Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona en de gevolgen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die cijfers tussen landen zijn inderdaad totaal niet te vergelijken.
    Sowieso zullen de cijfers uit China bv énorm veel lager liggen dat ze in werkelijkheid waren.
    Als je de leefomstandigheden in die grootsteden in China kent, zijn die maatregelen in Wuhan sowieso veel te laat gekomen.
    No way dat daar maar amper 3000 doden gevallen zijn in totaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
      Die cijfers tussen landen zijn inderdaad totaal niet te vergelijken.
      Sowieso zullen de cijfers uit China bv énorm veel lager liggen dat ze in werkelijkheid waren.
      Als je de leefomstandigheden in die grootsteden in China kent, zijn die maatregelen in Wuhan sowieso veel te laat gekomen.
      No way dat daar maar amper 3000 doden gevallen zijn in totaal.
      Die foto's gezien van die 50.000 urnen die in wuhan geleverd geweest zijn?
      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten

Die foto's gezien van die 50.000 urnen die in wuhan geleverd geweest zijn?
        Idd nuff said

Comment

• Zoals ik reeds zei,het is een veel ernstigere situatie dan we ooit dachten....Sterkte voor alle slachtoffers...
          Verschrikkelijk dat zoveel mensen nog steeds met geld bezig zijn. Het is toch geen oorlog?er zijn toch geen eigendommen vernielt of afgenomen...dan zullen we wat minder gaan moeten consumeren hé de komende jaren....Ik zie dat zitten.
          Even nog een opmerking voor BNP Paribas Fortis. Dé bank die in 2008 staatssteun nodig had gaat nu zich zelf verrijken ipv de mensen en bedrijven te steunen. ING en KBC waren in 2008 niet in de problemen en deze gaan nu de mensen en bedrijven voorrang geven.
          Generale Bank van weleer,blijven altijd even grote gangsters
          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Ook juist op het nieuws gehoord. Regelrechte schande! Was destijds net op tijd weg bij Fortis
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
              Zoals ik reeds zei,het is een veel ernstigere situatie dan we ooit dachten....Sterkte voor alle slachtoffers...
              Verschrikkelijk dat zoveel mensen nog steeds met geld bezig zijn. Het is toch geen oorlog?er zijn toch geen eigendommen vernielt of afgenomen...dan zullen we wat minder gaan moeten consumeren hé de komende jaren....Ik zie dat zitten.
              Even nog een opmerking voor BNP Paribas Fortis. Dé bank die in 2008 staatssteun nodig had gaat nu zich zelf verrijken ipv de mensen en bedrijven te steunen. ING en KBC waren in 2008 niet in de problemen en deze gaan nu de mensen en bedrijven voorrang geven.
              Je zou die bank haast de problemen van toen toewensen, typisch Frans chauvinisme, bah!

Comment

• geld is toch niet belangrijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  geld is toch niet belangrijk?
                  Voor onze sociale zekerheid wel imo, zeker nu en binnenkort bij de afrekening nog meer.
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Je zou die bank haast de problemen van toen toewensen, typisch Frans chauvinisme, bah!
                    echt waar,een ziekte wens ik niemand toe...maar ik hoop wel dat dergelijke bedrijven de afgrond in gaan met veel verlies voor aandeelhouders en nog meer schaamte.
                    Net zoals die schandalige cheque voor mensen met een tweede verblijf. Die mensen hebben dat echt niet nodig,laat de maatregelen nu een bewust voor de zwakkere.
                    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Voor onze sociale zekerheid wel imo, zeker nu en binnenkort bij de afrekening nog meer.
                      geld moet achteraf maar eens gehaald worden waar het gehaald kan worden. Nietsnutten hun uitkering afpakken en eindelijk een taks op vermogens! En de working class en de kmo's wat meer zuurstof geven

Comment

• ...knokke heeft geen gemeentetaks, me dunkt dat het voor heel veel zogezegd 2-deverblijvers de domicil is...was pure reclame van den baas van de generale voor zijn gemeente, kwestie van de vastgoedprijzen op peil te houden

maar geld is niet belangrijk

Comment

geld moet achteraf maar eens gehaald worden waar het gehaald kan worden. Nietsnutten hun uitkering afpakken en eindelijk een taks op vermogens! En de working class en de kmo's wat meer zuurstof geven
                          Nu enkel de politici met hun eigen vermogens nog overtuigen

Comment

Zoals ik reeds zei,het is een veel ernstigere situatie dan we ooit dachten....Sterkte voor alle slachtoffers...
                            wedden dat de ceo van ing eerst zijn eigen zakken vult(net als destijds met de ontslag en sluitingsronde) en dan zoveel mogelijk naar nl versluist?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krautli Bekijk Berichten

wedden dat de ceo van ing eerst zijn eigen zakken vult(net als destijds met de ontslag en sluitingsronde) en dan zoveel mogelijk naar nl versluist?
                              Het is na de ‘ontslag- en sluitingsronde’ wel een enorm veel betere plek om te werken. Volledig agile, flexibele werktijden, veel meer mogelijkheden.

