Oorspronkelijk geplaatst door timothy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Corona en de gevolgen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Jij hebt iets tegen sporters volgens mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Heb daar geen probleem mee, nogmaals! Het is vooral de moment, die weten ze wel goed te kiezen ja. Leest eerst goed alvorens je antwoord.
Ik heb zondag voor het eerst in maanden nog eens in de tuin even kunnen ontspannen. Gewoon niks doen.
Begint een achterbuur natuurlijk een boom af te zagen
Is dat ambetant? Ja.
Ga ik daar over klagen? Nee.
Ik vermoed wel dat er iemand zoals u in mijn straat woont, want die heeft de politie gebeld om te klagen over het feit dat ze aan het zagen warenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIn Duitsland verwachten ze een complete instuiking. Gezien dat het jachtterrein is van jou en mij kunnen we er maar bij varen
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
Moet iedereen zich naar uw moment keren?
Ik heb zondag voor het eerst in maanden nog eens in de tuin even kunnen ontspannen. Gewoon niks doen.
Is dat ambetant? Ja.
Ik vermoed wel dat er iemand zoals u in mijn straat woont, want die heeft de politie gebeld om te klagen over het feit dat ze aan het zagen waren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk BerichtenAlsook : Hogere kortingen op nieuwe wagens, wilt zeggen dat er ook een serieuze prijsdruk komt op de gehele tweedehands markt. Of denkt er iemand dat er mensen zijn die voor hetzelfde geld liever een tweedehands dan een nieuwe kopen?
Aan wie gaan ze die nieuwe auto's dan verkopen? Leasingmarkt gaat ook in elkaar stuiken, zelfde verhaal.
Totdat er een vaccin is EN iedereen gevaccineerd is (of resistent is) zullen we een accordeon hebben van harde en zachte quarantaine. Voor de normale werking van vele bedrijven (lees firmawagens) is dat de doodsteek. Als je nu cash geld hebt en een autoliefhebber bent gaan er goude tijden aanbreken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
Dat op een zondag doen die boom zagen lijkt mij ook maar lomp, idem dito met graafwerken of het gras afdoen... .BMW X5 45e
Comment
-
Beetje lectuur tussen iemand die al weken roept dat de cijfers niet kloppen en iemand van sciensano ( de genen die de cijfers geeft). Conclusie: ze geven toe dat ze niet alles mogen publiceren van de overheid
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Oei, dan ga ik nu zwijgen. Ik heb er net 90 km's opzitten met de fiets.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
ik ben ook momenteel in mijn stuk bos 16 dode bomen in stukken aan het zagen, maar doe bewust in het weekend niets omdat er andere mensen wel moeten gaan werken. En die willen ook eens wat rust hebben. Daarom in de week volle bak en in het weekend rust.
Iedereen gewoon beetje zijn verstand gebruiken en dan geraakt er niemand gefrustreerd.
ge ziet nu ook goed wie de 'sukkels' zijn. Als we overal naartoe mogen rijden, zitten de wegen 's zondags vol met mensen die gaan winkels kijken. Nu het niet meer mag, dan moeten ze in één keer wel gaan wandelen. Het bos hier recht over mijn woning komt normaal gezien bijna niemand, nu loopt het er vol. Misschien dat men eens moet gaan beseffen dat het in de eigen omgeving ook best goed vertoeven is en men niet altijd overal naartoe moet zitten rijden om de tijd te doden.
- Likes 2
Comment
-
Namaz : dus? Denkt ge dat die cijfers niet juist zijn?
Er is dagelijks een telling en er zit bias in. Da's nu eenmaal eigen aan het verwerven van data. Zie nu ook naar het aantal doden dat plots spectaculair is gestegen omdat men de woonzorgcentra er heeft bij gerekend. Zo zullen er altijd verschillen zijn die ge wiskundig niet gaat kunnen verklaren, maar geheel zijn terug te brengen naar de manier van gegevensvergaring. Omdat het door mensen gebeurt gaan daar altijd fouten inzitten. Daarom zijn gemiddeldes uitgevonden, en gauscurves om dergelijke problemen te tackelen.
Comment
-
Ik vind het vooral een hele vreemde conclusie die jij er uit trekt. Ik zie vooral dat er gezegd wordt dat de cijfers vaak gecorrigeerd worden. En dat de cijfers van vandaag voor gisteren en de cijfers van morgen voor gisteren wellicht niet dezelfde zijn, door correcties die er later bij komen. Dat is an sich ook heel logisch als je met "live" cijfers probeert te werken in zo'n groot vakgebied.
Comment
-
Wat een interessant land:
De lockdown (deels) opheffen? Geen evidentie, zo bewijzen beelden die momenteel uit China binnenstromen. Vorige zaterdag stonden bijvoorbeeld duizenden toeristen op elkaar gepropt om een bergachtig natuurgebied in de provincie Anhui te bezoeken. Bijna allemaal droegen ze een mondmasker, maar het blijft een groot risico op het losbarsten van een nieuwe coronagolf.That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Boris en vooral Trump lachen elk probleem eerst weg, tot ze hun eigen ongelijk zouden moeten toegeven. Dan wordt het moeilijker uiteraard
Ik hoop dat Boris het overleeft, zo'n dood wens je niemand toe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
Moet iedereen zich naar uw moment keren?
Is dat ambetant? Ja.
Ik vermoed wel dat er iemand zoals u in mijn straat woont, want die heeft de politie gebeld om te klagen over het feit dat ze aan het zagen waren
Dat ik vaak wakker gemaakt wordt, vele dagen geen rust heb ja, daar heb ik uiteindelijk zelf voor gekozen, mij ga je daar niet over horen klagen, maar in tijden van crisis zou ik toch verwachten dat iedereen een beetje zijn verstand gebruikt..
Waaruit kan jij besluiten dat ik iemand zou zijn die voor het minste de politie beld? De laatste keer dateert van enkele jaren terug toen iemand onze brievenbus omver had gereden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk BerichtenOm het nog eens over corona en de gevolgen te hebben (de topictitel dus...)
https://www.hln.be/auto/duitse-exper...oper~affd8e46/
Sommigen zien blijkbaar hoge kortingen aankomen.
Ik denk ook wel dat er zaakjes gaan zijn bij stockwagens. Maar deze sector staat bol van de prijsafspraken zodat 50% echt niet gaat gebeuren.
Moest ik iets naar mijn goesting kunnen vinden aan een goed prijs, dan vliegt de Mégane buiten.
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenEr kan de vraag worden gesteld of mensen in een (aan te komen) economische recessie nog een nieuwe wagen zullen aanschaffen. Vermoedelijk wijken zij uit naar de occasie markt.Last edited by knight-rider; 07/04/2020, 16:38.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
En aan een worst 2.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk BerichtenAls je nu cash geld hebt en een autoliefhebber bent gaan er goude tijden aanbreken.
Comment
Comment