die spuwen en gepakt worden krijgen nog een gepeperde rekening en hopelijk wat celstraf erbij
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Corona en de gevolgen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
Niet iedereen over dezelfde kam scheren.
Ik zit met 2 zware risicopatiënten in mijn gezin en moet treinen aflossen met Engelse, Franse of Nederlandse bestuurders. Geen tijd en mogelijkheid om die stuurposten eerst te ontsmetten. Ik ben nu thuis en dat kost mij al mijn achterstallig verlof. Gelukkig heb ik er heel veel staan... Als ik dat niet had, wat moest ik dan doen? Als ik de oorzaak ben dat mijn inwonende moeder (88 jaar, à la limite), maar zeker mijn chronisch zieke echtgenote hierdoor een fatale besmetting oploopt en onze dochter geen mama meer heeft... Hoe moet ik daar mee omgaan?
Maar net zoals al onze helden in de zorg, winkels, onderwijs enz. zijn het wel ambtenaren die ook in de vuurlijn staan. Ik denk hierbij aan politieagenten, treinbestuurders, treinbegeleiders, postbodes, buschauffeurs enz. Ik vergeet er nog veel...
Dit mag ook wel eens gezegd worden, profiteurs zitten overal, ook in de privé.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Dan is er wel iets mis in het bedrijf.
zelfs WZCs zien dan niveau van absenteïsme niet, en die hebben een veel groter risico.
Bij ons is het absenteïsme erg laag, maar we proberen wel iets meer te doen dan gewoon loon betalen en zwijgen. En dat ook voor arbeiders.
Comment
-
Beetje goed nieuws: https://nieuws365.be/news/vaccin-teg...-al-klaar-zijn'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
weet je wat ik wel raar vind....relatief weinig doden in Azie,Noord en Oost Europa. Heel veel doden in Zuid Europ,aarden in Henegouwen en Limburg....Veel Afro Amerikanen zijn slachtoffer in de USA....En dan moet je maar eens kijken naar de jonge slachtoffers in Belgie...Alle geposte verhalen (+/- 7,meer dan de helft van de -45jaar doden) gaan over mensen met Zuiderse roots.
Ergens toch een bepaalde genetica die de dodelijkheid bepaalt....dat betekent een humanitaire ramp in AfrikaBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten
Niet iedereen over dezelfde kam scheren.
Ik zit met 2 zware risicopatiënten in mijn gezin en moet treinen aflossen met Engelse, Franse of Nederlandse bestuurders. Geen tijd en mogelijkheid om die stuurposten eerst te ontsmetten. Ik ben nu thuis en dat kost mij al mijn achterstallig verlof. Gelukkig heb ik er heel veel staan... Als ik dat niet had, wat moest ik dan doen? Als ik de oorzaak ben dat mijn inwonende moeder (88 jaar, à la limite), maar zeker mijn chronisch zieke echtgenote hierdoor een fatale besmetting oploopt en onze dochter geen mama meer heeft... Hoe moet ik daar mee omgaan?
je denkt het beste te doen voor jou en je familie, das wat telt en je bent niemand een uitleg verschuldigd uw angst is terecht, al apprecieer ik uw openhartigheid enorm en leef echt mee...ook al zullen er mensen aan twijfelen
maar jij weet ook dat er binnenkort overbezorgde moeders zich mss gaan laten ziek schrijven omdat ze weigeren van hun kroost naar school te sturen, en die angst is niet ongewoon of daarom niet gelijk weg te halen met daartegen te zeggen: doe eens niet belachelijk, kinderen zijn de uitzondering etc etc, of tenminste zoiets op een meer diplomatischere manier
de vraag is, jij met de hand op het hart...vindt jijzelf dat de maatschappij, of tenminste de ziekenkas daarvoor moet opdraaien? dat gaat ze doen, weet ik ook wel en daar dient ze deels ook voor...maar als alsmaar meer moeders angstig worden en elkaar aansteken wordt zoiets een probleem en kan dat geld niet naar - wat zijn echte? - zieken
op dit moment liggen wij stil, mijn enige job is brandweer in geval van - hopelijk niet...maar wij zijn een 24-uursbedrijf, onze bureaus ontsmetten en mijn collega's in de plant hun homer simpson knoppenpaneel, wij ook voor en na elke shift...das in feite geen 2 min werk als je wat routine hebt
dat betoog had trouwens nix met ambtenarij te maken, profiteurs heb je overal idd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
dat betoog had trouwens nix met ambtenarij te maken, profiteurs heb je overal iddEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichtenweet je wat ik wel raar vind....relatief weinig doden in Azie,Noord en Oost Europa. Heel veel doden in Zuid Europ,aarden in Henegouwen en Limburg....Veel Afro Amerikanen zijn slachtoffer in de USA....En dan moet je maar eens kijken naar de jonge slachtoffers in Belgie...Alle geposte verhalen (+/- 7,meer dan de helft van de -45jaar doden) gaan over mensen met Zuiderse roots.
