Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Corona en de gevolgen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Bwa, dat zou ik nu niet direct zeggen.
André 123 is volgens mij alive and kicking: op autofans.be staat een zeer recente reactie van hem, zoals we hem kennen uiteraard
https://autofans.be/nieuws/vraag/454...limaatregeling
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
belasting op geld voor wie de intrest meer is dan het gemiddelde loon bvb? dat is nog gul hé
Ik heb een spaarrekening bij de kbc met 5.67% basisrente en 2,2% getrouwheidspremie. Dan komde al helemaal niet ver om aan 2.000€ rente te geraken..
Ik begrijp het allemaal wel om geld bij de vermogende te gaan halen, maar ik vind dat toch een moeilijke oefening imo.Last edited by kefkie; 02/04/2020, 01:24.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
Pakt dat een gemiddeld maandloon 2.000€ is. Dan moet je “maar” 400.000€ op de bank hebben staan aan 0,5% rente..
Ik heb een spaarrekening bij de kbc met 5.67% basisrente en 2,2% getrouwheidspremie. Dan komde al helemaal niet ver om aan 2.000€ rente te geraken..
Ik begrijp het allemaal wel om geld bij de vermogende te gaan halen, maar ik vind dat toch een moeilijke oefening imo.
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
- Likes 1
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk begrijp het allemaal wel om geld bij de vermogende te gaan halen, maar ik vind dat toch een moeilijke oefening imo.
Het mag voor mij toch eens gedaan zijn met onderscheid tussen inkomsten uit arbeid en vermogen.
Iemand die maandelijks 3.000€ verdiend met iedere dag te gaan werken betaalt daar bijna 50% belasting op. Krijg je datzelfde bedrag uit vermogen, dan betaal je amper iets...Last edited by Chris_147; 02/04/2020, 09:14.
Comment
-
Zal nog een spaarrekening zijn van zijn ouders van bij zijn geboorte.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Waarom hebt ge dat zo lang geheim gehouden????? Ik ga onmiddellijk een dringende(!) afspraak maken op het KBC-kantoor. Met dat social distancinggedoe waarschijnlijk niet gemakkelijk nu dit aanbod openbaar is geworden!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenIn Nederland en wat andere landen lukt dat toch wel...
Het mag voor mij toch eens gedaan zijn met onderscheid tussen inkomsten uit arbeid en vermogen.
Iemand die maandelijks 3.000€ verdiend met iedere dag te gaan werken betaalt daar bijna 50% belasting op. Krijg je datzelfde bedrag uit vermogen, dan betaal je amper iets...
Comment
-
Pakt dat een gemiddeld maandloon 2.000€ is. Dan moet je “maar” 400.000€ op de bank hebben staan aan 0,5% rente..
Ik begrijp het allemaal wel om geld bij de vermogende te gaan halen, maar ik vind dat toch een moeilijke oefening imo.
Als je dat niet in iets anders steekt ben je gewoon een kalf.
Ofwel heb je zoveel geld dat het U niet meer interesseert.
Wat betreft die rente geloof ik er weinig van hoor
That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Laat weten hoe het afgelopen is met de afspraak in het kantoor Voor zo'n rente wil ik mijn principes zelfs opzij zetten en na 12 jaar terug klant worden bij een grootbankThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
het nl -systeem is natuurlijk goed voor de economie...spenderen en zien dat je nix spaart
maar aan de andere kant - hier gaan we weer - kijk ook eens naar daar ipv de INkomsten, naar hun UITgaven, want daar ligt het verschil uiteindelijk
maar dat was allemaal tot een maand geleden, vanaf nu is't allemaal anders, ons model zal aangepast worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
Voor zo'n rente doe ik zelfs hun wekelijkse was en strijk.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
Iemand die maandelijks 3.000€ verdiend met iedere dag te gaan werken betaalt daar bijna 50% belasting op. Krijg je datzelfde bedrag uit vermogen, dan betaal je amper iets...
Bovendien wordt die 30 % gretig geïnd op de eventuele winst, maar als je één of ander beleggingsfonds met verlies verkoopt, gebeurt er niets en mag je dat verlies 100% behouden.
Erg motiverend om te investeren is dat nu toch ook niet.
Voor alle duidelijkheid: ik heb het hier over de gemiddelde burger die een beetje spaarcentjes wil en durft te investeren, niet over miljonairs die 1130 achterpoortjes kunnen gebruiken.
- Likes 1
Comment
Comment