Ik ken trouwens héél wat collega’s die zelf opgestapt zijn in plaats van ‘ontslagen’ te worden. Met een leuke ontslagpremie.

En echte ontslagen? Laat ons zeggen dat die meer dan terecht waren. Je kan leven van uw werkgever, en leven voor uw werkgever. Als het een beetje te veel naar 1 neigt...

Mij hoor je niet klagen. Wij zijn een heel gezond bedrijf, personeel is enorm correct verloond. Geen klachten hier!

Trouwens, beter op de man af vragen: ben jij Andre123?
                              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Verwachten dat banken ethisch omgaan met geld is verwachten van een hoer dat ze maagd is mijn gedacht.
                                Maar dat buiten beschouwing gelaten worden er toch wel een aantal dingen door elkaar gegooid.
                                Ten tijde van de Belgische staatssteun in 2008 was het nog steeds de BE/NL parel aan de spreekwoordelijke finance kroon, namelijk Fortis NV die zich in volle financiële crisis verslikt had in de overname van ABN AMRO.
                                De Fransen van BNP kwamen pas in beeld nadat het spel 'gered' was door de BE/NL staat en zij de boel overkochten in ruil voor aandelen voor de Belgische staat in BNP Paribas.
                                Wat dus nu zou betekenen dat indien ze geen dividend zouden uitkeren onze bodemloze put aka de Belgische staatskas ook 300 miljoen euro door de neus geboord ziet.
                                Nu is dat bedrag op het totaal van wat dit 'griepje' ons gaat kosten ongetwijfeld peanuts, maar 300 miljoen minder zal ergens anders weggekretst moeten worden hé ?
                                Daar kunt ge al een ferm aantal FFP2 maskers, beschermende schorten en met wat chance nog drie extra verpleegsters (m/v) mee aan den draai houden, ik zeg maar wat.
                                Dus dit wegzetten als 'Frans chauvinisme' vind ik een beetje vreemd aangezien er een deel in onze staatskas terugkomt ?
                                Dat is zo'n beetje als die KLM'ers die zitten te zeuren dat ze platgetrokken worden door Air France. Allemaal vervelend, maar het is wel dankzij hun dat ze nog vliegen, als het van de NL staat had afgehangen, dan zaten ze nu thuis bij de 'Sabeniens' bij een tas koffie, te mijmeren over vervlogen tijden - pun intended.
                                Of ze waren opgevist door dat plebse Ryanair godbetert. Aan de helft van hun pré welteverstaan.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk

Last edited by Fre79; 01/04/2020, 16:21.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  geld is toch niet belangrijk?
                                  Ik vind het toch een gemakkelijk iets om te hebben

In mijn dagelijkse job ben ik vanaf deze maand op 50% EW gezet en mijn zaak ligt ook volledig op z'n gat.

BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten

Het is na de ‘ontslag- en sluitingsronde’ wel een enorm veel betere plek om te werken. Volledig agile, flexibele werktijden, veel meer mogelijkheden.

Ik ken trouwens héél wat collega’s die zelf opgestapt zijn in plaats van ‘ontslagen’ te worden. Met een leuke ontslagpremie.

En echte ontslagen? Laat ons zeggen dat die meer dan terecht waren. Je kan leven van uw werkgever, en leven voor uw werkgever. Als het een beetje te veel naar 1 neigt...

Mij hoor je niet klagen. Wij zijn een heel gezond bedrijf, personeel is enorm correct verloond. Geen klachten hier!

Oei, is Andre weg?
                                    BMW X5 45e

Comment

Ik vind dat altijd een mooie uitspraak. Over welke taks spreken we dan? En vanaf welk vermogen?

En wat met de vermogende mensen die hun geld/activiteiten hier dan -meer dan waarschijnlijk- weghalen en in het buitenland parkeren?

BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten

omdat andre ook al eens zijn mening gezegd heeft over ing mss?
                                        hier in de omgeving is ing alvast veel klanten kwijtgespeeld door hun houding.
                                        er zijn heus wel meer mensen die het spel van ing niet kunnen apprecieren.
                                        onlangs nog gelezen dat de hele overnamefarce hen een verlies van 10 miljard heeft gekost?
                                        personeel enorm correct verloond met het geld van de klanten.......
                                        ben jij tevreden,mooi voor u,aan een betere werkplek hebben klanten geen boodschap vrees ik, maar we dwalen tever af,heeft niets met corona te maken.
                                        Last edited by krautli; 01/04/2020, 16:55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krautli Bekijk Berichten

omdat andre ook al eens zijn mening gezegd heeft over ing mss?
                                          hier in de omgeving is ing alvast veel klanten kwijtgespeeld door hun houding.
                                          er zijn heus wel meer mensen die het spel van ing niet kunnen apprecieren.
                                          onlangs nog gelezen dat de hele overnamefarce hen een verlies van 10 miljard heeft gekost?
                                          personeel enorm correct verloond met het geld van de klanten.......
                                          ben jij tevreden,mooi voor u,maar we dwalen tever af,heeft niets met corona te maken.
                                          Neen, eerder omdat je exact dezelfde schrijfstijl dan Dre hebt...
                                          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Working...
                                          X