Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Corona en de gevolgen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenHet concept van de deelregeringen is mislukt door de populisten van NVA. Ik ken persoonlijk (om toch een beetje in "auto" te blijven) een NVA'er die heel zijn leven het koningshuis verfoeid heeft omwille van de zware wagens en de chauffeurs. Nu hij zelf een hoge ambtenaarsfunctie heeft stond er direct een zware Mercedes met chauffeur... Zo hypocriet zijn die mannen van NVA. Ze doen exact in Vlaanderen wat ze de andere in Belgie hebben verweten maar dan nog veel erger....
En ik mag dat zeggen,in 2019 ongeveer 100 000 euro belastingen betaald.....Z4 M40i
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenHet is hier precies een sossenforum geworden met al dat NVA bashen
De perfecte politieke partij bestaat helaas niet.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
-
ik vrees oprecht een clash binnenkort tss onze bevolking, als er stillekes-aan terug wordt aangemaand om te gaan werken...je hebt een groot deel die terug aan de slag willen om hun volle pree natuurlijk te hebben...maar ook omdat ze beseffen dat de remedie erger wordt in tjd als de kwaal en we onze kinderen hun toekomst hypothekeren...en je hebt een groot deel die willen wachten op 0-risico en die alle moeite zullen doen om gezond te blijven - das nobel - maar ziek worden en onder de max capaciteit blijven van onze zorg is ook nobelwant het helpt de maatschappij vooruit
tis en blijft een oorlogsituatie waar doden vallen die we niet willen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendamagnie
maar als die op +1.5 meter blijven doe ik hetzelfde op het werk, en damagwel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmaar natuurlijk, probleem is als je de mensen niet ziet en stemmen hoort die zich amuseren en denkt dat ze elkaar staan af te lebberen in de hof van de buren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik vrees oprecht een clash binnenkort tss onze bevolking, als er stillekes-aan terug wordt aangemaand om te gaan werken...je hebt een groot deel die terug aan de slag willen om hun volle pree natuurlijk te hebben...maar ook omdat ze beseffen dat de remedie erger wordt in tjd als de kwaal en we onze kinderen hun toekomst hypothekeren...en je hebt een groot deel die willen wachten op 0-risico en die alle moeite zullen doen om gezond te blijven - das nobel - maar ziek worden en onder de max capaciteit blijven van onze zorg is ook nobelwant het helpt de maatschappij vooruit
tis en blijft een oorlogsituatie waar doden vallen die we niet willen
ziek worden om de maatschappij te helpen is toch een stapje tever laat die volle pree(voor hoelang?) dan maar.
er zijn al genoeg zieken waar de maatschappij niet zo nobel voor is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten!
Dju, fout.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Mijn pa is hier van de week ook geweest met z'n koersfiets. Even dag komen zeggen in de tuin en alles vanop een min. afstand van 1,5m.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik vrees oprecht een clash binnenkort tss onze bevolking, als er stillekes-aan terug wordt aangemaand om te gaan werken...je hebt een groot deel die terug aan de slag willen om hun volle pree natuurlijk te hebben...maar ook omdat ze beseffen dat de remedie erger wordt in tjd als de kwaal en we onze kinderen hun toekomst hypothekeren...en je hebt een groot deel die willen wachten op 0-risico en die alle moeite zullen doen om gezond te blijven - das nobel - maar ziek worden en onder de max capaciteit blijven van onze zorg is ook nobelwant het helpt de maatschappij vooruit
tis en blijft een oorlogsituatie waar doden vallen die we niet willen'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krautli Bekijk Berichten
sorry he,maar maatschappij en nobel in 1 zin?
ziek worden om de maatschappij te helpen is toch een stapje tever laat die volle pree(voor hoelang?) dan maar.
er zijn al genoeg zieken waar de maatschappij niet zo nobel voor is.
Tuurlijk is het direct gerelateerd aan corona veiliger om de lock-down nog langer vol te houden. Het gaat zeker voor minder corona doden zorgen, en als bijkomstigheid minder doden door milieueffecten en minder verkeer.
Maar een economie die compleet plat gaat heeft ook secundaire effecten.
Meer familiegeweld door mensen die te lang op elkaars lip zitten (zit maar eens met 4 mensen op een appartement zonder terras nu), maar ook meer zelfmoorden door mensen die alles wat ze opgebouwd hebben zien verdwijnen als sneeuw voor de zon. Je zal maar net een zaak gestart zijn die nu plat ligt.
Als de economie lang plat gaat hebben we binnenkort simpelweg geen geld meer om verpleegsters en dokters te betalen, om ziekenhuizen te bouwen, te onderhouden etc.
Nu ben ik zeker geen voorstander om alles nu direct open te gooien, daar is simpelweg niet genoeg data voor om die beslissing te nemen. Dat er nu meer getest wordt en zal worden vind ik een goede beslissing. We moeten ook te weten komen hoeveel mensen nu al antistoffen hebben. Als dat naar 40 en 50% gaat, dan weten we dat het elke dag veiliger wordt, en dat ziekenhuizen de toevloed aan kunnen.
Maar nu weten we dat niet, en dan is open doen gevaarlijk.
Laat ons eerlijk zijn, mensen die in een autofabriek autos monteren kunnen niet altijd op 1.5 m van elkaar staan, dus daar is altijd extra risico.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Als de economie lang plat gaat hebben we binnenkort simpelweg geen geld meer om verpleegsters en dokters te betalen, om ziekenhuizen te bouwen, te onderhouden etc.
(single zijn, roken, en shiften draaien doen dat bvb ook)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenjosenjef hoe is het met hen intussen? durf de vraag niet goed te stellen maar doe het toch'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
maar uw insteek was wel just, uw ogen zijn net zo belangrijk, als je het dan toch goed wil doen
Camaro zijn masker trekt ook op niks, ik kom alleen met dit buiten om ook mijn ogen te beschermen!
Comment
-
Dat moet zelfs de armoedegrens niet zijn, in EW heb je die bovenlimiet dat maakt dat wanneer je normaal boven 2700 bruto zit je onder de 70% van je loon zakt. Dat brengt mensen in een situatie die op termijn meer en meer stress gaat geven. Want wat je levensstandaard ook is, daar op inleveren maakt mensen ongelukkig.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
Comment