Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona en de gevolgen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten

je kan voor de volledigheid ook de landen vermelden die nog niet voor versoepeling opteren. Da’s objectiever.
    Nu lijkt het wel alsof je de indruk wil geven dat wie niet voor versoepeling kiest een vreemde eend in de bijt is. Maar dat geloof ik niet
    Neen, je hebt gelijk. Ik wil aangeven dat er landen zijn die ermee starten. De rest zal volgen. Mei zal veel duidelijk maken.
    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      Ja logisch hé, is te veel verdund, moet minstens 71° zijn.
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
        ALS Macron de grenzen (Europees) opent voor de zomer, t.
        Hij heeft het gisteren toch gezegd.

Comment

• Ja, maar als je Van Ranst daar weer bezig hoort in het nieuws... ik weet het niet hoor. Die onduidelijkheid begint een beetje op mij gemoed te wegen.
          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
            Ja, maar als je Van Ranst daar weer bezig hoort in het nieuws... ik weet het niet hoor. Die onduidelijkheid begint een beetje op mij gemoed te wegen.
            Ik versta dit hoor maar het blijft moeilijk voorspellen van hogerop. Iedereen heeft wel iets ,binnen een dikke 4 maanden ben ik deelnemer op een wk , waar gaat deze door, italie. Ik had voor mezelf uitgemaakt dat dit mijn laatste grote wedstrijd ging worden .De tijd die de trainingen in beslag nemen begint me te zwaar te wegen . Voor deze wedstrijd wilde ik echt niks aan het toeval overlaten , de paar maanden voor de corona heb ik ongeveer 35000 km (auto) op baan geweest naar mijn trainingsplaatsen dus er een bom tijd en geld ingestoken . Iedere wedstrijd voorafgaande het wk zowel binnen of buitenland is afgelast tot 3 weken voorafgaand . Wordt het veel beter daar en beslissen ze bvb om ook de grens te openen enkel voor europa gaat die wedstrijd niet door . Het is hier ook op de toppen van de tenen lopen . Maar ik ga ervan uit dat het verleden jaar mijn laatste wk geweest en die wedstrijd mij eigenlijk gestolen kan worden en eigenlijk van zero belang is tegenover onze gezondheid .

Comment

• goegelt...wk sep italie...

reddend zwemmen?
              paarden?
              monza?
              canoe polo?
              motorcros?

Comment

• Goed geraden Bobo

Comment

• San Marino ?
                  maar daar doet geen Belg meer mee dacht ik

Comment

• ...we zijn en blijven belgen, in andere landen beslist de regering (in dit geval uitzonderlijk bijgestaan door experten) wanneer de scholen opengaan, wij laten toe dat de vakbonden beslissen wanneer dat gebeurt (en dan twijfel ik weer tss d of t)

Comment

• nu gaan ze ons mondkapjes opsolferen om toch maar een houvast aan te bieden alsof ze voor ons moeten zorgen...respecteer uw basisregels das hopelijk genoeg

die fabrieken die bij ons en in france worden opgestart moeten afzet hebben, natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        nu gaan ze ons mondkapjes opsolferen om toch maar een houvast aan te bieden alsof ze voor ons moeten zorgen...respecteer uw basisregels das hopelijk genoeg

die fabrieken die bij ons en in france worden opgestart moeten afzet hebben, natuurlijk
                        Je gaat ze mss gratis krijgen.

Comment

• De mijne zijn onderweg uit Duitsland, net als de bestelde antibacteriële handgel, juist bericht gekregen van Amazon. Tegen dat die dingen hier voor iedereen verkrijgbaar gaan zijn is het virus voorbij
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Laten we idd hopen dat ze niet meer nodig zijn.
                            hoewel binnen een maand gaat het virus er nog steeds zijn, maar wel minder gevallen dan nu. Als we dan nog eens mondkapjes gaan dragen zal het hopelijk nog sneller verminderen en gaan we mss zelfs in juni terug op 0 nieuwe gevallen komen. Met social distancing + mondkapjes voor iedereen in het openbaar moet het snel uitsterven.
                            En met een volgende uitbraak kunnen we korter op de bal spelen, da’s ook belangrijk.

Comment

• Volgens mij hebben de vorige ministers van landsverdediging in heel deze zaak een verpletterende verantwoordelijkheid.
                              Ons Belgische leger is een bende mietjes geworden.
                              Er vallen 4 Russen binnen en ze kunnen ze niet eens de baas. Wat moet dat zijn als ze een regiment Russen op ons afsturen???
                              Ik pleit voor de herinvoering van de legerdienst!

Comment

• Naar aanleiding van de eerste testresultaten uit de wzc, opvallend toch hoeveel 'positieven' er zijn zonder symptomen die dus basically niet ziek zijn. En dit bij 75 plussers dan nog. Terwijl elders veel jongere mensen wel doodziek zijn en soms sterven. Er is dus toch nog veel niet geweten over dit virus. Waarom zijn sommigen blijkbaar natuurlijk beschermd en andere niet? Met die kennis zou de strijd veel efficiënter geleverd kunnen worden.

Comment

• Er was ergst sprake van het feit dat “genezen” personen anti-lichamen zouden ontwikkelen. En dat deze mensen hun bloed zou kunnen helpen om anderen via transfusie te genezen? Het zoveelste fabeltje van een of andere Gazet?
                                  “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                    Er was ergst sprake van het feit dat “genezen” personen anti-lichamen zouden ontwikkelen. En dat deze mensen hun bloed zou kunnen helpen om anderen via transfusie te genezen? Het zoveelste fabeltje van een of andere Gazet?
                                    Neen hoor, klopt voor een deel.
                                    Mannen die het gehad hebben mogen zich melden voor bloedplasma te doneren bij het rode kruis.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

• Al twéé jaar voor het coronavirus voor het eerst opdook in China, waarschuwden Amerikaanse diplomaten voor een onderzoekslabo in de Chinese stad Wuhan. Dat labo deed onderzoek naar virussen bij vleermuizen, maar de wetenschappers gingen daarbij volgens de Amerikanen erg onvoorzichtig te werk. Het nieuws dat door gereputeerde krant The Washington Post werd onthuld, suggereert dat het virus toch niet zomaar van dier op mens overging, maar wel degelijk uit een labo ontsnapte.

Dit werpt toch weer een nieuw licht op de zaak.
                                      Toch wel heel toevallig dat dat virologisch centrum in Wuhan staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
                                        Volgens mij hebben de vorige ministers van landsverdediging in heel deze zaak een verpletterende verantwoordelijkheid.
                                        Ons Belgische leger is een bende mietjes geworden.
                                        Er vallen 4 Russen binnen en ze kunnen ze niet eens de baas. Wat moet dat zijn als ze een regiment Russen op ons afsturen???
                                        Ik pleit voor de herinvoering van de legerdienst!
                                        vroeger had men de miliciens om alle werk op te knappen. En daarvoor kreeg je iedere maand een habbekrats. Van goedkope arbeidskrachten gesproken. Tegenwoordig mogen de boefers zelf werken, mooie zaak.
                                        Maar voor de groepsgeest mogen ze van mijn part ook de dienstplicht terug invoeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                          https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200414_04922520

Dit werpt toch weer een nieuw licht op de zaak.
                                          Toch wel heel toevallig dat dat virologisch centrum in Wuhan staat.
                                          Heb in het begin van de uitbraak ook ergens een verslag gelezen dat er kort na de uitbraak reeds 2 verschillende stammen van het virus in omloop waren. Iets wat heel uitzonderlijk zou zijn bij een natuurlijk virus

Comment

Working...
                                          X