Moet dat juist altijd om 12u zijn? Elke dag weer opnieuw? Terwijl ze heel de dag de tijd hebben om dit te doen... Het blijft trouwens niet bij die ene keer, ‘s avonds zijn ze daar alweer, ook meestal tijdens het eten... je zou denken dat ze het er om doen. Weet dat er naast ons ook nog is 5 hondjes lopen en ook die doen lustig mee, die heeft zelf haar hele tuin afgezet, maja door al dat kabaal in da baantje blaffen ze uiteindelijk toch.

Comment

• ze beginnen aan zachte opmars te komen,de Series 1 800. Zelf heb ik de Vitesse variant maar deze is wel nog iets wat ontbreekt.
          ze hebben hun imago altijd wat tegen gehad maar zijn eigenlijk heel goede wagens. Motorisch de keuze uit de Rover M series 2 liter (eigenlijk een geevolueerde O serie motor) die heel aangEnaam rijdt,veel koppel onderin en eigenlijk mechanisch heel sterk is of de C27A Honda V6 welke ik nog steeds één van de beste motoren ooit vind in combinatie van levensduur en rijplezier.
          De zwakkere punten zijn mss bij de eerste modellen de elektriciteit. Wat weinigen weten is dat deze wagens in hun tijd één van de meest geavanceerde onderstellen hadden. Dubbele driehoeken vooraan en multilink achteraan.
          Hopelijk krijgen ze als youngtimer het succes dat ze verdienen
          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Mensen van dezelfde familie mogen buiten komen om te wandelen of te fietsen, dat weet ondertussen zowat iedereen. Dat jij een verzuurde en een jaloerse mens bent bewijs je hier alvast wel overduidelijk.
            Zou ni weten waarom ik daar jaloers op moet zijn... nu hebben ze ineens wel tijd voor hun kindjes, anders zie je ze daar nooit.

Comment

Zou ni weten waarom ik daar jaloers op moet zijn... nu hebben ze ineens wel tijd voor hun kindjes, anders zie je ze daar nooit.

Tja, er is een coronacrisis aan de gang, moest je 't nog niet weten. De meeste mensen hebben meer tijd en de kinderen zitten ook thuis. Ook die mensen in de 'dikke villa's'.

We leven in een vrij land. Als je een probleem met mensen die langs uw huis passeren, dan raad ik je aan een chalet op een heuveltop in de Ardennen aan te schaffen en daar te gaan wonen.

Comment

• Voor wie het moest boeien,leuk artikel over deze wagens:

The Rover 800 emerged as the result of an ambitious Anglo-Japanese Joint Venture programme to produce new Rover- and Honda-badged executive cars.
                BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Tja, er is een coronacrisis aan de gang, moest je 't nog niet weten. De meeste mensen hebben meer tijd en de kinderen zitten ook thuis. Ook die mensen in de 'dikke villa's'.

We leven in een vrij land. Als je een probleem met mensen die langs uw huis passeren, dan raad ik je aan een chalet op een heuveltop in de Ardennen aan te schaffen en daar te gaan wonen.
                  Heb daar geen probleem mee, nogmaals! Het is vooral de moment, die weten ze wel goed te kiezen ja. Leest eerst goed alvorens je antwoord.

Comment

Het klimaat zal er idd wel bij varen, jammer genoeg zal dit na deze crisis allemaal dubbel en dik te niet worden gedaan... als ik de mensen nu al bezig hoor. Zolang die idioten zich niet aan de regels houden kan het nog lang duren, mij kloten ze daar niet mee, ze kloten daar vooral zichzelf mee. Ik hoop alleen dat we gezond mogen blijven.
                    Daar vrees ik ook voor. Gezondheid gaat nu echt boven alles vind ik. Zoals ik reeds gepost heb,ik kom echt niet buiten nu,soms wel zin maar enkel discipline kan ons redden. Thuis en in de tuin en garage is ook leuk hoor

Comment

Heb daar geen probleem mee, nogmaals! Het is vooral de moment, die weten ze wel goed te kiezen ja. Leest eerst goed alvorens je antwoord.
                      Een probleem met de moment hebben lijkt me naar mijn bescheiden mening ook een probleem te zijn. Misschien zelf eerst eens goed lezen vooraleer je antwoordt.

