Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Waar zijn ze gvd toch mee bezig daar in Brussel? Mag wel, mag niet.
Kappers mogen nog altijd open zijn, gaan vissen mag ook nog altijd. Die twee zijn volgens mij ook nog altijd geen essentiële verplaatsingen.
Die regering in Brussel is een bende incompetentie!
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Idem met de moto, alle lichaamsdelen bedekt en je zit achter een helm. Je kan sowieso niemand besmetten noch besmet worden. Had gevraagd op de twitteraccount van crisiscenter_be en eerst mocht het wel (zelfs een antwoord gekregen met de commentaar 'geniet ervan' bij) en daarna ineens niet meer??
Goed ja, rond de kerktoren rijden kan altijd hé.Je kunt altijd op weg zijn naar een winkel, apotheek etc. en dat mag wel.
overdag is het makkelijk om je eruit te lullen maar na sluitingstijd en in weekend wordt al wat lastiger. Hoewel, gaan tanken mag ook dus ja
Waar zijn ze gvd toch mee bezig daar in Brussel? Mag wel, mag niet.
Kappers mogen nog altijd open zijn, gaan vissen mag ook nog altijd. Die twee zijn volgens mij ook nog altijd geen essentiële verplaatsingen.
Die regering in Brussel is een bende incompetentie!
Die regering neemt deze beslissingen aan de hand van adviezen van wetenschappers, virologen...
Het gaat over een onbekend virus: logisch dat je niet alles op voorhand weet en dus regelmatig moet bijsturen.
Bovendien zijn er dus nog steeds kiekens en kuikens die het nodig achten hun kl.. te moeten vegen aan de opgelegde maatregelen en/of er hun eigen interpretatie aan moeten geven, want zij weten het allemaal uiteraard veel beter.
Persoonlijk vind ik de aanpak van 'onze regering' nog lang zo slecht niet en ja, Uytterhoeven had er indertijd een programma over: 'Alles kan beter'.
Ben hier ook wel tevreden met de aanpak van onze regering. Je hebt altijd mensen die op politiekers zullen afgeven gewoon omdat het politiekers zijn, maar hier doen ze toch echt gewoon wat ze moeten doen met de informatie die ze hebben.
We gaan hier relatief goed uitkomen, is mijn gevoel!
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Nu is de aanpak ok. In het begin hadden ze veel korter op de bal moeten spelen. Alle peeps die terugkwamen van hun skireisjes in Noord Italië hadden in quarantaine moeten gaan of getest worden. Hetzelfde met alles studenten die nu van Madrid terugkomen. Veel te laks.
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Nu is de aanpak ok. In het begin hadden ze veel korter op de bal moeten spelen. Alle peeps die terugkwamen van hun skireisjes in Noord Italië hadden in quarantaine moeten gaan of getest worden. Hetzelfde met alles studenten die nu van Madrid terugkomen. Veel te laks.
Ik ga heel eerlijk zijn: tot begin maart heb ik ook in het kamp 'het is maar een griepje' gezeten. Straks, als deze pandemie gedaan is, gaan we in België hoeveel doden hebben?
Ik ben er redelijk zeker van dat het getal minder zal zijn dan het jaarlijkse aantal griepdoden (ik las ergens 10.000 in BE elk jaar).
Alles té vroeg afschermen/afsluiten zal er toe leiden dat bij de minste versoepeling het terug enorm aanwakkert.
Nu kan je maar hopen dat er enorm veel mensen als besmet zijn zonder dat ze het weten. Die kunnen het virus nadien niet meer verder verspreiden eens genezen.
Immuniteit opbouwen is enorm belangrijk, tenzij we het leven zoals vandaag nog 12-18 maanden willen volhouden tot er een vaccin is.
In de pure basis was er iets te zeggen voor de aanpak van UK en NL: harde lockdown voor al wie 65+ is of één van de risicoziekten heeft. En al de rest vrij laten rondlopen. Zo krijg je heel wat besmettingen en relatief weinig sterftegevallen. Het heeft niet gewerkt, maar theoretisch snap ik het.
Als je de tabel in Italië gaat ontleden, valt het enorm op hoezeer mensen met een andere ziekte (in combinatie met hogere leeftijd) echt getroffen worden.
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Nu is de aanpak ok. In het begin hadden ze veel korter op de bal moeten spelen. Alle peeps die terugkwamen van hun skireisjes in Noord Italië hadden in quarantaine moeten gaan of getest worden. Hetzelfde met alles studenten die nu van Madrid terugkomen. Veel te laks.
absoluut. reizen in europa is poepsimpel. men had dit eerder moeten aan banden leggen. er zijn veel erasmus studenten die efkes over en weer vliegen voor een trouwfeest of dergelijke. kinderen na hun skiverlof meteen terug naar school laten gaan was ook onverantwoord. maar goed, of er nu 100 of 5000 gevallen zijn: de epidemie kan pas stoppen na een lockdown van 8-10 weken, of wanneer er voldoende testcapaciteit is om alle verdachte gevallen en hun omgeving meteen te kunnen isoleren. In mei zal wellicht de situatie is veel landen verbeterd zijn, ook in spanje, de UK, de VS (ondanks trump) ... wij hebben nu nog het 'geluk' dat we wellicht de maximale capaciteit van de ziekenhuizen niet zullen overschrijden, waar dat in veel andere landen wel het geval is of zal zijn.