Ergens toch een bepaalde genetica die de dodelijkheid bepaalt....dat betekent een humanitaire ramp in Afrika
en immuniteit etc...
Comment
-
Als het zo doorgaat, gaan we een nieuwe verstrenging zien van de lockdown... ik zie hier elke dag idioten in de straat en op weg naar het werk, die totaal geen plichtsbesef hebben om mee deze bedreiging in te dijken. Totaal immoreel en onverantwoord.
Het “spijtige” aan deze ziekte is dat ze niet zichtbaar is... laat mensen morgen groen of blauw worden, afzichtelijk en vol uitslag, het besef zou mss wat anders zijn?“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenAls het zo doorgaat, gaan we een nieuwe verstrenging zien van de lockdown... ik zie hier elke dag idioten in de straat en op weg naar het werk, die totaal geen plichtsbesef hebben om mee deze bedreiging in te dijken. Totaal immoreel en onverantwoord.
Het “spijtige” aan deze ziekte is dat ze niet zichtbaar is... laat mensen morgen groen of blauw worden, afzichtelijk en vol uitslag, het besef zou mss wat anders zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenJocar ja just, vindt jij dat dan wel kunnen, jocar...en groupe ziek melden ipv te staken? eerlijkEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichtenweet je wat ik wel raar vind....relatief weinig doden in Azie,Noord en Oost Europa. Heel veel doden in Zuid Europ,aarden in Henegouwen en Limburg....Veel Afro Amerikanen zijn slachtoffer in de USA....En dan moet je maar eens kijken naar de jonge slachtoffers in Belgie...Alle geposte verhalen (+/- 7,meer dan de helft van de -45jaar doden) gaan over mensen met Zuiderse roots.
Ergens toch een bepaalde genetica die de dodelijkheid bepaalt....dat betekent een humanitaire ramp in Afrika
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenAls het zo doorgaat, gaan we een nieuwe verstrenging zien van de lockdown... ik zie hier elke dag idioten in de straat en op weg naar het werk, die totaal geen plichtsbesef hebben om mee deze bedreiging in te dijken. Totaal immoreel en onverantwoord.
Het “spijtige” aan deze ziekte is dat ze niet zichtbaar is... laat mensen morgen groen of blauw worden, afzichtelijk en vol uitslag, het besef zou mss wat anders zijn?
Hier ook, kwam daarstraks één in een een Q5 toe, kleinzoon erbij, bos bloemen, fles wijn en vermoed ik pistolekes en paaseieren.
Volgens mij is dat een onnodige verplaatsing geweest. Kwamen even op bezoek bij ouders/groot-ouders
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenDe realiteit is dat wij een dergelijke politiestaat niet kunnen organiseren zoals sommigen hier voorhouden. Daar zijn simpelweg de manschappen niet voor.
Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
maar die jongens en die meisjes, want dat zijn ze echt...en dat zeg ik echt niet om hen tekort te doen, die wil je niet als ouder naar sommige fronten sturen tenzij ze zwaar in de meerderjeid zijn
dat zijn geen para's
- Likes 1
Comment
-
Ik woon in een kustgemeente en ben hier een 'native', geen aangespoelde dus . Heb dus een vrij goed zicht op wie er hier effectief woont en wie niet. Ik durf gerust zeggen dat er nog altijd veel volk is die hier niet moet zijn. En dan bedoel ik niet de fietsers met hun truitjes van een WTC hier 50km vandaan (het is hun gegund). De voorbije dagen is het echt wel serieus erger geworden.De mazen van het net zijn dan ook nog altijd erg groot. Controles altijd op de grote N-invalswegen en meestal op dezelfde uren. Wie hier een beetje zijn weg weet die kan die makkelijk vermijden/omzeilen.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenIk woon in een kustgemeente en ben hier een 'native', geen aangespoelde dus
Comment
Comment