Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zelf je job zwaarder voorstellen dan dat ie werkelijk is. Beetje eigen aan de mens. Zeker als het voor een onderzoek is.
Ja, zou nogal wat zijn he, als men een onderzoek gaat doen naar de arbeidsduur van een bepaalde functie, en daarvoor het onderzoek gaat doen bij mensen die die functie NIET uitvoeren? Right? Dat zou accurater zijn volgens u? Het is niet uitgevoerd als in "hoe lang werk je?". Met een dergelijk dagboek is dat vrij accuraat. Dat een foutenmarge op zal zitten, dat sowieso. Maar door de werkwijze die gehanteerd is gaat dit vrij accuraat zijn.
We gaan het nog geloven. De jaloezie en frustratie spat er weer vanaf.
Het mag hier wel eens stoppen met uw discussies dat jij altijd denkt dat u wil wet is en jij gelijk hebt. Ik heb op dit forum al fouten gemaakt maar er wel uitgeleerd. Ik nodig u uit om het zelfde te doen.
Doe mij trouwens een plezier, stopt met je job en ga een maand in het onderwijs.
We spreken dan wel verder, want nu vanuit je toren roepen begint voor mensen die wel in de sector zitten een beetje een zielige vertoning te worden.
Je kan in het leven nu eenmaal niet alles weten he Jakkel, net zo min ik van jou sector iets weet.
Ja, zou nogal wat zijn he, als men een onderzoek gaat doen naar de arbeidsduur van een bepaalde functie, en daarvoor het onderzoek gaat doen bij mensen die die functie NIET uitvoeren? Right? Dat zou accurater zijn volgens u? Het is niet uitgevoerd als in "hoe lang werk je?". Met een dergelijk dagboek is dat vrij accuraat. Dat een foutenmarge op zal zitten, dat sowieso. Maar door de werkwijze die gehanteerd is gaat dit vrij accuraat zijn.
Je zou een onafhankelijk toezichtsorgaan het onderzoek moeten kunnen laten doen, maar dat is uiteraard praktisch haast niet haalbaar.
Het onderwijs voelt ook de hete adem van de besparingen in hun nek hoor.
Je zou een onafhankelijk toezichtsorgaan het onderzoek moeten kunnen laten doen, maar dat is uiteraard praktisch haast niet haalbaar.
Het onderwijs voelt ook de hete adem van de besparingen in hun nek hoor.
Het VUB is niet onafhankelijk genoeg? Of je vindt dat er iemand een week lang ne leraar moet volgen? Dan gaat die zeker zijn gedrag niet aanpassen hoor. En voor zo'n onderzoek zie ik niet in waarom al die leerkrachten zoveel meer zouden rapporteren, zeker met zo'n dagboek onderzoek... Das ook volledig anoniem he. Der is echt bitter weinig reden tot "foetelen".
We gaan het nog geloven. De jaloezie en frustratie spat er weer vanaf.
Het mag hier wel eens stoppen met uw discussies dat jij altijd denkt dat u wil wet is en jij gelijk hebt. Ik heb op dit forum al fouten gemaakt maar er wel uitgeleerd. Ik nodig u uit om het zelfde te doen.
Doe mij trouwens een plezier, stopt met je job en ga een maand in het onderwijs.
We spreken dan wel verder, want nu vanuit je toren roepen begint voor mensen die wel in de sector zitten een beetje een zielige vertoning te worden.
Je kan in het leven nu eenmaal niet alles weten he Jakkel, net zo min ik van jou sector iets weet.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Je moet niet zo gepikeerd reageren, 'Namaz'. Ik baseer mij op wat ik hoor en zie. Zowel van leerkrachten als van leerlingen. En na recentelijk nog twee kinderen in het ASO secundair gehad te hebben. Nota bene een katholieke school met een goede reputatie kan ik nog steeds zeggen dat er nog steeds niet 'te hard' gewerkt wordt hoor. En bepaalde wantoestanden bestaan nog steeds. De voordelen moet je durven benoemen, en die zijn er nog steeds. Overal moeten mensen de laatste jaren een tandje bijsteken hoor. Ik ben ook helemaal niet jaloers, verre van zelfs. Ik heb ook voordelen aan m'n job, en die durf ik gerust toegeven.
Het VUB is niet onafhankelijk genoeg? Of je vindt dat er iemand een week lang ne leraar moet volgen? Dan gaat die zeker zijn gedrag niet aanpassen hoor. En voor zo'n onderzoek zie ik niet in waarom al die leerkrachten zoveel meer zouden rapporteren, zeker met zo'n dagboek onderzoek... Das ook volledig anoniem he. Der is echt bitter weinig reden tot "foetelen".
