Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wij horen dan toch niet bij 'de meeste plaatsen'. Hier heb je die boxen en dat is het dan.
Echt?
Ik weet dat Sint-Truiden 2 maal per inzameling heeft door de Lions Club (Ik dacht zelfs inclusief Nieuwerkerken en Gingelom), Tongeren en Bilzen hebben zo 2 keer per jaar inzameling door Kiwanis. En er zijn zo nog wel een aantal verenigingen die dit doen.
Verder doet Limburg.net ook kledinginzameling een paar keer per jaar.
Maar geen enkele van die inzamelingen gaat nu door omwille van dat coronavirus.
Van die inzamelingen hebben we hier ook staan en die zitten nu heel snel vol.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Let's face it, lockdowns aanhouden tot je nul besmettingen hebt is evenmin realistisch. Als maatschappij ga je eerder vroeg dan laat toch de denkoefening moeten starten welke offers je bereid bent te brengen en op welk vlak en je daar dan ook aan houden.
Zo denk ik er ook over. Als er effectief pas volgend jaar een vaccin komt zoals Van Gucht verwacht (*) dan kun je moeilijk een jaar in lockdown blijven. Dus gaan er op een bepaald moment pijnlijke keuzes volgen.
(*)"Ik denk dat een vaccin er mogelijk kan aankomen volgend jaar. Hopelijk in het begin van het jaar of halverwege", aldus de viroloog. Eerst moeten we nog de herfst en winter van 2020 door. "Het najaar en de winter kunnen een moeilijke periode worden", erkent Van Gucht. "Het is kouder, mensen zitten binnen en dichter op elkaar. Dat is een riskante periode."
Je moet toch toegeven dat de regels soms nogal absurd zijn hé. Ik heb het al meer gezegd, en ik zeg het nog maar eens. Bijvoorbeeld met de fiets mag je vrij rondrijden en met de moto mag je dat niet. Nochtans komen fietsers dichter in elkaars buurt als motorrijders als ze mekaar passeren, inhalen,... en zijn ze minder beschermd (geen integraalhelm).
Om nog te zwijgen van die fietsers (en voetballers) die aan “openlucht neussnuiten” doen.
Zie er dat niet direct ene op zijne moto in zijn helm doen...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Ik heb hier deze namiddag een verslag gelezen van een gerenommeerde buitenlandse toxicoloog , wel ik hoop dat ze ongelijk krijgt.Ze beweert als er éenmaal een vaccin tegen de corona op de markt komt er vanaf dan enorm veel mensen zullen sterven.
Ik heb het artikel niet gelezen maar ik weet wel dat Covid-19 bij sommige personen (die dan meestal ook overlijden) ervoor zorgt dat het immuunsysteem van de patiënt volledig op hol slaat en dus het lichaam gaat vechten tegen zichzelf. De kans zou er dus kunnen inzitten dat dit effect ook optreedt bij mensen die het vaccin toegediend krijgen. Dat zou dus betekenen dat het vaccin toegediend krijgen betekent dat als het ware je doodvonnis ingespoten wordt... Hopelijk loopt het niet zo'n vaart.
King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Jouw eerste regel zal waarschijnlijk zijn , niemand op reis
Euh... nee!
Iedereen mag op reis, maar wie terug binnenkort: verplichte test, tot resultaat in quarantaine. Indien negatief mag je gaan werken.
Zo’n test moet je op 24u het resultaat van hebben.
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Ik ga me zowieso nooit laten vaccineren tegen Covid19. Zoals geschreven is het risico van het vaccin te groot. Zeker omdat ik hopelijk niet tot de risicogroepen behoor.
Ik ga me zowieso nooit laten vaccineren tegen Covid19. Zoals geschreven is het risico van het vaccin te groot. Zeker omdat ik hopelijk niet tot de risicogroepen behoor.
Sorry hè, maar dat is van die shit die ik recent nog in een docu zag. Anti-vax beweging. Wat mij betreft mogen ze’t verplichten of je komt geen enkele publieke plaats meer binnen.
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Alleen wanneer die persoon die hoest (of niest) zijn hand of arm niet voor zijn mond/neus houd klopt dat van die studie, dat is normaal gezien dus een hele kleine minderheid van de gevallen.
Denk niet dat jij weet hoe mensen hoesten en niezen in een supermarkt. Of zich nu zouden moeten gedragen in deze tijden. Je wil het feitelijk niet weten. Opvoeding is al lang ver zoek bij veel mensen.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Wat ik me nu afvraag bij al die dagelijkse cijfers die we over ons heen krijgen, hoeveel mensen zijn er nu ondertussen echt getest in België en hoeveel procent daarvan zijn positief bevonden.
En btw op een vaccin moeten we niet wachten hé, eerder zo snel mogelijk iedereen laten testen en met die uitslag bepalen hoe we onze economie in België en internationaal terug op de rails kunnen krijgen.
eerder zo snel mogelijk iedereen laten testen en met die uitslag bepalen hoe we onze economie in België en internationaal terug op de rails kunnen krijgen.
dat zou de ideale wereld zijn, maar aan dit tempo (5000/dag) zijn we failliet voor ide beroepsbevolking is getest
Het Jan Yperman Ziekenhuis is een van de eerste ziekenhuizen in het land dat een toestel gebruikt dat in bloedstalen antilichamen opspoort tegen het coronavirus. “Het gaat om een nieuwe en innovatieve methode.”
Ik heb het artikel niet gelezen maar ik weet wel dat Covid-19 bij sommige personen (die dan meestal ook overlijden) ervoor zorgt dat het immuunsysteem van de patiënt volledig op hol slaat en dus het lichaam gaat vechten tegen zichzelf. De kans zou er dus kunnen inzitten dat dit effect ook optreedt bij mensen die het vaccin toegediend krijgen. Dat zou dus betekenen dat het vaccin toegediend krijgen betekent dat als het ware je doodvonnis ingespoten wordt... Hopelijk loopt het niet zo'n vaart.
Hetzelfde hebben ze ook al gezegd over de behandeling met plasma van mensen die het virus al gehad hebben.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment