Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona en de gevolgen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

ik hoopte ergens bij het begin van de uitbraak in italie, dat het virus de enige manier was om van trump af te geraken

we zullen zien wie er bij de verkiezingen zal winnen, maar ik vrees ervoor en we zullen nog wel ff met hem opgescheept zitten

en het blijft voor ons moeilijk om hun model te beoordelen, de weg die oboma insloeg is niet voortgezet
    denk dat uw vrees gegrond is. Trump is wel een superkalf maar hij doet dat helaas met veel overtuiging, wat minstens even belangrijk is als de inhoud
    De anderen lijken maar peperkoek-achtig

Comment

• Je mag idd. niet vergeten dat een aanzienlijk deel van de stemgerechtigden simpele zielen zijn.
      Men zegt altijd het volk krijgt de leiders die het verdient en dat klopt -helaas- meestal ook wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        Mijn handgelletjes van Amazon zijn aangekomen, op 3 dagen, uit Dresden, dat noem ik service Nu mijn mondmaskers nog, dat zal wel wat langer duren

Zijn die flesjes echt zo klein als ze lijken op de foto?
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Wat wel eens vergeten wordt...er is nog geen behandeling tegen corona. Immuunsysteem moet dus zelf aan de bak.

Cru gesteld, het enige wat ziekenhuizen kunnen doen is de erge gevallen zuurstof geven of beademen. In het beste geval helpt dat het genezingsproces maar in het slechtste geval heeft men daarmee, achteraf gezien dan, enkel de doodsstrijd verlengd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

de bloembollenwinkel
            de haagschaarwinkel
            de spadewinkel
            de grasmachinewinkel
            de opblaasbaarzwembadwinkel
            de staalwolvoordebarbecuewinkel
            ....
            voila

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
              Je mag idd. niet vergeten dat een aanzienlijk deel van de stemgerechtigden simpele zielen zijn.
              Men zegt altijd het volk krijgt de leiders die het verdient en dat klopt -helaas- meestal ook wel
              das een beetje wel wat ze hier graag ook doen met de vlaams blok-stem...noem hem simpel en voel jezelf eerder superieur/slimmer/socialer en weetikwat nog allemaal, want das de simpelste manier natuurlijk om hun succes te verklaren, dan moet je de moeite niet doen verder te kijken dan de neus lang is

maar de realiteit is natuurlijk dat in elke laag van de bevolking zit dat soort kiezer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                Zijn die flesjes echt zo klein als ze lijken op de foto?
                2 x 50 ml. - zuinig zijn Wel goed doseerbaar, kleine opening. Geen andere keuze, hier vind ik er geen
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Bij de apotheek hier in het dorp maken ze er zelf, maar vorige week zat de voorraad voor deze maand er al door.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Je kan gewoon ook een fles jenever of wodka gebruiken om te ontsmetten hoor. En als het teveel pikt, dan helpt een slokje.
                    King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                    2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• ge moet toch boven de 70° alcohol zitten, stroh rum 80 of eau de cologne gaat wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        ge moet toch boven de 70° alcohol zitten, stroh rum 80 of eau de cologne gaat wel
                        Deze heeft 80% Ethanol, volstaat wel denk ik.
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Maar eau de cologne is niet zo lekker...
                          King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                          2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• Vanmorgen twee grote plastic zakken voor de deur gedumpt. Een grote toename van sluikstorten, weer zo'n fijne eigenschap van het mensDOM.

Comment

• De crisis heeft ook zijn positieve kanten.

Zolder en tuinhuis uitgemest, en ik had zo’n 4m3 rommel. Via de lokale FB groep iemand gevonden die het voor een redelijk bedrag kwam opladen en afvoeren. Done, me happy, en geen file moeten doen aan het containerpark.

het fietsen herontdekt, en ineens maar beslist om mijn oud krel te vervangen door iets nieuws. Ik voorzie dat onze vakantie bmnaar Jordanië toch geannuleerd of verzet wordt, dan hebben we iets te doen. Nu nog hopen dat de terraskes open mogen.

En wat tijd om eens wat vooruitgang te boeken op mijn te lezen lijstje.

We passen ons aan en maken er het beste van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
                                Wat wel eens vergeten wordt...er is nog geen behandeling tegen corona. Immuunsysteem moet dus zelf aan de bak.

Cru gesteld, het enige wat ziekenhuizen kunnen doen is de erge gevallen zuurstof geven of beademen. In het beste geval helpt dat het genezingsproces maar in het slechtste geval heeft men daarmee, achteraf gezien dan, enkel de doodsstrijd verlengd
                                Klopt, maar dat zijn dus persoonlijke beslissingen, en die gelden voor elke ingreep op latere leeftijd.
                                Ik ken iemand die op zijn 90e nog een nieuwe heup liet steken. Hij vond dat nog de moeite, en hij is er nog 5 jaar goed mee geweest.
                                Anderen lopen op hun 80ste achter een rollator of geraken hun bed niet uit.
                                Dat er mensen in rusthuizen beslissen om niet naar het ziekenhuis te gaan of wel moet een keuze zijn, en als die keuze in vrije wil gemaakt wordt, dan moeten we dat respecteren.
                                Door de lock down kan die keuze tenminste gemaakt worden hier. Dat wordt in de VS binnenkort anders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

de bloembollenwinkel
                                  de haagschaarwinkel
                                  de spadewinkel
                                  de grasmachinewinkel
                                  de opblaasbaarzwembadwinkel
                                  de staalwolvoordebarbecuewinkel
                                  ....
                                  Vandaag?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                    ja wa wilde nu ook , ge moogt ondertussen naar 150 soorten winkels... hoe gaan ze die essentiële ritten nog kunnen blijven controleren: noppes .
                                    Mijne baas vertelde me dat hij, bij het ophalen van een palet aardbeien ( om te verkopen) werd tegengehouden in St-Truiden.
                                    Achter hem een madam uit Alken die op weg was naar de Colruyt in St-Truiden. Heeft geen boete gekregen, maar de flikken hebben ze terug huiswaarts gezonden omdat er in Alken ook een Colruyt is.

Sommigen hebben het dus nog altijd niet door.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten

Vandaag?
                                      Morgen
                                      Z4 M40i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

2 x 50 ml. - zuinig zijn Wel goed doseerbaar, kleine opening. Geen andere keuze, hier vind ik er geen
                                        nochtans is het tekort overal weggewerkt van alcogels, eind maart was er idd een tekort maar sinds de stokerijen consumptiealcohol mochten leveren aan Apothekers en producenten van alcogels, is het tekort verdwenen, wij hebben een massa alcohol geleverd aan apothekers en producenten(en in totaal 3500liter alcogel geschonken aan ziekenhuizen )
                                        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• dubbel
                                          mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Working...
                                          X