Oorspronkelijk geplaatst door flappy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Corona en de gevolgen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk BerichtenIk snap ook wel waarom motor rijden niet mag.
Ik heb een boot, die mag niet het water in. Ook mag ik niet gaan suppen of surfen, terwijl ik,als ik in m'n eentje op het kanaal sup of met m'n gezin op de Maas vaar met de boot, 0% kans op besmetting heb, aangezien je niemand (dicht) tegen komt. De Maas is hier grensscheidend. De Nederlanders varen gewoon, wij mogen het niet.
Belachelijk? Als je naar de kans op besmetting kijkt wel. Net zoals motorrijden.
Begrijpelijk?
Ja.
Auto nemen enkel om naar de winkel te gaan. Da's makkelijk te snappen.
Als ik naar de boot mag rijden, mar de buurman ook met de auto naar het bos rijden, de buurman ernaast ook naar het strand, die daarnaast naar.... En zo krijg je weer 10000en mensen die naar 'eenzame' plaatsen gaan, waardoor het gewoon weer overal druk wordt, met alle gevolgen van dien. Dit is gewoon duidelijk. Enkel de auto nemen voor het werk of de winkel. Punt. Ben al blij dat we mogen wandelen/fietsen.
Verstuurd vanaf mijn TA-1012 met Tapatalk
Comment
-
Dat is waar. Ik spring ook een gat in de lucht als ik morgen weer het water op mag. Ik ben enorm gefrustreerd dat het niet mag, met dit mooie weer.
Maar ik vrees dat de mensen bij het vieren van de teugels dan weer allerlei gekke dingen gaan doen waardoor het in het algemeen drukker wordt. Ik ben benieuwd wat ze woensdag beslissen. Het probleem is altijd dat er een massa kiekens zijn die niet nadenken.
Jij rijdt met de motor, ik ga een stukje suppen of varen, en we letten erop dat we niemand tegen komen. Helemaal veilig, maar bij elke versoepeling komen 1000 achterlijke acties van mensen die geen verstand hebben, of het niet gebruiken, die het voor de rest verknoeien...
Ik zie hier op het platteland eigenlijk nauwelijks wat mis gaan...
Verstuurd vanaf mijn TA-1012 met Tapatalk
Last edited by metalpe; 14/04/2020, 09:03.
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
Maar ik vrees dat de mensen bij het vieren van de teugels dan weer allerlei gekke dingen gaan doen waardoor het in het algemeen drukker wordt. Ik ben benieuwd wat ze woensdag beslissen. Het probleem is altijd dat er een massa kiekens zijn die niet nadenken.
Jij rijdt met de motor, ik ga een stukje suppen of varen, en we letten erop dat we niemand tegen komen. Helemaal veiligheid, maar bij elke versoepeling komen 1000 achterlijke acties van mensen die geen verstand hebben, of het niet gebruiken, die het voor de rest verknoeien...
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
Sorry hè, maar dat is van die shit die ik recent nog in een docu zag. Anti-vax beweging. Wat mij betreft mogen ze’t verplichten of je komt geen enkele publieke plaats meer binnen.
De enige twee keer dat ik echt ziek ben geweest was telkens na een vaccin.
Ik hoef geen chemische producten als ik me goed voelBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
Hier gaan ze wss zeggen 3 mei met een optie op 11 mei ... als meelopers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
Ik ben nooit ziek,heb nooit ergens pijn en ben nooit moe. Ik heb nog nooit gerookt of gedronken en volg de maatregelen heel stipt.....
Ik hoef geen chemische producten als ik me goed voel
En een vaccin, is dat chemische brol?
Ik weet niet of je kinderen hebt, maar die heb of zou je dus ook nergens tegen laten inenten?
Hetgeen jij verkondigt is toch wel al een heel poosje achterhaald...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Dit!
onze overheid draagt een verpletterende verantwoordelijkheid nu tov de corona-slachtoffers, maar in de toekomst ook tegenover de psychische gezondheid van de vele mensen die in de werkeloosheid gaan geraken
ik hoop dat ik ongelijk krijg, dan is het niet voor niets geweest en in de achteruitkijkspiegel is altijd alles makkelijk...maar als alle stof is gaan liggen en er wordt onderzocht welk effect welke maatregel op de verspreiding invloed had...en als zou blijken dat met de basisregels rigoureus te volgen we ongeveer zelfde beeld hadden gekregen, dan was heel die lockdown 1 groot geld en banen veslindend monster
bij de noorderburen is er ook economische schade en gaan ook zaken over de kop, maar in verhouding veeeeeel minder, is er minder 2-spalt, integendeel...die gaan samen sterker uit deze verschrikkelijke crisis komen
wij zijn idd op korte tijd naar een verklikkerssamenleving vergleden...allemaal achter het raam onze medemens gaan bespieden en bekritiseren, terwijl het zo simpel kon zijn geweest...hou uw afstand en was uw handen, als dat niet lukt moet je op economische werkeloosheid, als uw winkel niet meer voldoende draait kan dat ook, garages de keuring fietsenmakers en weet ik nog wat allemaal had allemaal gekund...maar laat uw burgers vooral zelf de verantwoordelijkheid en beslissing nemen, daar worden ze groot van en fier op hun eigen !
maar ik hoop dat ik ongelijk heb (we zijn bestuurd geweest door macron, niet door rutte)Last edited by bobo; 14/04/2020, 12:33.
Comment
-
Ik ben nooit ziek,heb nooit ergens pijn en ben nooit moe. Ik heb nog nooit gerookt of gedronken en volg de maatregelen heel stipt.....
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Zelfde geval ( ik noem dit geluk hebben in je leven) ik ben in heel mijn carriere alles bij elkaar gerekend 4 1/2 weken thuis geweest van ziekte . De laatste keer was denk ik ‘96 met een zeer zware griep, wel sedert dan laat ik mij toch ieder jaar vaccineren hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenen Jocar
das niet specifiek op u, maar op de hele situatie vandaag de dag
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmaar laat uw burgers vooral zelf de verantwoordelijkheid en beslissing nemen, daar worden ze groot van en fier op hun eigen !Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
- Likes 1
Comment
-
Die 1000 pv’s die nu worden geschreven verhinderen niets
Het percentage mensen dat schijt heeft aan regels blijft hetzelfde
Neem uw verantwoordelijkheid, als je in een situatie komt die je niet bevalt, draai je om
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
Comment