Waar zijn ze gvd toch mee bezig daar in Brussel? Mag wel, mag niet.
Kappers mogen nog altijd open zijn, gaan vissen mag ook nog altijd. Die twee zijn volgens mij ook nog altijd geen essentiële verplaatsingen.
Die regering in Brussel is een bende incompetentie!
Ik denk dat veel mensen onderschatten wat het is om beslissingen te nemen met de info die op dat moment voorhanden is. Ik heb mijn medewerkers ook nog maandag en een paar dinsdag op kantoor gehad, achteraf bekeken was dat een serieus risico...
Ik denk dat veel mensen onderschatten wat het is om beslissingen te nemen met de info die op dat moment voorhanden is. Ik heb mijn medewerkers ook nog maandag en een paar dinsdag op kantoor gehad, achteraf bekeken was dat een serieus risico...
Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
Kan zijn, maar politiekers worden hiervoor betaald. Je kiest trouwens zelf voor zo een positie, en je weet dat je in de kijker zal lopen. Uit kritiek en commentaar moet je maar lessen trekken. Als je het zo niet bekijkt, best niet in de politiek stappen.
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Kan zijn, maar politiekers worden hiervoor betaald. Je kiest trouwens zelf voor zo een positie, en je weet dat je in de kijker zal lopen. Uit kritiek en commentaar moet je maar lessen trekken. Als je het zo niet bekijkt, best niet in de politiek stappen.
Ik word ook betaald om leiding te geven, maar dat geeft mij geen glazen bol ... Je zal het eerst zelf moeten meemaken om het te kunnen begrijpen misschien. En dan mag kritiek volgen en daar moet je inderdaad tegen kunnen, maar we blijven toch allemaal mensen niet? Uiteindelijk wat geeft iemand recht van spreken als hij zelf niet de verantwoordelijkheid opneemt?
Hond Rolo is zo blij dat zijn baasjes nu door het coronavirus zoveel thuis zijn, dat hij er maar op los kwispelt. Maar al dat gekwispel is hem duur komen te zijn: hij heeft namelijk zijn staart verzwikt.
Ik word ook betaald om leiding te geven, maar dat geeft mij geen glazen bol ... Je zal het eerst zelf moeten meemaken om het te kunnen begrijpen misschien. En dan mag kritiek volgen en daar moet je inderdaad tegen kunnen, maar we blijven toch allemaal mensen niet? Uiteindelijk wat geeft iemand recht van spreken als hij zelf niet de verantwoordelijkheid opneemt?
Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
Hoe komt het dan dat ik het wel kon voorspellen? Er zijn gewoon te weinig mensen met ballen in de politiek, die durven knopen doorhakken. Het postje zou in het gedrang kunnen komen.
Trouwens mensen hebben absoluut recht van spreken. Ik neem ook verantwoordelijkheid op op mijn werk. Daar kan ook kritiek op komen.
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Ik word ook betaald om leiding te geven, maar dat geeft mij geen glazen bol ... Je zal het eerst zelf moeten meemaken om het te kunnen begrijpen misschien. En dan mag kritiek volgen en daar moet je inderdaad tegen kunnen, maar we blijven toch allemaal mensen niet? Uiteindelijk wat geeft iemand recht van spreken als hij zelf niet de verantwoordelijkheid opneemt?
Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
'we blijven allemaal mensen' zeer mooi,al wordt dat al te vaak vergeten,en denken sommige een trapje hoger of boven de mensheid te staan.
mss was het gewoon tijd voor een lesje nederigheid?
vbo - was perfect voorspelbaar - waarschuwt dat mensen bijna liever thuis blijven en zo minder risico willen lopen op besmetting, met alle bijkomende maatregelen is het financieel ook doenbaar
nog even en ook onze voedingsketen komt tot stilstand, zij het door een gebrek aan verpakking of volk...en dan is't la guerre
mensen moeten motivatie hebben om te blijven werken...
Hoe komt het dan dat ik het wel kon voorspellen? Er zijn gewoon te weinig mensen met ballen in de politiek, die durven knopen doorhakken. Het postje zou in het gedrang kunnen komen.
Trouwens mensen hebben absoluut recht van spreken. Ik neem ook verantwoordelijkheid op op mijn werk. Daar kan ook kritiek op komen.
Het is gemakkelijk "ballen" te hebben als je geen verantwoordelijkheid hebt
vbo - was perfect voorspelbaar - waarschuwt dat mensen bijna liever thuis blijven en zo minder risico willen lopen op besmetting, met alle bijkomende maatregelen is het financieel ook doenbaar
nog even en ook onze voedingsketen komt tot stilstand, zij het door een gebrek aan verpakking of volk...en dan is't la guerre
mensen moeten motivatie hebben om te blijven werken...
Bij ons afwezigheid van 40% op de werkvloer, terwijl de sector wel kritisch is. Motiveren van mensen is echt superbelangrijk in die sectoren. Allemaal afwegingen die volgens sommigen hier duiden op een gebrek aan lef
Comment