Comment

Een probleem met de moment hebben lijkt me naar mijn bescheiden mening ook een probleem te zijn. Misschien zelf eerst eens goed lezen vooraleer je antwoordt.
                        En dat mag niet dan? Ik heb daar eerlijk gezegd wel problemen mee ja! Voor iemand die in ploegen werkt kan ik mijn rust goed gebruiken. Ik kies daar zelf voor ja en zijt gerust. De dag dat de mogelijkheid bestaat zijn we daar weg... Er zijn namelijk nog dingen waar ik problemen mee heb!

Comment

En dat mag niet dan? Ik heb daar eerlijk gezegd wel problemen mee ja! Voor iemand die in ploegen werkt kan ik mijn rust goed gebruiken. Ik kies daar zelf voor ja en zijt gerust. De dag dat de mogelijkheid bestaat zijn we daar weg... Er zijn namelijk nog dingen waar ik problemen mee heb!
                          Dat heb ik nu al wel door dat je daar met nog dingen problemen hebt... .

Comment

Dat heb ik nu al wel door dat je daar met nog dingen problemen hebt... .
                            Maar dit ter zijde. Ik heb er geen problemen mee dat er gewandeld wordt, wij doen dit als we er al is tijd voor hebben ook, maar er wordt ook verwacht van zoveel mogelijk binnen te blijven. Dat je dan ene keer komt voorbij gewandeld ok, maar geen 20 keer per dag bij wijze van spreken! Da kan toch ook niet de bedoeling zijn?

Comment

Maar dit ter zijde. Ik heb er geen problemen mee dat er gewandeld wordt, wij doen dit als we er al is tijd voor hebben ook, maar er wordt ook verwacht van zoveel mogelijk binnen te blijven. Dat je dan ene keer komt voorbij gewandeld ok, maar geen 20 keer per dag bij wijze van spreken! Da kan toch ook niet de bedoeling zijn?
                              Ik ben nagenoeg heel de dag buiten met dit weer. In de voormiddag 70 km's in 't bos gefietst. Deze namiddag met m'n vrouw nog een eindje gefietst, de rest in de tuin. Mijn vrouw heeft een grote wandeling met de hond gedaan, enz... . Sorry, maar dat zijn de enigste dingen die nog mogen en die geen gevaar voor besmetting inhouden. Ik zou niet weten waarom ik, zeker met dit weer, binnen ga zitten kniezen hoor. Als die mensen bij u graag 20 keer per dag dezelfde route gaan wandelen, dan moeten zij dat weten hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                                Voor wie het moest boeien,leuk artikel over deze wagens:

https://www.aronline.co.uk/cars/rover/800/
                                Leuk, zal ik eens lezen.
                                Ge valt precies niet goed op tussen het gekakel hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten

Leuk, zal ik eens lezen.
                                  Ge valt precies niet goed op tussen het gekakel hier
                                  Tja, het is dan ook een 'corona-gekakel' topic hé.

Comment

Ik vind dat er te weinig controle is ook, al meer dan 14 dagen gaan werken na de lockdown met een papier in mijn tas als bewijs dat ik moet gaan werken, maar tot nog toe deze brief niet nodig gehad, ik zou verwachten als je een stad binnen rijdt dat je toch is gecontroleerd wordt.

Achter ons nog nooit zoveel wandelaars, fietsers, met paard, brommer,... gezien dan normaal! En elke keer als onze hond het gezien heeft blaffen natuurlijk, vandaag ook weer, om 12u, kindjes aan het fietsen met de mama en de papa, terwijl ze in een dikke villa wonen met grote tuin, trampoline, schommel, noemt maar op...
                                    Heb daar eigenlijk niets op tegen, maar ik moet met de namiddag werken en zou graag om 12u op mijn gemak kunnen eten! Dat ze dan in de namiddag is fietsen, wandelen,...

