Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona en de gevolgen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• daar gaan we nooit het fijne van afweten...ze maken ons wijs wat ze willen over zulke zaken, het zou voor usa mss beter zijn dat er een schuldige is, slachtoffers door een vijand klinkt heroischer al blijft het resultaat hetzelfde

dienstplicht invoeren in tijde van hoge werkeloosheid is mss niet slecht, het telt ook mee voor je pensioen...maar bij krapte een enorme kost
    dat spook zal mss weer eens bovenkomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

vroeger had men de miliciens om alle werk op te knappen. En daarvoor kreeg je iedere maand een habbekrats. Van goedkope arbeidskrachten gesproken. Tegenwoordig mogen de boefers zelf werken, mooie zaak.
      Maar voor de groepsgeest mogen ze van mijn part ook de dienstplicht terug invoeren.
      Groepgeest ? Na mijn dienstplicht heb ik een zeer grote aversie gekregen voor alles wat een uniform. (buiten verzorgend personeel)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
        Ik pleit voor de herinvoering van de legerdienst!
        DAT! Zou na deze Corona crisis zeker eens terug in het parlement mogen besproken worden ook al was het maar om de cijfers van werklozen te verdoezelen.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Hoe gaat teruggaan in de tijd ons helpen?

Comment

• Beetje werkethiek, uit uw bed komen zijn voordelen...dat het telt voor een gewerkt jaar is positief voor de milicien

En jah, stel dat de Rus binnenvalt...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• En door werken te gaan, en effectief iets nuttigs te doen, is dat niet beter?

Comment

• Als er werkeloosheid is hé phate, niet bij krapte

Comment

• Hoe lost dat werkloosheid op? Buiten dat je de cijfers manipuleert. Zie er geen voordelen aan.

Is van die, excuseer de sterke verwoording, "politiek-economische bullshit". Is gewoon de cijfers goed doen ogen, zodat je politiek kan gaan stoefen hiermee. Zonder echt het probleem aan te pakken.

Comment

• ze hebben iets om handen en het is geen verloren jaar

maar wees gerust, gééneen politieker wil het etiket fascistisch zwijn opgeplakt krijgen en dat instellen..tenzij het echt hard zou gaan kwa jobverlies en dan worden ze mss weer een held ermee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
                      Hoe gaat teruggaan in de tijd ons helpen?
                      Teruggaan in de tijd is geen optie hé maar aanpassingen aan de noden van deze tijd zou perfect kunnen en zou voor veel gezinnen misschien ook wel een goede oplossing kunnen zijn.
                      Het is ook maar een stap in de verdere opvoeding/ontwikkeling van hun kinderen waarbij velen hun verantwoordelijkheid al hadden doorgeschoven naar school/leraars.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Elke Belgische belastingbetaler deze maand 5.000 euro schenken. Met dat voorstel willen twee Belgische economen onze economie redden van de coronacrisis. Wie het bedrag op zijn rekening wil zien verschijnen, moet volgens de economen in ruil langer werken én meer erfenisbelasting betalen. “Dit voorstel pakt de financiële uitdagingen van deze coronacrisis direct aan, terwijl het ook een aantal uitdagingen op langere termijn in onze samenleving confronteert”, schrijven ze. Etienne de Callatay is gasthoogleraar aan de universiteiten van Louvain-La-Neuve in Namen en Bart Turtelboom is verbonden aan de School of Advanced International Studies van de John Hopkins Universiteit in de Verenigde Staten.

das maar een balonneke natuurlijk, maar ik vraag me af hoe hopeloos krap bij kas een mens moet zijn daarop in te gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

Groepgeest ? Na mijn dienstplicht heb ik een zeer grote aversie gekregen voor alles wat een uniform. (buiten verzorgend personeel)
                          ik heb daar toch een samenhorigheid gevoeld die ik nooit meer ervaren heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            https://www.hln.be/geld/economie/ope...ioen~a2fa6eee/

das maar een balonneke natuurlijk, maar ik vraag me af hoe hopeloos krap bij kas een mens moet zijn daarop in te gaan
                            erg dat ze sommige mensen hiermee bij de neus gaan hebben ....

Comment

Idem hier, snel terug invoeren die dienstplicht. Ik heb dat ook nooit ervaren als een verloren jaar, integendeel! Dat zou momenteel ook heel wat verwaande en verwende nesten terug met de voeten op de grond helpen.
                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

https://www.hln.be/geld/economie/ope...ioen~a2fa6eee/

goe zot als je daar op in zou gaan.

Comment

Tussen de miliciens, maar die boeffers in Duitsland waren imo zwaar gestoord.

Comment

nu gaan ze ons mondkapjes opsolferen om toch maar een houvast aan te bieden alsof ze voor ons moeten zorgen...respecteer uw basisregels das hopelijk genoeg

die fabrieken die bij ons en in france worden opgestart moeten afzet hebben, natuurlijk
                                    Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten
                                    Je gaat ze mss gratis krijgen.
                                    De vraag is wel, als ze die gaan verdelen, hoeveel gaan ze dan verdelen per persoon? Want met zo 1 kapje ben je niks, dat is een wegwerp product.
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

vroeger had men de miliciens om alle werk op te knappen. En daarvoor kreeg je iedere maand een habbekrats. Van goedkope arbeidskrachten gesproken. Tegenwoordig mogen de boefers zelf werken, mooie zaak.
                                      Maar voor de groepsgeest mogen ze van mijn part ook de dienstplicht terug invoeren.
                                      legerdienst?iedereen,ook de vrouwen minstens 1 jaar.
                                      dat sommigen dat niet zien zitten staat buiten kijf,
                                      maar dat het voor sommigen een goeie zaak zou zijn om hun ego een beetje te temperen zeker.
                                      oja,hopeloze gevallen heb je altijd,maar die zetten ze dan wel op een andere manier op hun plaats..........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krautli Bekijk Berichten

legerdienst?iedereen,ook de vrouwen minstens 1 jaar.
                                        dat sommigen dat niet zien zitten staat buiten kijf,
                                        maar dat het voor sommigen een goeie zaak zou zijn om hun ego een beetje te temperen zeker.
                                        oja,hopeloze gevallen heb je altijd,maar die zetten ze dan wel op een andere manier op hun plaats..........
                                        Legerdienst herinvoeren, denk dat er zeer veel gaan bleiten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten

De vraag is wel, als ze die gaan verdelen, hoeveel gaan ze dan verdelen per persoon? Want met zo 1 kapje ben je niks, dat is een wegwerp product.
                                          Ja jij wil weeral een volle doos.

Comment

Working...
                                          X