Wat baten uil en bril zeker? Maar dan merk je pas hoe klein een netwerkje maar moet zijn om een verspreiding verder te zetten.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Corona en de gevolgen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Heb ze op televisie horen verkondigen dat je zeker niet moet nalaten naar dokter en ziekenhuis te gaan voor andere aandoeningen.
Vader van de buurvrouw is binnengegaan voor een geplande neusoperatie en is er nooit meer vertrokken, begin vorige week geïntubeerd en donderdag overleden... Haar man, een hartpatiënt, zijn ze gisterenavond met de ambulance komen halen nadat hij zich onwel voelde door alle stress ten gevolge van het overlijden van zijn schoonvader...Last edited by N-D-D-V-D-B; 06/04/2020, 12:41.For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
Ja daar mogen ze nu ook van zeggen wat ze willen, maar voor een kleine ingreep zou ik nu toch ook niet binnen gaan.
Mijn dochter is vorige week haar eerste echo van de zwangerschap gaan laten nemen. Ook een bizar gegeven nu in deze tijd. Haar man mocht ook niet mee.
Dus wat mij betreft, hoort zij nu ook 14d in quarantaine.
Comment
-
Het is idd erg. Wat ik elke dag zie, zelfs vanuit mijn kot, wat sommige mensen allemaal uitsteken
Sommige huizen lijken wel de zoete inval, waar meer bezoek komt dan vroeger. Kinderen, kleinkinderen, buren...
Misschien dat 80 procent ernaar leeft maar die andere 20 procent verbrodden het dan voor iedereen. Zal wel zijn dat de cijfers niet echt zakken
Probleem is dat die idioten dan nog vaak de keurige opvolgers besmettenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenHet is idd erg. Wat ik elke dag zie, zelfs vanuit mijn kot, wat sommige mensen allemaal uitsteken
Sommige huizen lijken wel de zoete inval, waar meer bezoek komt dan vroeger. Kinderen, kleinkinderen, buren...
Misschien dat 80 procent ernaar leeft maar die andere 20 procent verbrodden het dan voor iedereen. Zal wel zijn dat de cijfers niet echt zakken
Probleem is dat die idioten dan nog vaak de keurige opvolgers besmetten
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenMijn Turkse buren hebben het gisteren ook weer uitgehangen, 25 man in de tuin en BBQ'en maar. Er los over
Je ziet nog elke dag berichten in de krant over betrapte café's waar toch nog feestjes gevierd worden. Onbegrijpelijk!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Schandalig! Ben geen klikspaan maar in deze omstandigheden zou ik de flikken bellen. Dit gaat om levens hé
Je ziet nog elke dag berichten in de krant over betrapte café's waar toch nog feestjes gevierd worden. Onbegrijpelijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk BerichtenEn niemand zegt daar iets van? Waar veel turken wonen zouden ze toch extra moeten patrouilleren lijkt me (tenzij ze niet durven natuurlijk).
Comment
-
Ik mag ook niet naar mijn dementerende moeder die hier 80 km vandaan woont. Dat is hard Maar ik heb er begrip voor. Mijn zoon woont 30 km hiervandaan en die mis ik nog meer, wel constant Whatsapp contact.
Verder stond volgende week een bezoek bij de schoonfamilie in Polen gepland, kunnen we ook vergeten, gelukkig kunnen we met hun skypen.
En zo zal iedereen wel zijn problemen hebben in deze barre tijden. Niks aan te doen, we moeten erdoor en mogen blij zijn dat in de familie nog niemand door het virus getroffen is.
Sterkte iedereenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenJe ziet nog elke dag berichten in de krant over betrapte café's waar toch nog feestjes gevierd worden. Onbegrijpelijk!
Hoeveel idioten zijn er gisteren tegengehouden op weg naar zee? (heb geen nieuws gezien)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
Hoeveel idioten zijn er gisteren tegengehouden op weg naar zee? (heb geen nieuws gezien)Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenHier patrouilleren ze niet omdat het een jonge wijk is met veel kleine kindjes. Het zijn hier allemaal dertigers dat hier wonen op een paar uitzonderingen na. Er is te weinig risico dus doen er onze wijk niet aan, ook te weinig blauw volk in de gemeent omdat allemaal te controleren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenHet is idd erg. Wat ik elke dag zie, zelfs vanuit mijn kot, wat sommige mensen allemaal uitsteken
Probleem is dat die idioten dan nog vaak de keurige opvolgers besmetten
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Blijkt toch dat ze het in Griekenland dan lang zo slecht nog niet doen. Daar mag je je dus niet verplaatsen zonder een document bij te hebben na registratie en een SMS gestuurd te hebben naar een centraal nummer van de overheid. Er zijn daar toch ook al veel mensen betrapt hoor, iets meer dan 4,2 mljn had het al opgebracht voor het weekend. Niet essentiele privé verplaatsingen kosten daar €150 en zaken die open doen kost €5000.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Allé ze zijn wakker geworden bij de retail/supermarkten. Die dode bij Colruyt heeft nu toch hun ogen laten opentrekken en hen tot nadenken gezet, iets wat het personeel al 3 weken geleden probeerde duidelijk te maken.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Lol, die Boris J.
Loontje komt om zijn boontje...
Comment
Comment