Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona en de gevolgen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Deze is schrikwekkend om te volgen....

“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
      Ik had het hierboven al gepost in post 71, nevermind!
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

en dan zie je bij sommige landen dat het gewoon niet klopt

Rusland bijna niets... wat niet kan

Afrika: zelfde verhaal, en als het daar begint gaan er nog een pak slachtoffers bijvallen
        www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten

de belgen die zijn gaan skien hebben veel meer corona verspreid dan die marokkanen op straat.
          Idd! In oa Ischgl hebben ze hun best gedaan .

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

het is nu zo, alleen naar morgen kijken

ik vraag me af wie op voorhand zijn congee had laten vallen

Comment

omdat niemand toen al wist hoe erg het zou worden. Het werd in begin afgedaan als een griepke...
              www.peugeotforum.be

Comment

Ik ga daar heel eerlijk in zijn bobo (op het risico hier weer heel wat onzaligheid te moeten lezen): ik zeker niet.

Zelfs bij een overheid die dit zou afraden (maar niet verbieden) niet.
                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

(voor't zelfde geld brengt iemand het binnen in polen)

Comment

in Ischgl zou een barman aan de basis liggen van de grote besmetting. Die zou duizenden mensen hebben aangestoken. Italië was het een voetbalwedstrijd en de huisdokters zelf die bijgedragen hebben aan de verspreiding. In Frankrijk was het een religieuze gemeenschap die een bijeenkomst van 2500 gelovigen hebben gedaan waarbij ze allemaal handjes gegeven hebben. En vermits we niet van ons gezicht kunnen afblijven...
                    www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                      En vermits we niet van ons gezicht kunnen afblijven...
                      das kei-moeilijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        het is nu zo, alleen naar morgen kijken

ik vraag me af wie op voorhand zijn congee had laten vallen
                        Als moest bewezen worden dat economische redenen een rol speelden kunnen ze niet genoeg gestraft worden. Ik geloof nooit dat ze er niks van wisten voor het krokusverlof want in oa China vielen ze al als vliegen toen en in Europa was het ook al aanwezig.

Maar idd, nu is het te laat en moeten we het opgelost krijgen. Gaat nog lang duren imo.

Comment

en dan zie je bij sommige landen dat het gewoon niet klopt

Rusland bijna niets... wat niet kan

Afrika: zelfde verhaal, en als het daar begint gaan er nog een pak slachtoffers bijvallen
                          Cijfers zijn obv wat de landen en hun overheden doorgeven. En dat kennen we bij Rusland...

Karige info vanuit RUS zelf: https://www.themoscowtimes.com/2020/...arch-22-a69117
                          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

ik kan het ook niet... ben een lichte nagelbijter, dus mijn vingers steken bij wijze van spreken constant in mijne mond
                            www.peugeotforum.be

Comment

ik kan het ook niet... ben een lichte nagelbijter, dus mijn vingers steken bij wijze van spreken constant in mijne mond
                              en ge gaat nu nog meer nagelbijten wrs

Comment

(voor't zelfde geld brengt iemand het binnen in polen)
                                Dat is ook al gebeurd ondertussen

Comment

via een benz dealer wrs die in de rest van europa de prijs van het onderhoud te hoog vond

grapje he jocar, aub

Comment

en ge gaat nu nog meer nagelbijten wrs
                                    heel eerlijk: denk al dat ik het gehad heb. Keelpijn, druk op de borstkast. Was begin vorige week en is nu al gedaan. Kom enkel buiten als het echt maar dan ook echt moet (als het eten op is) en dan neem ik een eigen zak mee en raak ik enkel de spullen aan die ik koop. Niet zoals nog veel mensen doen: 25 keer aan verschillende appels voelen
                                    www.peugeotforum.be

Comment

ik denk dat soms ook, maar mijn longen zijn nog altijd niet 100% door het roken

moest daarnet mijn moeder gaan afzetten bij klina om nog maar eens een hersentumor te laten verwijderen, tot aan de deur mocht ik maar ben blij dat het een relatief rustige - stilte voor de storm - week is

Comment

via een benz dealer wrs die in de rest van europa de prijs van het onderhoud te hoog vond

grapje he jocar, aub
                                        Hahaha, idd

Nuja, ik steun nu zoveel mogelijk onze eigen middenstand uiteraard behalve dat incompetent zootje stealers want daar krijgen ze mij hier niet meer binnen

Comment

• thx

Comment

Working...
                                          X