Er is heel veel redenen om te foefelen. De besparingen onder andere. Stel je voor dat ze zouden zeggen dat ze maar 30 uur per week ofzo zouden presteren (ik zeg maar iets hé!). Een reden temeer om vanuit de overheid verder te snoeien in allerlei werkingskosten.
Er is heel veel redenen om te foefelen. De besparingen onder andere. Stel je voor dat ze zouden zeggen dat ze maar 30 uur per week ofzo zouden presteren (ik zeg maar iets hé!). Een reden temeer om vanuit de overheid verder te snoeien in allerlei werkingskosten.
Tja, jij je ding. Ik vind het jammer voor jezelf dat je met zo'n negatief wereldbeeld in het leven staat, waarbij je zelfs gewoon een deftig uitgevoerde studie zo langs je neer kan leggen, gewoon omdat jij denkt dat alle mensen sjoemelaars zijn. Heeft inderdaad geen nut om deze discussie verder te voeren als je er niet objectief naar kunt kijken.
Tja, jij je ding. Ik vind het jammer voor jezelf dat je met zo'n negatief wereldbeeld in het leven staat, waarbij je zelfs gewoon een deftig uitgevoerde studie zo langs je neer kan leggen, gewoon omdat jij denkt dat alle mensen sjoemelaars zijn. Heeft inderdaad geen nut om deze discussie verder te voeren als je er niet objectief naar kunt kijken.
Ik hecht iets meer belang aan een studie van de VUB dan aan de ervaring van 1 persoon die 1 school gaat beoordelen... Wat is de waarde van zo’n steekproef...
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Amai, negatief wereldbeeld, dat is wel heel zwaar verwoord. Ik geef gewoon mee hoe mensen in elkaar zitten, en ja, als mensen het hen goed uitkomt dan durft een groot deel wel sjoemelen, dat is des mensen. Een beetje naief om voor te stellen dat we allemaal heiligen zijn hé. Aanschouw de wereld eens door een realistische bril, dan zie je gewoon dat het niet zo is.
We gaan het nog geloven. De jaloezie en frustratie spat er weer vanaf. Het mag hier wel eens stoppen met uw discussies dat jij altijd denkt dat u wil wet is en jij gelijk hebt. Ik heb op dit forum al fouten gemaakt maar er wel uitgeleerd. Ik nodig u uit om het zelfde te doen.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Eindelijk nog eens iemand die dit durft schrijven, de laatste keer ben ik zelfs nog een beetje verder gegaan.
Zegt 3 uren geleden ,ik maak er geen woorden meer aan vuil, en een uur later is hij daar terug om te proberen zijn gelijk te halen.
Ben benieuwd of die het nu kan laten om er woorden aan vuil te maken.
Eindelijk nog eens iemand die dit durft schrijven, de laatste keer ben ik zelfs nog een beetje verder gegaan.
Zegt 3 uren geleden ,ik maak er geen woorden meer aan vuil, en een uur later is hij daar terug om te proberen zijn gelijk te halen.
Ah ja, op uw tenen heb ik ook ooit getrapt zeker? Payback time?
Ik ga het nog eens zeggen.
In plaats van uw frustraties hier op het forum uit te werken, ga eens naar een persoon die een opleiding gekregen heeft in de materie om u te helpen.
Klopt, vooral het meer verdienen en andere voordelen in de privé zorgen daarvoor. De economie is de laatste jaren terug flink aangezwengeld, vandaar. Het is natuurlijk de dingen wat afwegen tegenover elkaar. Kijk, ook al is de job als leerkracht voor sommigen een stressjob, waar ik volledig kan in komen hé. Het vele verlof heb je, een saldo dat in geen enkele andere sector bestaat. Maar dat mag je nooit zeggen, want dan staan ze op hun achterste poten. Enfin, de meesten toch. Ik ken genoeg leerkrachten die eerlijk zijn en er heel oprecht voor uitkomen dat dat vele verlof een waarheid en een zegen is voor hen. En dat dat verlof ook de reden, of één van de redenen is waarom ze voor het beroep van leerkracht gekozen hebben. En daar heb ik geen problemen mee.
Niks houdt u tegen hetzelfde te doen.
Leger heeft ook zen voordelen en net zoals de privé dat heeft. Ieder maakt zijn keuze hoe hem zijn leven wil leiden.
Niks houdt u tegen hetzelfde te doen.
Leger heeft ook zen voordelen en net zoals de privé dat heeft. Ieder maakt zijn keuze hoe hem zijn leven wil leiden.
Comment