Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Bekijk Berichten
Ja, ik ken ook wel mensen op het werk die een dokter hebben die heel snel een ziekenbriefje schrijft, maar dat zijn er steeds minder, net omdat er meer en meer controle op is. (en voor je dat gaat ontkennen, ik ken verschillende dokters die hiervoor al geschorst zijn geweest)
Als dat u gedacht is over huisdokters, dan scheelt er toch wel iets met u, of misschien wel met u huisdokter.
Nee het is helemaal niet zo simpel. Het feit dat je dat nog maar denkt alleen al bewijst dat je heel simplistisch redeneert.
Wat is er raar aan mijn visie?
Ik mag niet gaan werken van mijn dokter (neurochirurg), ook de dokter van het ziekenfonds waarbij ik al enkele keren op controle ben moeten gaan en de controlearts van het werk (idewe) zeggen hetzelfde.
Ze hebben op mijn vraag samen met het werk nog naar een alternatief gezocht, maar dat was er niet, dus ja dan zit er niks anders op he.
Ik zit dik tegen mijn goesting thuis, ik mis het werk, ik mis de de collega's, het sociaal contact.
En niet te vergeten het verschil in geld tussen werken en ziekenkas (ondertussen invaliditeit), ik doe hier serieus verlies aan, dus zou niet weten waarom ik dat zou willen.
Comment