Ik vraag mij dan ook af waarom werken voor een dikke villa als men toch liever ergens anders gaat zitten? Bol het dan meteen volledig af, meer plaats voor ons... Ik kan genieten van eindelijk is thuis te zijn en in mijn hof te kunnen zitten! Waar ik momenteel dus nog geen tijd voor gehad heb.

Op het werk ook sommige, thoh als dit voorbij is ga ik het er is goed van pakken! Gelijk hebben ze, maar die verwachten dat ze deze zomer al de vlieger gaan kunnen nemen... forget it! Echt e.
                                    Waarom ga je dan ook bij een wandelpad wonen?
                                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Amaai wat een hoop gepijp voor een paar wandelaartjes

Comment

Moet dat juist altijd om 12u zijn? Elke dag weer opnieuw? Terwijl ze heel de dag de tijd hebben om dit te doen... Het blijft trouwens niet bij die ene keer, ‘s avonds zijn ze daar alweer, ook meestal tijdens het eten... je zou denken dat ze het er om doen. Weet dat er naast ons ook nog is 5 hondjes lopen en ook die doen lustig mee, die heeft zelf haar hele tuin afgezet, maja door al dat kabaal in da baantje blaffen ze uiteindelijk toch.
                                        Dus omdat jij en een andere buur luidruchtige honden moeten houden en die niet deftig kunnen africhten, mogen andere mensen niet meer gaan wandelen?
                                        Ja, die doen dat anders niet op dit uur, waarschijnlijk omdat ze dan aan het werken zijn. Nu niet, mooi weer, eindelijk tijd om eens met het gezin een beetje quality time te hebben.
                                        Misschien hebben die mensen het ook nodig om even buiten te komen om hun zorgen van zich af te zetten. Ouders die ziek en ze niet kunnen bezoeken, werk dat er misschien niet meer is volgende week, misschien staat die dikke villa volgende maand te koop omdat ze allebei hun job kwijt zijn...
                                        Dan wil jij toch niet die zure buur zijn? Zo ken ik je toch niet hier op dit forum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten

Waarom ga je dan ook bij een wandelpad wonen?
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten

Dus omdat jij en een andere buur luidruchtige honden moeten houden en die niet deftig kunnen africhten, mogen andere mensen niet meer gaan wandelen?
                                          Ja, die doen dat anders niet op dit uur, waarschijnlijk omdat ze dan aan het werken zijn. Nu niet, mooi weer, eindelijk tijd om eens met het gezin een beetje quality time te hebben.
                                          Misschien hebben die mensen het ook nodig om even buiten te komen om hun zorgen van zich af te zetten. Ouders die ziek en ze niet kunnen bezoeken, werk dat er misschien niet meer is volgende week, misschien staat die dikke villa volgende maand te koop omdat ze allebei hun job kwijt zijn...
                                          Dan wil jij toch niet die zure buur zijn? Zo ken ik je toch niet hier op dit forum.
                                          We wonen hier 10 jaar en we hebben nog nooit zoveel volk weten passeren sinds de lockdown. Dit baantje is van mij en de buren trouwens en moeten dit zelf onderhouden, een zure buur? Alles behalve! Maar moeten hier de laatste tijd wel veel verdragen van een ander! Sommige vergeten dat er momenteel wel nog mensen moeten gaan werken...

En moesten ze ouders hebben die ziek zijn dan zouden ze er niet mee over straat lopen. Idd, kinderen, ouders en grootouders!
                                          Wij komen enkel nog buiten om te werken, winkel en heel af en toe is te wandelen, maar laat het net die mensen zijn die klagen dat ze moeten binnen zitten, maar zich wel niet aan de regels houden! Dat is wat mij vooral stoort! Mij ga je niet horen klagen dat ik binnen moet blijven, is trouwens je burgerplicht momenteel, maar blijkbaar geldt dit niet voor iedereen...

We zijn nog maar enkele weken ver en dit kan nog lang duren trouwens! Laat ons hopen van niet, maar dit weekend zullen we nog wel te zien krijgen in de cijfers de komende dagen/weken.

Comment

Working...
                                          X